Skocz do zawartości

liptontipton

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Trzeba coś kupić :(

Osiągnięcia liptontipton

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mnie tam też by diesel nie przeszkadzał w cabrio. Te zdjęcia w galerii się nie wczytują więc może jakbyś na pw albo maila mi coś podesłał zdjęć i trochę więcej info o aucie, VIN i trochę historii :)
  2. Ło Pany, jak tak sobie poczytałem o tym silniku to trochę mnie przeraża że tak często coś pada, szczególnie wtryskiwacze, fakt że wg tych raportów co poczytałem to już były wymienianie nawet jak nie przejechało auto 100kkm więc pewnie jak miały w tej konkretnej e93 paść to już były wymienianie :D Ale no nie powiem, troszkę się zraziłem do tej benzynki, myślałem że wezmę benzynę to będzie taniej w eksploatacji niż np 3.0d ale zaczynam się wahać czy nie szukać diesla w takim wypadku.... Troszkę może offtop robię ale waszym zdaniem czy lepiej ładować się w n53 czy może upatrzyć jakiegoś dieselka 3.0d do tego auta? Gdyby to było auto weekendowe to kupiłbym z tym silnikiem n53 mimo wszystko i przez wzgląd na to że używałbym go sporadycznie to raz na jakiś czas jak by mnie po kieszeni rąbnęło jak tu jakiś wtrysk tu pompa wody tu jeszcze inne kwiatki to bym przeżył ale ja zamierzam zanim kupię drugie auto (to chciałbym zostawić jako weekendowe wtedy) tym cabrio pojeździć 2 latka i traktować je jako auto główne. Doradźcie mi Panowie i ostudźcie zapały bo nie powiem, korci mnie na to auto strasznie ale żebym potem w serwisie nie płakał :D
  3. Faktycznie to jest N53 czyli to już na bezpośrednim wtrysku. Nie wiem dlaczego ale byłem przekonany jak oglądałem to auto że jest to N52 na wtrysku pośrednim który uchodzi za mniej awaryjny.... Muszę poczytać o tych bolączkach bo w sumie nie doedukowałem się jeśli chodzi o N53.... Co dokładnie muszę sprawdzić jakbym chciał pod komputer podpinać? Możecie odesłać do jakiegoś tematu odnośnie N53?
  4. Witam, od jakiegoś czasu choruję na e93 , obecnie jestem w Szwecji, byłem oglądać kilka egzemplarzy, najbardziej spodobał mi się ten : https://www.blocket.se/stockholm/BMW_325_i_218HK_M_SPORT_AUTO_CAB_76178061.htm?ca=11&w=3 Ogólnie dobre wyposażenie, VIN sobie rozkodowywałem to jest m-pakiet, sportowe M-zawieszenie czyli nie jakieś podrabiane :D Ale cena w porównaniu do takiego wyposażenia w Polsce jest wyższa i nie wiem czy warto brać te bejcę i czy nie przepłacę, przy obecnym kursie korony szwedzkiej cena to 71 tysięcy złotych. Akcyzą się nie martwie bo chce auto potrzymać na mnie na szwedzkich tablicach i brać po 6 miesiącach na mienie przesiedleńcze. Przebieg 145 tysięcy kilometrów i faktycznie auto nie jest zniszczone, byłem oglądać, jeździłem ,testowałem jak składa się dach i nie ma do czego się przyczepić, przebieg wątpie że cofany bo ta praktyka w szwecji nie dość że ostro karana to jeszcze w ogóle praktycznie nie spotykana. Auto jest z Niemiec, pierwsza rejestracja w Szwecji to 2012 rok, Przebieg z ostatniego przeglądu w Szwecji się zgadza ale nie wiem jak z historią w Niemczech (od 2008 do 2012). Jeśli to możliwe sprawdzić to proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.