Skocz do zawartości

malootki

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malootki

  • Urodziny 30.11.1984

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 520d 163KM 2006r.
  • Lokalizacja
    Blok Dobryszyce

Osiągnięcia malootki

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Do nastawnika jeszcze nikt nie zaglądał, odbierając od mechanika to powiedzial mi że jest przepatrzone wszystko przewody, szczelnosc itd (mowie tylko co mi powiedzial) i żeby teraz ktoś przejrzał nastawnik( bo on tego nie robi) i wyczyscil geometrie i że może będzie ok albo że może jeszcze trzeba bedzie robic turbo. Na razie o dpf i sondzie to gadal, że wyskakuje to przez ten nastawnik bo jest przeladowanie turba czy jakos tak to okreslil i auto przechodzi w tryb awaryjny. Zatem pozostaje mi szukać kogoś kto mi wyjmie turbo i posprawdza łącznie z elektronika..
  2. wreszcie udało mi się wstawić auto do tego mechanika który początkowo mówił o tej sondzie. Po 2dniach postoju auta u niego stwierdził, że przepatrzyli wszystko i że do wymiany jest ten nastawnik turbiny. Jednak powiedział, że zanim założę następny żeby dać do przeczyszczenia geometrie turbiny bo być może się przycina i dlatego padł ten stary. Czy mógłbyś się do tego jakoś odnieść? On sam nie chce jednak tego robić i mówi, żeby oddać auto najlepiej tam gdzie wyjmą turbo, w razie konieczności zregenerują i założą. Nowe mów, że może założyć i daje gwarancje, ale regenerowanego się nie podejmuje. Doradź kolego czy zakładać nowy/używany nastawnik czy dać do czyszczenia turbinę?? Największy problem w tym, że w u mnie w rejonie raczej nie ma takiego zakładu co sam zdemontuje i zregeneruje. :mad2:
  3. Załamka :( Po wczorajszej wizycie u mechanika i stwierdzeniu uszkodzonej sondy lambda, dzisiaj gdy znów mi zamuliło podpiąłem znowu INPE. i tym razem takie błedy: 447B Lambdasonde 4530 Ladedruckregelung, Regelabweichung 3F57 Ladedrucksteller 4191 Ladedrucksteller, Ansteuerung Tym razem nawet u mnie jest błąd sondy. Czy to będzie oznaczać że jest do wymiany? Czy mogła się uszkodzić przez tą wcześniejszą niezdiagnozowana na razie usterkę? Analizując błędy,a raczej temperaturę cieczy w której błędy się zapisały to kolejność była taka: 1. 3F57 Ladedrucksteller i 4191 Ladedrucksteller, Ansteuerung 67,19st. 2. 4530 Ladedruckregelung, Regelabweichung 82,25st. 3. 447B Lamdasonde 86,26st. Co byście teraz radzili? Wymieniać ta sondę? Przypomnę, że gdy zaczęły się pierwsze problemy z zamulaniem auta błędu sondy w INPIE nie miałem.
  4. Nie spada mi teraz temperatura, jesienią na ogrzewaniu tak było teraz nie.
  5. Tak tylko to bylo jesienią w tamtym roku zaraz po wymianie, teraz przy tych temp mam zawsze 90° tylko ze wiekszosc mojej jazdy to 10km odcinki. Termostaty BEHR
  6. Co do temp. to rok temu wymienialem termostaty glowny i EGR bo nie lapalo temp. Po wymianie niby OK aczkolwiek jak było chlodniej i wyjechalem gdzies poza miasto to jak wlaczyłem ogrzewanie to temp potrafila spadac na 78st. Bez ogrzewania niby bylo kolo 90st. dlatego nie wiem czy też ten wymiennik ciepła ASB nie jest do wymiany. Z kazdym dniem odechciewa mi sie tego auta...
  7. Co do temp. to rok temu wymienialem termostaty glowny i EGR bo nie lapalo temp. Po wymianie niby OK aczkolwiek jak było chlodniej i wyjechalem gdzies poza miasto to jak wlaczyłem ogrzewanie to temp potrafila spadac na 78st. Bez ogrzewania niby bylo kolo 90st. dlatego nie wiem czy też ten wymiennik ciepła ASB nie jest do wymiany. Z kazdym dniem odechciewa mi sie tego auta.
