Skocz do zawartości

marcinl-lewandowskie39

Zarejestrowani
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e39 3.0d 1999r

Osiągnięcia marcinl-lewandowskie39

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Też tak sobie myślałem i tak zrobię mam dwie podprogówki z e46 sprawne ale głośno chodziły i po prostu wepnę się za filtrem paliwa a pompę podłącze na krótko do 12 V
  2. Dzwoniłem do serwisu od którego kupiłem wtrysk gości mówił że wtrysk na pewno jest ok ale może wysłać mi inny na podmiane i wysłał wczoraj znowu zakasałem rękawy i do roboty.Nie wymieniałem tego pierwszego wtrysku tylko wyjąłem jeden ze starych i zamieniłem go z tym nowym i teraz korekcję wyglądają tak cyl.1-1.8 to jest ten nowy cyl2 +2.7 cyl3 +1.2 cyl4 -1.9 to jest ten pierwszy co go kupiłem .
  3. Witam chce przeczyścić wtryski preparatem tec 2000 .Temat przerabiałem w e46 i tam wpiąłem sie w pompę progową bezpośrednio.Jak wygląda sprawa w e90 2.0d 163 km ?Jak wymieniałem filtr paliwa nie widziałem tam progówki jak to jest rozwiązane w e90,może ktoś przerabiał temat u siebie.W e46 poprawa była bardzo widoczna dlatego chcę teraz to zrobić w e90
  4. Kompresji nie sprawdzałem ale tak jak pisałem w pierwszym poście wtrysk który wymieniałem przelewał za dużo ,korekta na nim była 0,30 ,teraz przelewy są takie same na wszystkich 4 tylko ta wysoka korekta na minusie na nowym wtrysku.Chyba kupię jeszcze jeden i wymienieni na tym gdzie największy plus i wtedy się zobaczy.Dobrze rozumuje.Acha jeszcze jedno wtrysk ma nadany nowy kod który wprowadziłem i na tym kodzie jest to -3 a jak na próbę wklepałem kod z wtrysku spadło do -2.50 czyli trochę lepiej ale tylko na próbę tak miałem wprowadziłem spowrotem ten nowy co o tym myślicie?
  5. Oczywiście na rozgrzanym.Dzisiaj rano odpalił bardzo ładnie bez szarpnięć silnika jak przedtem i od strzała. Podłączyłem tym razem ISTE i w iście dopuszczalna tolerancja korekt jest do -5 i do +4 .A to wynik testu z listy cylinder 1. -3,1/0.0. cylinder 3. 0,0/2.3. Cylinder 4. 0.0/1.6. Cylinder 2. -0,3/0,2. Jak interpretować te wyniki ktoś pomoże
  6. Witam wymieniałem wtrysk na 1 cylindrze ponieważ zrobiłem test przelewowy i 3 wtryski przelały równo a jeden prawie połowę więcej .Korekty nie przekraczały +1. -1.40 kupiłem używke sprawdzoną z wydrukiem nadany nowykod IMA ,dzisiaj go zamontowałem i teraz korekcja na tym wtrysku jest ponad -3 w inpie na czerwony pasek wchodzi ,zrobiłem test przelewowy ponownie i teraz przelewy równo wszystkie 4 tylko martwi mnie ta korekcja na 1 cylindrze na poprzednim wtrysku było +0.30 Co o tym myślicieli ?Auto chodzi równo nie falują obroty.Oczywiście IMA wprowadziłem nowe tak jak na wydruku.Wtrysk nie jest regenerowany.
  7. Witam mam pytanie ostatnio musiałem dolać 800ml oleju po przejechaniu 8tyś km Autem jeździ żona do pracy prędkości ponad 100 na pewno nie przekracza ,czy jest to w normie?Zauważyłem że po wyjęciu bagnetu kiedy silnik pracuje wylatuje dymek nie wiem czy tak ma być mógłby ktoś sprawdzić u siebie jak to wygląda.Dodam że odmme wymieniałem 3 miesiące temu ,zamontowałem jakiś zamiennik poprzednia była Vaico ale też dymiło na niej więc to chyba nie wina odmy.Jakeś pomysły?
  8. Witam mam u siebie to samo ,latem zapala bez szarpnięć teraz po nocy za każdym razem rzuca silnikiem a po tygodniu stania to już wogóle brak błędów świece miałem dwie spalone i tylko te wymieniłem nie wiem może wypadło by wymienić wszystkie 4 sterownik świec jest ok bynajmniej nie ma błędu świec.Wczoraj zrobiłem test przelewowy i pierwszy wtrysk przelał o 25% więcej od pozostałych ale korekcję ma 0,30 ,zato czwarty wrtysk po rozgrzaniu dochodzi do 1.80,Korekcję na zimnym są leprze niż na ciepłym.Dodam jeszcze że leci mi dymek z bagnetu jak wyjmę odma wymieniona nie wiem czy się tym martwić auto e91 2.0d 163km
  9. Witam mam pytanie odnośnie ściągacza do łożyska tył jest jakiś zestaw naprzykład na alegro co będzie pasował do tej operacji na e91 ,jak szukałem to wszystko opis przednio napędówki nie wiem na co zwrócić uwagę przy kupnie,pewnie o średnice krążków i tuleji co wyciska łożysko,łożysko ma 75mm średnicy to tuleja powinna być nieco mniejsza dobrze rozumuje?
  10. Oleju nie jest za dużo na miarce mniej niż max,chyba że chodzi o to ze ten filterek się zapcha miałem już parę ropniaków BMW olej w do locie był zawsze ale teraz jest go naprawdę sporo zdjąłem rurę od przepływki ,sprawdzałem luzy na wirniku i luz delikatny jest tylko jak ruszam pion- poziom ,auto ładnie się zbiera nie kopci
  11. Witam panowie mam problem cienkie mi z okolic odmy widać olej przy odmie a także mokro przy wtryskach olej jest też w dolocie nawet sporo.Oznacza to że odma jest kaput .Zastanawiał się czy nie założyć odmy z filterkiem tak jak miałem w e46 wyczytałem na forum że lepiej izoluje olej od do lotu,jest to prawda ,robił ktoś z was taki zabieg?
  12. Panowie tydzień temu zainstalowałem iste d miałem podłączona pod auto i działało dzisiaj odpalam iste i startuje od początku ,wklejam licencje pyta o ISIS wklejam 1 ale pole dalej jest nie aktywne nic nie można dalej zrobić.Dodam ze wymieniałem baterie w laptopie czy by to miało wpływ ma to Co teraz z tym fantem zrobić?
  13. Kupilem na alegro ściągacz do pompy ma na celu wypchnąć pompę i przytrzymać zębatke ,ogólnie prosta sprawa z demontarzem i montarzem
  14. Wymienialne w m57 ,nic nie trzeba ustawiać, wyjmujesz wkładasz nową i to wszystko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.