Skocz do zawartości

jeromer

Zarejestrowani
  • Postów

    660
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O jeromer

  • Urodziny 01.06.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530DA 2004
  • Lokalizacja
    Z powiatu posiadającego na swoim terenie najdłuższy łączny odcinek autostrad w Polsce

Osiągnięcia jeromer

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Gdybym miał kupować to bym wybrał te z pierwszego linku - na pewno są duuużo mocniejsze niż te z drugiego.
  2. Jeśli nie pojawia się błąd żarówki to bym pociągnął nowe kabelki od drugiej lampki. Ja mam wersję z 24 diodami, a możesz sobie kupić z 2 i jedną zasłonić jak ci za jasno jest. Tu masz link: http://allegro.pl/zarowka-led-rurkowa-2-smd-5050-36mm-biala-c5w-i1772095070.html Choć nie wiem czy ta akurat nie będzie stwarzać błędów przepalonej żarówki, bo w opisie nic nie wynika.
  3. Spróbuj jeszcze zamienić lampki ( i żarówki mimo wszystko też) miejscami i sprawdź czy będzie świecić, bo jeśli nie to trzeba nowy kabelek puścić.
  4. Zahamuj mocniej pod bramą/drzwiami to powinieneś zobaczyć podnoszenie się lamp.
  5. Nie wiem dokładnie jak to jest ale jak odpalasz auto to lampy sa poziomowanie do ustalonego zera. Pewno można to zmienić ale jeśli nie brakuje regulacji w tych imbusach to bym nie ruszał elektroniki.
  6. Regulacji (białe plastikowe śruby imbusowe na lampie) wysokości i kąta świecenia można zrobić na każdej pozycji (nawet przy wyłączonych lampach :norty: ), ale efekty tych zmian będą widoczne tylko na 2 pozycjach.
  7. Na tym rysunku faktycznie nie ma takiej żarówki, ale tylko w połączeniu z ksenonami jest montowany moduł LED, który zaopatruje kierunki i ringi (przynajmniej tak mi wychodzi z rysunku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=FR92&mospid=52155&btnr=63_1211&hg=63&fg=05).
  8. Oryginalna żarówka pod ringi w LCI ma 35W, a sam pisałeś że te ksenony mają po 35W więc temperatura będzie podobna, jak nie mniejsza. Tam są diody.
  9. Istnieje pewno możliwość takiego zaprogramowania napięcia na wtyczkach aby było 12V ,także przed i po włączeniu dziennych. Skutkowałoby to świeceniem się ringów cały czas w tej samej intensywności.
  10. W LCI działa test góra dół i na boki (w mniejszym zakresie), na postoju skręcają obie lampy (jedna w mniejszym zakresie), podczas jazdy obie skręcają.
  11. Sam zastanawiałem się nad takim zestawem. Jest jednak pewien problem - gdy nie świecę dzienne (np. mijania) to wtedy napięcie podawane na żarówkę (w tym przypadku przetwornice ksenonowe) może być za małe aby w ogóle zapalić żarnik. Eser SERATO ma to przerobione ale prawdopodobnie ma na stałe (programowo) włączone dzienne na ringach (nawet jak palą się mijania).
  12. jeromer

    Żarniki HID w Ringach?

    SERATO pisałem ci już w zeszłym roku abyś mi pomógł w mojej sprawie, ale będąc w PL nie odezwałeś się nawet. Mieszkasz daleko od PL a jazda do ciebie mi i wielu innym na tym forum się po prostu nie kalkuluje. Nie myśl sobie że ja chcę za darmo dostać te HID-y do ringów od ciebie, ale pokazywanie nam filmików jak to może działać jest jak lizanie cukierka przez szybkę - nie sądzisz?
  13. jeromer

    Żarniki HID w Ringach?

    Koment jest - a jakże. Podaj coś bliżej o zastosowanych elementach jesli to nie tajemnica, ew. pw. Mi to się podoba już na pierwszym filmiku (drugiego jeszcze nie dociągnąłem :mrgreen: ).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.