Skocz do zawartości

8r3d

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120i N46 2005

Osiągnięcia 8r3d

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dziekuje za pomoc maniek21112 Tak jak mowiles kontakt i wszystko wrocilo do normy Pozdr
  2. Witam Przez ostanie kilka dnia auto zaczyna dorzucilo mi kilka zagadek logistycznych... Przjechalem ok 50m i z kosmosu pojawila mi sie kontrolka "polowa silnika" - nie zastanawiajac sie dluzej zgasilem auto, odpalilem kilka razy i CHECK Nastepnego dnia analogiczna sytyacja ten sam obojaw po przejechaniu kilkuset metrow "CHECK OK" - w obydwu tych przypadkach auto nie stracilo wcale mocy pomimo kontrolki na desce ze niby powinien byc tryb awaryjny... Dzis sytuacja lekko inna.. po przejacheaniu ok 10km nagle pojawil sie error - ikonka "polowa silnika" i ewidentny spadek mocy plus nierowna praca silnika - chyba silnik zlimitowany do jakichs 2 tys obr... Nie zastanawiajac sie dluzej zgasilem silnik wyjalem kluczyk.. ponownie odpalilem i silnik chodzi rowno ale blad nadal jest... z 5 razy gasilem/zapalaem silnik ktory pracuje rowno ale blad nadal obecny 2CF8 - pot sensor 2D07 - thottle valve potientometer Gdzies czytalem zeby zaczac od czysczenia przepustnicy.. swiece zmienialem kilka tysi temu ale silnik pracowal bez probemow Mial ktos podobnie ? Pzdr ?
  3. Dzieki za odp. Probowalem i sie nie udalo niestety, nic chyba skoczy sie tam tym ze zaprowadze auto do magikow zeby mi zrobili ta adaptacje, powoli sie juz z tym poddaje i czasu brak...
  4. Witam Niedawno padlo mi DSC - "druck error", nie myslac dlugo kupilem identyczny dzialajacy modul : 34526769779-01>kod na module 3451-6769778-01>kod na silniczku Po wymianie mam bledy 5E1F i 5E50 , 9520 - steering angle sensor ten blad mialem juz wczesniej zanim DSC padlo wiec raczej sie nie liczy Z tego co udalo mi sie wyczytac musze zakodowac VIN do swiezo zamontowanego modulu 29 DSC OKAY DSC_87 D_DSC 6769779 4842 05B0 5 05 4.30.2 0.0.0 0.11.253 0.0.0 22.11.2004 > identification w INPA 29 DSC OKAY 6769779 ÿÿÿÿÿÿÿ 22.11.2004 > user information field w INPA Probowalem zakodowac modul z NCPExpert i w sumie kodowanie sie udalo (ABS zaswiecil sie na desce i all OK ze coding done) ale nadal mam bledy powyzej wiem ze jest lesen, ale to co zgralem przed zmiana na "coderien" - do kodowania uzywalem profilu "Revtor" Gdzies wyczytalem tez ze zalecaja reset "steering angle sensor" w INPA wiec tez probowalrm to zrobic ale przy opcjach "Compensation" > F1 wyrzucilo mi komunikat ponizej, opce F2 i F3 udalo mi sie zaaplikowac ale powyzsze bledy nadal nie zniknely, przejechanie kilku km tez nie pomoglo Z tego co rozumiem innej opcji kodowania nie ma tylko WINKFP badz Tool32 czy cos robie zle ? Niestety w WINKFP po wgraniu nowszych spdaten do E89 nadal nie moglem znlezc modulu 6769779 badz grupy ECU DSC_87 co jesc dosc dziwne gdyz modul ten powinien tam bez problemy wystepowac, probowalem wiele wersji spdaten lacznie z 60+ i nadal nie bylo ECU family DSC_87 badz modulu "6769779" co jest dosc dziwnie Czytalem tez o opcji kodowania z Tool32 i fakt w tool 32 znalazlem DSC_87.PRG wiec zastanawiam sie jaki powinien byc krok dalej zeby zakodowac DSC badz czy to prawidlowy krok ? Gdzies czytalem ze generalnie przy kodowaniu WINKFP zaleca sie podlaczenie auta to prostownika Poprosze w porade co i jak co bym mogl zakodowac ten durny czujnik, Dzieki
