Skocz do zawartości

macias006

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    N46B18 2004r.

Osiągnięcia macias006

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej, czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczne objawy (włącznie z mrugnięciem AKU) w takim samym aucie.
  2. Naprawa kosztowała mnie dużo czasu i pieniędzy. Słowo klucz do usterki to szukać przy wałku mimośrodowym, przy dzwigienkach i silniczku valvetronic. Silnik ożywiła także wymiana przepustnicy.
  3. Niestety mechanik sie przeliczył, problem został usuniety chwilo dlatego ze usunieto bledy z komutera. Po zgaszeniu pojazdu i ponownym odpaleniu problem powrócił- wypadanie zapłanów. Kolego wyżej daj znać jak uda Ci sie rozwiązac problem :)
  4. Kolega wyżej ma rację jest to czujnik wałka. Jeśli chodzi o błedy - na moim komputerze wyskoczył błąd wypadania zapłonów, z kolei u mechanika komputer wskazał bezpośrednio bład czujnika. Po wymianie auto nieco ożyło (błąd zgasł), jednak w dalszym ciągu nie chodzilo perfekcyjnie. Problemem okazała się jedna cewka (po wyjęciu silnik chodził tak samo). Wymieniłem przy okazji też świece, chociaż nie były w najgorszym stanie.
  5. Problemem okazał się uszkodzony czujnik od valvetronic oraz padnięta jedna cewka. Pozdrawiam
  6. Tak, mowa o wałku od valvetronica. Dzisiaj wstawiłem auto do mechanika, jutro się nim bedzie zajmował. Dam znac jakie błedy na jego kompie wyskoczyły ( ja uzywalem uniwersalnego oprogramowania).
  7. hej, do kompa z dedykowanym oprogramowaniem na razie niestety dostępu nie mam . Dzisiaj przyszła do mnie paczka z nowym wałkiem mimośrodowym oraz czujnikiem. W przyszłym tygodniu wstawiam auto do mechanika. Będę informował o postępach i próbach rozwiązania problemu. Pozdrawiam, Maciej
  8. Witam, W tym tygodniu kupiłem sprowadzone z Niemiec BMW E46 compact 1,8l, 2004 rok. Kupując auto byłem świadomy nierównej pracy silnika. Auto zachwyciło mnie karoserią,wyposażeniem, zadbanym wnętrzem i udokumentowany przebiegiem 220 tysięcy kilometrów. W trakcie zakupu podłączyliśmy auto do kompa, wyskoczył bład P0304. Myśleliśmy że to kwestia wymiany cewki na 4 cylindrze. Jak się pózniej okazało (juz po kupnie) w aucie zostały świeżo wymienione wszystkie cewki (na oryginalne) wraz ze świecami. Przypadkowo zauważyliśmy, że pod plastikiem była wypięta wtyczka od valvetronic. Po podłączeniu wtyczki i ponownym sprawdzeniu auta komputerem wykryto następujące błedy: P0300, P0301,P0302,P0304. Po wjechaniu na kanał zauważyłem, że auto ma świeżo wycięty katalizator. Podczas jazdy auto nie ma mocy, lecz nie przerywa. Przy gwałtownym dodaniu gazu brak natychmiastowej reakcji, praktycznie dolina. Auto rozpedza się dość powoli, bez pierdzenia, czy szarpania. Z wyjętą wtyczką auto pali lepiej podczas odpalania na zimnym silniku. Przy nagrzanym auto chodzi nieco gorzej - muli. Z wpiętą wtyczką auto odpala gorzej na zimnym silnku, po kilkunastu sekundach wchodzi na "prawidłowe" obroty , silnik przestaje sie już delkikatnie trząść ( jak na samym poczatku po odpaleniu). Z kolei przy nagrzanym silniku, auto również muli, lecz czasami jak wejdzie na prawidłowe obroty (przy odpowiednim dozowaniu gazu) można poczuć moc i przyspieszenie. Obroty nie skaczą gwałtowanie w obu przypadkach. Zależy mi na doprowadzeniu auto do stanu bardzo dobrego. Na razie główkuje ze szwagrem, ale auto mam zamiar wstawić do mechanika. Nie chce jednak narażać się na niepotrzebną wymianę sprawnych podzespołów. Nasze podejrzenia to uszkodzony wałek mimośrodowy. Proszę Was o wsparcie, gdzie moge szukac przyczyny problemu... Z góry dzieki, Maciej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.