Skocz do zawartości

Adzio

Zarejestrowani
  • Postów

    939
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adzio

  • Urodziny 14.03.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E34 520i M20B20 '90 Sedan
    jest: E39 528 M52B28 '98 Touring
  • Lokalizacja
    Lublin

Osiągnięcia Adzio

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

0

Reputacja

  1. 500zł nowa OE? gdzieś Ty to kupił? Wszedzie ceny rzedu 1400 - 1600zł?
  2. Odgrzeje Panowie tego kotleta dla potomnych, z racji tego ze miałem ostatnio nie przyjemne przejścia z chłodnicą. Zakupiłem Behr Hella, mając na względzie zasadę chytry traci itp oraz nadzieje na jakość i trwałość i brak problemów przy montażu, przyszedł chiński bubel z naklejkami behr hella, po interwencji w Hella Polska, dowiedziałem się, że mają dwie linie produkcyjne, jedną Behr Hella Alternative Service (czytaj zwykły chińczyk jak wszystkie, z naklejkami Behra :D) oraz linie zbliżoną do oryginału - cokolwiek to znaczy. Tak czy siak sprzedawca mnie o tym nie poinformował, a co za tym idzie 99% sprzedawców w tym kraju będzie robić tak samo i będzie Wam proponować chinczyka, ktory na kazdej innej akcji kosztuje 200zł za dwa razy większe pieniądze z nakleją Behr Hella, którą mogę sobie wydrukować na kompie w 2 min :D. Tak więc tak polecany przez niektórych powyżej Behr Hella się skończył, chyba, że macie pewność, że to najwyższa jakość i widzicie to. P.S. w mojej chłodnicy żeby było mało, nie pasował korek i żadnego innego się nie dało dobrać, lipa, odesłałem sprzedawcy ten badziew.
  3. Nie wiem, jak jest w dieslach, bo tam sie układ chyba sam odpowietrza, ale w benzynie ten problem oznacza, zbyt mala ilosc plynu, zbyt duza powietrza :)
  4. Adzio

    M52 523i wypadanie zapłonu

    a to nie bedzie czujnik walka rozrzadu wlasnie? jak tam czytam te objawy to pasuja do tego co mi opowiadal poprzedni wlasciciel jak wymienial w moim M52
  5. dlatego, ze za wczesnie sie otwiera/wogole sie nie domyka, problem nie jest w nagrzewnicy, tylko w zle odpowietrzonym aucie, e 39 trudno odpowietrzyc, z reszta jak wszystkie R6, a jak jeszcze pojawia sie dodatkowy "zbiornik" w postaci reduktora lpg, to jeszcze trudniej pompka dodatkowego wspomagania tez nie musi byc sprawna zeby było cieplo, sprawdzone w którym miejscu znajduje sie reduktor?
  6. potwierdzam to co kolega pisze, można wyjąć bez rozszczelniania układu, ta pompka chodzi cały czas, tzn. po przekręceniu kluczyka na zapłon powinno być ją slychać, po wyłączeniu zapłonu powinna się uruchamiać po przyciśnięciu przycisku REST -> przydatna opcja jak chlejesz wóde z kumplami w furze zimową porą :D
  7. nic tylko kliknać lubie to i przenieść do działu DIY
  8. Adzio

    Serwo - przestroga

    tak, ale jak raz się woda tam dostanie, to serwo predzej czy później zardzewieje, mam stare serwo istna hodowla rudej :D
  9. a wracając do tematu, to dzisiaj jadąc Ską 120 przy silnym wietrze była masakra :/ nie dało się jechać co większy podmuch to auto raz w jedną raz w drugą, ciągłe konty kierą, jak w starze, wydawało mi się że to przód spierdziela, chyba na pierwszy rzut pójdzie magiel
  10. nie nie boje się, to sprawdzona praktyka, robiłem tak już w e34, robię to w międzynarodowej atestowanej firmie, nie u pana Mietka w garażu, a myślisz, że jak te wahacze robią w fabryce, kosmicznie? :D
  11. Adzio

    e39 530i Znika płyn z przelewu

    dołączę się do pytania, czy strumień przelewowy w zbiorniczku (temp 90st pion)) powinien się być również na wolnych obrotach, czy tylko po wkreceniu silnika na obroty, u mnie na wolnych obrotach jest dosłownie taka strużka, która scieka po ściance, nie można tego nazwać przelewem, dopiero jak dodam lekko gazu to się pojawia, ostatnio odpowietrzałem auto, ogrzewanie jest, nie grzeje sie itp.
  12. wreszcie ktoś się zabrał za ten drażniący temat spływającego oleju, który raz, ze nie pozwala określić dobrze stanu to jeszcze, "grono" fachowców zaleca wymianę szklanek od razu (k.rwa najlepiej poł silnika :D:D) kolego Sikor84 ta podstawa to używka? kolego dyzio255 od m54 się nada?
  13. Adzio

    Serwo - przestroga

    serwo używka spokojnie, tylko sprawdź czy nie ma rdzy i czy nie ma wody w środku, przy wymianie nie wymieniasz płuny hamulcowego, bo nie rozszczelniasz układu, przy okazji można oring wymienić miedzy serwem a pompką, robota łatwa, nie trzeba łamać rąk, chyba, że ktoś ma webasto
  14. u mnie przełącza się po przejechaniu 500 metrów przy temp. -2 z tym, że ja mam reduktor bardzo blisko bloku silnika i nagrzewnicy, po drugie musi być sprawny termostat i dobrze odpowietrzony układ, co w e39 jest czesto zaniedbane i u Ciebie napewno tak jest, skoro masz letnie powietrze zamiast goracego, zrob tak ustaw temp na max i jak sie silnik rozgrzeje do 90(pion)st to zostaw auto dłuższy czas na niskich obrotach i zobacz jakie powietrze leci z nawiewów, (najlepiej przy nogach kierowcy) jak letnie/zimne to zapowietrzony układ i prawdopodobnie termostat do wymiany - znany scenariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.