Witam ponownie, Zacznę od minusów, nie udało mi się zmierzyć ciśnienia paliwa. Kupiłem tester jednak okazał się być nieszczelny i z manometra ciekło paliwo. Zrobiłem za to pomiar kompresji i najgorzej wypadł 3 cylinder: 1 - 11,5 2 - 10,8 3 - 10,0 4 - 10,7 5 - 10,9 6 - 10,7 W ostatnia sobotę, odpaliłem zimny samochód (po nocy w garażu, około 20 stopni) i lambdaintegrator podczas jazdy dla obu banków oscylowal przy przyspieszaniu około -20%. Sytuacja uspokoiła się po paru minutach. Po czym wróciłem do domu i nagrałem filmik 1 na postoju. Sprawdzałem tez DISem napięcie na MAF i przy w pełni rozgrzanym samochodzie wyszło 0,45V Filmik 1: https://youtu.be/ysK_dFizlT0 Korekty na gazie z dziś: http://i66.tinypic.com/2jetcuc.jpg Ogólnie gaz jest w kiepskim stanie (sam przełącza się na benzynie przy wyższych obrotach, Nie chce przełączyć się na gaz, itp), ale chyba nie ma sensu nic z nim robić dopóki na benzynie nie będzie dobrze.