Skocz do zawartości

TomaJoe

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i

Osiągnięcia TomaJoe

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. TomaJoe

    M54B22 wysokie korekty

    Witam ponownie, Zacznę od minusów, nie udało mi się zmierzyć ciśnienia paliwa. Kupiłem tester jednak okazał się być nieszczelny i z manometra ciekło paliwo. Zrobiłem za to pomiar kompresji i najgorzej wypadł 3 cylinder: 1 - 11,5 2 - 10,8 3 - 10,0 4 - 10,7 5 - 10,9 6 - 10,7 W ostatnia sobotę, odpaliłem zimny samochód (po nocy w garażu, około 20 stopni) i lambdaintegrator podczas jazdy dla obu banków oscylowal przy przyspieszaniu około -20%. Sytuacja uspokoiła się po paru minutach. Po czym wróciłem do domu i nagrałem filmik 1 na postoju. Sprawdzałem tez DISem napięcie na MAF i przy w pełni rozgrzanym samochodzie wyszło 0,45V Filmik 1: https://youtu.be/ysK_dFizlT0 Korekty na gazie z dziś: http://i66.tinypic.com/2jetcuc.jpg Ogólnie gaz jest w kiepskim stanie (sam przełącza się na benzynie przy wyższych obrotach, Nie chce przełączyć się na gaz, itp), ale chyba nie ma sensu nic z nim robić dopóki na benzynie nie będzie dobrze.
  2. TomaJoe

    M54B22 wysokie korekty

    Jeżeli chodzi o test z zamknięciem odpowietrzania, to wyszedł pozytywnie tzn. Klapka się nie otwiera do końca. Wymieniłem tez czujnik położenia walka rozrządu wydechowy ponieważ wyskakiwał błąd i samochód słabo przyspieszał czasami od 4000 obr. Po wymianie jest znacznie lepiej.
  3. TomaJoe

    M54B22 wysokie korekty

    Cewkę i świece zamieniałem i bez zmian, korekty na 6cyl dalej takie same. Spalania oleju nie jestem w stanie dokładnie określić, olej wymieniany około 2000km temu i od tego czasu nie widać na bagnecie żeby go ubyło. Wtryski postaram się na dniach podmienić. W kwestii pompy paliwa, na filmach tego nie widać, ale wydaje mi się ze gdyby padała pompa albo regulator to również byłoby ubogo w open loop. Aktualnie przy dużych prędkościach obrotowych i pełnym otwarciu przepustnicy sondy zawsze wskazują około 0,8V Na drugim filmie widać jak duże są korekty po lekkim dodaniu „gazu”. Dorzucam jeszcze jedno zdjęcie świec. Ta co była pierwotnie w 6 cylindrze jest po prawej stronie. Świecą po lewej Wyglada tak samo jak reszta świec w silniku. http://i68.tinypic.com/n2zek5.jpg
  4. TomaJoe

    M54B22 wysokie korekty

    Błędy + korekty po podłączeniu. Następnie skasowałem błędy i adaptacje i wyszło coś takiego jak na dołach poniżej. Drugi film za pare minut. Filmik po skasowaniu adaptacji: https://youtu.be/Dav_1E6xubM Drugi filmik: https://youtu.be/AKH7P5Uk-qU
  5. TomaJoe

    M54B22 wysokie korekty

    Witam, Mam problem z M54B22, na początku bardzo trzęsło silnikiem. Po zrobieniu próby dymnej, znalazłem nieszczelność w kolektorze ssącym. Po jej wyeliminowaniu, znacznie się poprawiło, jednak skład mieszanki nadal jest ubogi i czasami lekko trzęsie. Na biegu jałowym i przy średnim obciążeniu lambdaintegrator dla obu banków oscyluje wokół 8-15%(sondy oscylują od 0.1 do 0.7x v). Przy pełnym obciążeniu wynosi 11% (wtedy sondy wskazują Ok. 0,8V). Korekty Dlugoterkinowe wynoszą 15% dla obu banków, a krótkoterminowe nie są stałe i wynoszą od 0.06ms do 0.20ms na banku 1 i od -0.01ms do 0.16ms dla banku drugiego. Obstawiałem pompę paliwa, ale gdyby ona była zepsuta, nie dawałaby rady przy pełnym obciążeniu i sondy wskazywałyby ubogą mieszankę. Dobrze myśle ? Kolejny element to przepływomierz. Na jałowym pokazuje Ok 10.0 kg/h, a maksymalnie 420kg/h. Co zrobiłem do tej pory: Wymieniłem odme z przewodami, usunąłem nieszczelność i czyściłem przepływomierz. Kasowałem tez adaptacje paliwowe i przepustnicy. Co polecacie zrobić? Jakie powinny być mąka wartości przepływki dla tego silnika ? P.S. Zasilanie to PB i LPG, testowane na wyłączonym lpg przez pare dni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.