Skocz do zawartości

kj9120

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kj9120

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Miałem takie strzelanie przeważnie po deszczu i uwaga...okazało się że strzeliła śruba mocująca amortyzator zwrotnicy, najzwyczajniej w świecie pękła i odpadła główka śruby. Dobrze że diagnosta na przeglądzie ogarnięty i sprawdza naprawdę wszystko dokładnie. A miałem wrażenie jakby sprężyna się przemieszczała i strzelała :)
  2. Cześć mam pytania odnośnie montażu weba-sto w E83 :) 1. Czy fabrycznie występowało, bo żadnych info nie mogę znaleźć :) 2. Jeżeli nie to czy wystarczy zwykłe analogowe i wpięcie się w układ przy nagrzewnicy oraz doprowadzenie paliwa i zasilania? 3. Jaki zestaw do diesla kupić? 4. Czy ktoś to już w E83 robił i może opisać i wstawić zdjęcie gdzie umiejscowiony jest piecyk :)
  3. Cześć nie chciał bym dublować tematu :P ale potrzebował bym kompletny rozrząd do BMW X3 (WJ48236) rok 2008 2.0d n47 Pozdrawiam Kuba
  4. Akurat w tym komisie byłem oglądać X3, i nie polecił bym nikomu żeby tam jechał i tracił czas
  5. Tak jak mówię, ja nie namawiam nikogo do używania. Dolewam i jestem zadowolony z efektów.
  6. Oczywiście ze na urządzeniu diagnostycznym bo na oko to nie sprawdzanie. Jak znajdę wydruki to oczywiście ze prześle. I pierwszym aucie nie było DPF natomiast w drugim był i miał sie dobrze, wypalanie podczas jazdy odbywało sie bez problemu i nie było potrzeby wycinania. Nie chce tutaj nikogo przekonywać do takich zabiegów ale na własnej skórze przekonałem sie ze 2t działa. Szwagier tez używa w aucie z DPF, nie będę podawał marki bo zaraz znajdzie sie ktoś kto powie ze to autko gorszego sortu i można je tak traktować :P Samochód jest z 2013 roku ma DPF i nic sie nie dzieje nie ma żadnych objawów zapychania DPF czy innych dziwnych rzeczy. Każdy niech robi wedle uznania, ja osobiście dokładnie przeanalizowałem forum które było tu kiedyś opisywane i uznałem ze warto zaryzykować :8)
  7. Kopca bo taka jest konstrukcja tych silników. Miałem już dwa diesle w każdym na około 60l paliwa lalem 250 ml 2t shella, na takich mieszankach przejechałem w każdym aucie około 100 000, tera moj znajomy który kupił odemnie robi tak samo. Prócz tego ze korekty sie wyrównały silnik pracował ciszej i delikatniej. Były na innym forum testy laboratoryjne które potwierdzały ze jest sens stosowania takiej mieszanki. Koszty niewielkie, odczucia pozytywne wiec czemu Reginie robić? To ze nagra sie odkłada jest takim samym mitem jak płukanie silnika płukanka. Teraz kupiłem x3 z n47 i przejechałem już na takiej mieszance około 1000 km i już czuć ze praca jest delikatniejsza. Informacyjnie mogę powiedzieć ze moj mechanik z ciekawości wyjmował moje wtryski i były w stanie idealnym.
  8. 200 mikronów to nie jest jakaś zawrotna wartość, aczkolwiek jak na lakier na elementach wewnętrznych dość dziwna sytuacja. Trzeba to dokładnie sprawdzić czy nie było malowane bo np była wstawiana ćwiartka :)
  9. Wiecie co nie chodzi chyba o to żeby się przerzucać argumentami co komu odpowiada. Ja byłem, zobaczyłem i stwierdziłem że nie chcę podejrzanego auta w którym zaraz po odpaleniu, zapala się chceck, nie działa kilka rzeczy i był wymalowany w 90%. Ok przyznam rację że wrażenia z jazdy pozytywne, ale druga strona medalu jest taka że nie kupuję auta bo mam kaprys i chcę je mieć już, tylko kupuję auto i chcę je mieć w jak najmniej nagannym stanie. Ja uważam podjętą decyzję za słuszną. Prawda jest taka że nawet jeżeli auto było malowane bo lakier był w bardzo złym stanie i musiał interweniować lakiernik to oznacza że ktoś o to auto po prostu nie dbał. Bo moje zdanie jest takie że studia car detailingu potrafią zdziałać cuda bez lakierowania (i nawet bardzo głębokie rysy są korygowane), i nie raz widziałem to na własne oczy. A jeżeli moja opinia pomoże komuś w zakupie tego konkretnego auta i taki stan będzie dla niego akceptowalny to będzie mnie to tylko cieszyło. Ja zrezygnowałem, mam czas żeby szukać, nikt mnie nie goni i nie popędza. :) A jeszcze inna sprawa jest to że sprzedający kłamie, jeżeli to było tylko lakierowanie złego stanu powłoki to po co kłamał? Mógł przecież wyjaśnić taki stan a nie nabrać wody w usta :D Przy okazji życzę wszystkim wesołych i radosnych świąt. :-D :-D :-D