  8. Dzieki za szybkie odpowiedzi. A mozesz w skrocie napisac jak wypalic DPF Btool'em? Bylem dzis u niego pierwszy raz, w sensie kiedys sie umawialem i mowilem co u mnie wywalilo to mowil ze musi zobaczyc bo ze moze dpf zapchany i auto przechodzi w tryb awaryjny dlatego muli. Mowilem że bledy skasowalem i czy czekac aż sie pojawią czy tak przyjechac. Stwierdził że na pewno cos jest w historii i żeby przyjechać, dzis sie podpial i dal taką diagnozę. Nie wiem co teraz robic. A czy ten nastawnik jestem w stanie sprawdzić czy działa prawidłowo?
  9. Witam. Dopadły mnie kolejne bolączki :( Jeśli ktoś może coś podpowiedzieć będę wdzięczny. Podczas jazdy na niskich obrotach po pewnej chwili zamula mi auto. Podpiąłem kiedyś INPE i miałem następujące błędy: 4191 Ladedrucksteller, Ansteuerung P1252 Ladedrucksteller Schaltkreis - niedrig 3F57 Ladedrucksteller 4667 Partikelfiltersystem 4530 Ladedruckregelung, Regelabweichung 3F97 Ladedrucksteller, Versorgungsspannung Przed odczytem błędów robiłem test przelewowy wtrysków wiec nie wiem czy któryś nie powstał wskutek tego. Błędy skasowałem, ale ostatnio znów przymuliło auto. Dziś byłem u mechanika, podpiął się pod auto i mi powiedział że na 100% mam do wymiany sondę lambda i akumulator. Mówił, że 30 razy czy ileś tam sonda próbowała sie uaktywnić czy jakoś to określi. Czy możliwe jest ze u mnie INPA nie wywala błędu sondy? Z błędów które ja odczytałem to wynika że coś ze sterowaniem turba, przynajmniej tak gdzieś wynalazłem. On też mówil o tym doładowaniu ale ze to musiałby zobaczyć bo ze być może wężyki się przetarły lub któryś elektrozawór szwankuje lub turbo się przycina, ale ze na 100% sonda i akumulator( powiedział ze ma program który od razu sprawdza stan akumulatora) Czy mógłby się ktoś do tego odnieść ?? Bo wstępnie umówiony jestem na wymianę sondy... Dzięki, pozdrawiam!
  10. Rzeczywiście dość cicho :( dzieki za odp. Chyba doszly mi jeszcze kolejne klopoty bo od jakiegoś czasu co jakiś czas auto zamula, nie da się w ogóle jechac. Dzis to nastapiło ponownie podpiąłem INPE a tam 6blędów :( 1. 4191 P1252 2. 3F57 3. 4530 4. 4667 5. 4521 6. 3FF0 Tylko teraz tak myślę, że może któryś powstał ze wzgledu na to jak robiłem ten test przelewowy, nie sadzisz? Musze pojezdzić jeszcze troche i zobaczymy co teraz wywali gdy mi przymuli auto
  11. Witam po dłuższej przerwie :) Zebrałem się w końcu i zrobiłem test przelewowy wtrysków. Silnik był gorący jednak od ostatniej jazdy minęło jakieś 2h jak się zabrałem do testu- nie wiem czy ma to znaczenie. Test robiłem 3min, Wartości jakie otrzymałem: 1. 45ml 2. 50ml 3. 55ml 4. 40ml To oznacza ze wszystkie do wymiany?? Prosiłbym o odpowiedz tylko tych co są pewni na 100% tego co napiszą, a nie że coś tam słyszeli, bo ja też słyszałem że powinno być ok. 30ml Czekam na jakieś info, z góry dzięki. PS. Tak w ogóle kabel co idzie do sterownika świec wymieniłem zaraz w lutym na nowy oryginalny i też nic to nie dało :(
  12. Cos ok 140zl z wysylka ale do 2,0. Do 3,0 jest chyba z 10 zl drozszy. U mnie ani do sterownika ani do przewodu nie musialem zdejmowac kolektora
  13. Ja wymieniłem na nowy, oryginal. Nic nie pomoglo. Trzeba ściągać kolektor i zmienić świece żarowe. :cool2: Jeżeli wymieniłeś sterownik na nowy, chociaż poleciałbym regenerację u Koła z Nysy. Ja tak zrobiłem ( regeneracja + świece + kabel = :cool2: ) Świece mam nowe, wymienione jako pierwsze, nastepnie zregenerowany storownik u Rogera z Nysy i po jego zaleceniu wymiany przewodu, przewód również nowy. A problem dalej taki sam
  14. Ja wymieniłem na nowy, oryginal. Nic nie pomoglo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.