Skocz do zawartości

MaksymW

Zarejestrowani
  • Postów

    318
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MaksymW

  • Urodziny 31 Sierpnia

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335i Convertible
  • Lokalizacja
    Poland

Osiągnięcia MaksymW

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. W DIS jakoś wszystko jest dobrze opisane, np. funkcje car&key memory. Zaznaczamy sobie funkcje i aktywujemy. A w ISTA? Jakoś mało opcji jest w ISTA.
  2. Też znalazłem ten temat ale nic tam konkretnego. OK koledzy, sytuacja poszła do przodu. Podłączyłem sterownik silnika ten oryginalny z automata i licznik też oryginalny z automata do innej E34 z tds ale która ma oryginalnie manual - I CHODZI IDEALNIE. Tylko ISN przepisałem w EWS i odpaliła, ma normalne obroty. Czyli coś jest z instalacją! Prawda?
  3. Zczytywałem go ncsexpertem. Nic tam zbytnio nie ma o automacie... Możesz wyjaśnić? Uwierz że szukałem dużo na ten temat, nie znalazłem konkretnego dlatego założyłem temat.
  4. Witajcie, Chłopaki potrzebuje rady. Zmienił koleszka skrzynie automatyczną na manual, po tym jak odpala ma obroty 2500rpm i nie chcą zejść. Próbowałem je zbić ISTA niżej ale nie reaguje wogóle. Cos blokuje, do tego na zegarach jest zaświecony błąd skrzyni (trybik). Czy mogliśmy o czymś zapomnieć? Odpala normalnie ale jest problem tylko z obrotami 2500rpm i nie działa obrotomierz. Dodam że licznik z automata ma 3 wejścia a z manuala ma 2 wejścia. Ktoś coś może wie? Myśle że to przyczyną jest ten błąd skrzyni automatycznej podawanej z silnika, ale jak jest manual to wystarczy obejść tylko ten błąd. Jeśli chodzi o błędy które wyskoczyły na kompie to tylko że za wysokie obroty, drehzahl coś takiego. Nic nie mówił ten błąd konkretnego.
  5. Tomku a mógł byś napisać taką w skrócie instrukcję do winkfp i expert mode aby pobrał zsb z coapi.ini? Będę wdzięczny.
  6. Witam Mam pacjenta BMW E39 2.5tds 1996r. Problem jest taki... klient wymieniał w nim silnik i włożył od E34 2.5tds, taki jak miał tylko różnią się kolektorami. Ten od E34 ma metalowy a od E39 ma plastikowy no i E39 ma przepływomierz. Wszystko mechanik włozył, popodłączał. Przepływke też. EGR wywalony (nie patrzcie na błąd AGR bo już go nie ma). Ale niestety nie odpala... co dziwne jak mu psikne plakiem to odpali, a z rozrusznika niestety nie odpali. Na liczniku jest kontrolka świec żarowych z napisem DDE. Inpa wyświetla błąd SWG, którego nigdzie nie mogę znaleść! ISTA/P zleca wymiane sterownika silnika, nic więcej... Kaliborowałem ews ista/p i też nic nie dało. Dalej błąd. Zarzuce screenshoty. Chciał bym zrobić to auto dzisiaj wkońcu, nie wiem co mu dolega. Sterownik został od E39 oczywiście. Macie jakieś pomysły? :( Aha, kontrolka się pali cały czas nawet po odłączeniu aku i podłączeniu odrazu wyskakuje nie próbując odpalić... http://s6.ifotos.pl/img/5jpg_rqrrwsq.jpg http://s6.ifotos.pl/img/6jpg_rqrrwax.jpg http://s6.ifotos.pl/img/7jpg_rqrrwae.jpg
  7. Czyli da się uruchomić ICOM z disem? To jaka wersja ediabas jest potrzebna żeby to zadziałało? I co jeszcze, jakieś ustawienia poza tym Nerwus?