  10. Nie dyskwalifikuje ale nie chcę mi się wierzyć zresztą też że był tak bardzo porysowany że trzeba było lakierować całe auto poza jedną parą drzwi. A tak szczerze mówiąc to wolę widzieć co jest do zrobienia i ewentualnie sam zdecydować czy malować. Co do malowania to często porysowanie auto da się spolerować, jest masa studiów detailingu które robią cuda i kosztuje to mniej niż lakierowanie. Druga kwestia to nie mam pojęcia jak było to pomalowane, i czy za chwilę nie okaże się żę będzie trzeba robić z tym porządek. Poza tym skoro ktoś nie jest w stanie w rozmowie telefonicznej przyznać się do takiego stanu auta, a na miejscu tylko powiedział że sam nie wiedział to zaczyna się robić mocno słabe. Podejście mam takie że nie oczekuje że auto będzie całkowicie bez żadnych skaz bo wiem że ktoś go używał i mogły zdarzyć się jakieś drobne przygody, ale malowanie całego auta praktycznie do okoła daje naprawdę dużo do myślenia.
  11. Raport w porządku, przebieg był i zgadzał się z wpisami z książką serwisową. Ale to tyle dobrych rzeczy o tym aucie :P Pojechałem przejechałem się autkiem, na dzień dobry zapalił się chceck engine zaraz po odpaleniu, czy spowodowany nie wiem bo już nie wnikałem, auto przyspieszało bardzo fajnie, ogólnie wrażenia z jazdy jak najbardziej pozytywne. Ale niestety auto calutkie malowane, jedyne elementy z oryginalną powłoką to drzwi kierowcy i pasażera po lewej stronie, każdy pozostały element malowany. Powłoka lakiernicza na każdym elemencie od 200 do 380. Maska cała powyżej 320, dach cały powyżej 280, nadkola przednie i tylne od 220 do 300, słupki przednie powyżej 200, progi wewnątrz i słupki ok 100-120. Drzwi z prawej storony od 240 do 340. Drzwi z lewej ok od 120 do 140. Czyli jedyny element na aucie z prawidłową wartością. Reasumując malowany z zewnątrz prawie cały. Co zresztą nie było opisane, telefonicznie też nikt o tym nie informował mimo tego iż pytałem i informowałem człowieka że przyjadę z miernikiem i komputerem. Pan jak zobaczył miernik w rękach to odszedł i już nic więcej nie powiedział. Wycieczka zakończyła się stratą czasu, ponieważ obejrzałem jeszcze dwa auta w Radomiu, do jednego nawet nie wyjąłem miernika bo było tragicznie poskładane, a drugie wchodziło w tryb awaryjny i nie chciało jechać. Niestety były to auta zobaczone przejazdem więc nie wrzucę linków.
  12. zamówiłem już raport od kolegi z forum :) zobaczymy co wyjdzie :)
  13. Tak też zrobię :) Na pewno nie będę kupował czegoś co ma przekręcony licznik o 200 tyś
  14. Dlatego chcę pojechać i obejrzeć coś takiego, nie napalam się oczywiście ale każda uwaga jest wa wagę złota :D sam przebieg mnie nie przeraża, już zdążyłem się przyzwyczaić że co do przebiegu to po prostu jest, prawda jest taka że to wina ludzi jeżeli chodzi o cofanie licznika, sami chcą kupować auta z przebiegiem 180 tys a nie 340 (tylko przykład) i handlarze to robią dla poprawy samopoczucia kupującego. Sam kiedyś sprzedawałem auto z przebiegiem 380 tyś i nikt go nie chciał mimo że był w nienagannym stanie, kupił znajomy bo wiedział co kupuje, a jakbym zrobił na aucie 1xx tyś to zeszło by od ręki. Chodzi mi bardziej o to żeby nie był składany z kilku, albo jakieś inne dziwne przygody.
  15. Niestety w poprzedni temat nie zdążyłem wrzucić VIN. Czy pomoże ktoś? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-3-0-r6-231km-4x4-xenon-navi-skora-oplacony-gwarancja-vip-ID6zlOHo.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.