Skocz do zawartości

BAR70ZY

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535D e61

Osiągnięcia BAR70ZY

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Gadalem z gosciem ktory robi automaty i z tego co opisalem to mechanik zalal mi za malo oleju za pierwszym razem (na 90%). Olej przy drugiej wymianie konwertera byl czarny - jak olej silnikowy diesla... blad ktory teraz wyszedl jest zwiazany ze startymi powierzchniami ciernymi lub solenoidami. Jesli skrzynia sie przegrzala to raczej nie ma co sie bawic w naprawy.
  2. Maly update: W ten Piatek (troche mi sie opoznilo) zostawilem auto u mechanika na wymiane tego rozrusznika. Zostal zalozony nowy rozrusznik, auto dojechalo na wlasnych silach do warsztatu, lecz juz z niego nie wyjechalo. Skrzynia wywalila blad "Ratio clutch monitoring" i koniec... zapewne skrzynia do wymiany. Dzieki za pomoc i zycze weselszych swiat ode mnie. Pozdrawiam. (Edit: literowka)
  3. Wielkie dzięki za radę! Dzięki tobie znalazłem na you tube filmik z bardzo podobnym dźwiękiem, więc chyba strzał w dziesiątkę. Link do klipu: https://m.youtube.com/watch?v=-jwVtGc8oK0 W komentarzach gość napisał że może to być też wina rozrusznika. W piątek jadę do mechanika aby zobaczył. Raz jeszcze dziękuję. Dam znać jak będę wiedział coś więcej.
  4. Nie mieszkam w Polsce wiec cena będzie zapewne inna niż w kraju. Ja zapłaciłem 180 GBP w Szkocji za samą robotę. Olej, miska oraz tuleja kosztowały ok 220 GBP oraz wzmocniony konwerter (regeneracja w Polsce) 900 złotych Polskich.
  5. Witam wszystkich. Jestem posiadaczem e61 535d. Po wymianie konwertera pojawił się głośny dźwięk z okolic tego podzespołu. Brzmi trochę jak jakieś skrzeczenie / świerszcze na rykowisku. Czy ktoś orientuje się czym może być to spowodowane? Przy wymianie konwertera skrzynia dostała nowy olej, miskę i tulejkę. Tutaj link do dysk Google: "konwerter" https://drive.google.com/folderview?id=0ByTqyluFKqUnN1RVQ1otZ2FNTjQ Po wymianie auto nie do poznania, nie chce wrzucać biegów, muli, nie rusza pod górkę itd. Reklamowalem usługę regeneracji konwertera. Tym razem do regeneracji poszedł oryginalny konwerter z auta (wcześniej kupiłem poprostu zregenerowany do tego modelu auta). Dostałem odnowione sprzęgło, druga wymiana. Teraz auto jeździ jak powinno (jak narazie) ale dźwięk pozostał - jest trochę ciszej ale dalej jest. Dodam że robił to mechanik w warsztacie. Nie robiłem tego sam ponieważ nie mam wiedzy oraz możliwości. Mówił też że olej był brudny (bardziej niż podczas pierwszej wymiany). Przed tym zabiegiem miałem poprostu falujace obroty. Nic więcej. Biegi chodziły super, auto zbierało się naprawdę dobrze. Auto seryjne, bez modów, 2006 skrzynia 6hp26. Pozdrawiam. Bartosz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.