  8. Ja robiłem cały samochód Winkfp pare dni temu. Ale nie chodzi mi o to że się boje. Prostownik mam porządny i daje mi ładowanie nawet 14.50V. Chodzi mi o to, że Tool32 będzie poprostu szybciej chyba to zrobić tylko trzeba wiedzieć jak dlatego chciał bym się tego dowiedzieć. A winkfp próbowałem wgrać ten sterownik co każe ISTA, ale niestety nie chce go wgrać.
  9. Ale nie można tego zrobić Tool32? Chodzi mi głównie o Tool32, nie chce tego robić winkfp.
  10. Aha rozumiem :) Tomku mógł byś mi pomóc z numerem HW bez pliku .TST?
  11. Witam. Zapewne znowu poradzicie sobie z moim problemem, to forum daje mi szczęście :) Problem polega na tym, że nie mogę nic robić ISTA/p. Wywala komunikat jak realizuje zlecony plan że należy wymienić sterownik KOMBI. Dokładnie to "Wymień sterownik KOMBI (Numer katalogowy zaprogramowanego sterownika: 9242370". Pacjent to BMW E93 335i USA 08r. jak zwykle. Włożone są w nim zegary od M3. Działają normalnie oczywiście, żadnych błędów. Potrzebuje zmienić w nim HW numer żeby ISTA/P nie zlecała mi wymiany KOMBI tylko widziała jako oryginalne zegary. Tak polecił mi zrobić kolega Capaz, któremu dziękuje wogóle za wskazówkę dzięki której myśle że obejdę ten problem z ista. Podobno robi się to w Tool32... Czy mam wybrać w tool32 moduł kombi, następnie mam zrobić to opcją AIF_SCHREIBEN? Jak ma wyglądać cała linijka w job żeby zmienić numer HW? Znalazłem też temat na forum w którym to Tomek020 zrobił jakiemuś użytkownikowi gotowy plik .TST żeby mógł wgrać sobie swój vin samochodu. Może taki plik lepiej wykonać, żeby wgrał mi nowy numer HW? Tylko jak to się robi, jeszcze tego nie robiłem? I ogólnie co myślicie o tym obejściu w ista? Jak zmienie ten numer to nic się nie stanie i ista pójdzie normalnie zlecenia wymiany? I ostatnie pytanie z tym numerem, to trzeba zmienić oczywiście HW czyli numer części (7 cyfrowy) a nie np. C6 (index?). Pozdrawiam serdecznie !
  12. Dziękuje chłopaki, poszło bez kluczyka w stacyjce za pierwszym razem :) !!!
  13. Nie wyciągałem, ale raczej to nie wynika z tego... Czy jednak spróbować?
  14. Co Wy z tym kasowaniem błędu przez naciśnięcie pedału hamulca... Wczytajcie błędy nawet prostą Inpą, zobaczycie co to za błąd i tyle. Skasujcie go inpą tak samo, kasowanie komputerem a takim sposobem jak naciśnięcie hamulca to duża różnica.
  15. Cześć! Aktualizowałem ostatnio wszystkie sterowniki w E93 335i 08r. Został mi tylko jeden do aktualizacji, ale niestety nie idzie przez Winkfp. Ogólnie nie znajduje mojego assembly nr. więc ręcznie wybieram w Winkfp sterownik. Po wpisaniu vinu i przejścia do programowania, pyta czy zaktualizować sterownik oczywiście wybieram OK. I wtedy wywala mi błąd taki jak na zdjęciu poniżej. Auto ma CAS3 i nie czyta Vinu w inpie, jest tylko 0000000. Kodować mogę normalnie CASA w ncsexpert, wszystko jest ok. Jak próbuję nadać mu VIN przez ncs lub tool32 to nie zapisuje go. Dalej jest 0000000. Co to może być? ISTA/P niestety nic nie zrobię bo ustala mi plan z działaniami koniecznymi i muszę wymienić sterownik jakiś żeby coś zrobiło, a tak ciągle tylko jest ® wymiana. I nie ruszę tego istą... Tutaj screenshot: http://s6.ifotos.pl/img/63jpg_rqpxnwp.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.