  5. Witam ponownie jak na 2giej czesci meczu... W weekend zrobilem autkiem jakies 450 km i srednie spalanie pomiedzy 7.9-8.2 /100km wiec wynik calkiem niezly mi sie wydaje Srednie predkosci pomiedzy 100-140 Wnioski... bmki nie lubia krotkich dystansow, niedogrzany silnik etc... wszystko zaczyna sie skladac w jedna calosc po miescie 13 z hakiem w trasie 8.2 :) az milo :) Dzieki za pomoc panowie
  6. Dzieki za info, wiec wymieniono mi uszczelki pod vanos i klawiatura, widac zostala tylko vacum pompa widac Co do spalania... zakupie sobie chyba kabel i zgram live data do analizy... poza tym auto jezdzi plynnie i nie mam z nim problemow... profilaktycznie tylko chyba wymienie napinacz lancucha, choc nie wiem bo ten nowszy typ z mocniejsza sprezyna jest zamonotowany...
  7. Witam panowie Dziekuje za komentarze, sprawdzilem metoda pod korek i tak wychodzi...13.5l na 100 ruch miejski.. srednio 8km -12km robione kilka razy w tygodniu Podjechalem do mechanika i zero bledow, jedyne co to uszczelki mi wymienili pod vanos ale nadal czasem cos czuc delikatnie olej przez chwile jak nawiew wlaczony podczas rozgrzewania sie silnika... tak przez kilka sekund i ustaje Zobacze jak spalanie na trasie wyjdzie jeszcze
  8. niezle z tym 120d Uszczelka pod vanosem wymieniona, wiec spoko Autoko pokazuje spalanie 13.3 po przejechaniu 120 km glownie miasto wiec cyferki troche przyjemniejsze Jak panowie piszecie pewnie ten typ tak ma i koniec ;) trzeba sie przyzwyczaic do zakupu Jeszcze tylko napinacz lancucha musze sprawdzic czy mam ten nowszy typ sruby czy nie bo w koncu auto ma przejechanie ok 100 tysi zapomnialbym wspomniec... po podlaczeniu do kompa zero bledow Dzieki za sugestie itp
  9. Jade jutro do mechaniorow bo okazalo sie ze wyciek jakis jest i mi smierdzi olejem (niby uszczelka pod klaw byla wymieniana) wiec zobaczymy co madre glowy wymysla jak im o tym wspomne :)
  10. Dzieki za podpowiedzi panowie W tym tygodniu podlacze autko do kompa i zobacze co wypluje :) Co do jazdy miejskiej... jazda do sklepu 2km ruch miejski 6 minut - spalanie 16 ;) auto raczej nierozgrzane dobrze ;) Np ciekawostka ostatnio wyprawa przez miasto w szczycie jazda przez jakies 20 minut i spalanie 13l Moze serio najlpesza opcja bedzie zalanie pod korek i zobacze wtedy, na trasie auta jeszcze nie cisnalem Zakupilem tez filtr powietrza bo nie wiem ile obecny jest w aucie Wiem ze temat rzeka troche z tym spalaniem ale jakos spodziewalem sie ze skonczy sie na ok 10 litrach ;) jesli to wogole mozliwe :D Z ciekawosci bo nie ma temp oleju... ile czasu zajmuje rozgrzanie oleju do ok 70 stopni ? sprawdzal ktos moze przy ruchu miejskim ? Co do opon mam 225 17"
  11. Witam Stalem sie szczescliwym badz nie posiadaczem BMW 120i w autku wszytsko spoko poza spalaniem, 15-16l po miescie co jest hmm troszke nieprawdopodobne przy emeryckiej jezdzie OBD jeszcze nie podalczalem ale zastanawiam sie czy powodem nie jest brak plastiku- dolotu powietrza mocowanego nad wiatrakiem z przodu silnika U mnie niestety go brakuje i powietrze jest bezposrednio zasysane do boxa gdzie siedzi filtr powietrza, dostawa juz w drodze wiec zobaczymy... Mowa o tym ponizej, auto dostaje inna dawke niz normalnie raczej, Thx
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.