Skocz do zawartości

Bartom007

Zarejestrowani
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320i 170KM

Osiągnięcia Bartom007

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, od pewnego czasu mam problem ze zgrzytaniem podczas przyspieszania z niskich obrotów w e92 320i. Przykładowo gdy przejeżdżam przez spowalniacz na 2 i dodam po przejechaniu troche więcej gazu to coś metalicznie zgrzyta przez chwilę i potem jest ok. Podczas gwałtowanej zmiany biegu z lekkim szarpnięciem też pojawia się szybkie zgrzytnięcie. Na postoju gdy dodaje gazu, puszczam i dobrze "trafię" z kolejnym wdepnięciem również pojawia się zgrzyt. Dodam że przy takim zabiegu dodawaniu i puszczaniu gazu pojawia się dziwny zapach jakby przypalonego plastiku. Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Wymienione zostały wtryski, świece,cewki, sprzęgło, dwumas w zeszłym roku, więc to nie wina żadnego z powyższych...
  2. Jakim smarem smarować okolice krzyżaka? Teflonowym?
  3. Jak tam się dostać? Niestety nie posiadam podnośnika...
  4. Niestety wszystko co jest w miare w zasięgu zostało nasmarowane i dalej to samo. Pozostają krzyżaki i sama maglownica. Nietety dostęp do listwy jest bardzo ciężki więc na razie nie udało się jej nasmarować...
  5. Zdjąłem kierownicę i taśmę. Mam dostęp tylko do łożyska kulkowego. Wszystko inne jest zabudowane i nie widzę co mógłbym jeszcze nasmarowac. Taśma chodzi luźniutko, łożysko nasmarowane i nic. Dokładnie jak było. Im cieplej tym gorzej. Dzisiaj dźwięk jest nie do zniesienia po przejechaniu 200 km...
  6. Cholera, zrobiło się chłodniej i nic nie słychać. Poczekam aż dźwięk wróci i dam znać czy pomogło :)
  7. Hej, od niedawna mam problem z układem kierowniczym. Gdy silnik się rozgrzeje kierownica zaczyna popiskiwać i popierdywać. Występuje tylko ten dźwięk i lekkie uczucie przycierania na kierownicy. Nic nie przeskakuje. Nasmarowane zostało połączenie przy maglownicy, w okolicy pedałów. Niestety nie za wiele to dało. Poniżej link do filmiku. Ktoś się spotkał z takim problemem?
  8. Czy jazda bez wymiany kompletu sprzęgła może w jakiś sposób zaszkodzić? Np skrzyni? Z Czy jeździć dopóki nie bedzie bardzo przeszkadzac?
  9. Cześć wszystkim, od ok miesiąca (po wymianie tarcz i klocków z tyłu) pojawiło się dziwne drżenie pedału sprzęgła. Występuje ono najbardziej przy zmianie biegów w zakresie ok 3k obrotów. Na postoju gdy wcisnę sprzęgło i dodam gazu to również czuję mrowienie pod pedałem. Problemów ze zmianą biegów praktycznie nie ma, czasem tylko 2 bieg lekko zahaczy. Bez hałasów przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, dźwięk na postoju przy wciskaniu i puszczaniu taki sam. Czy to wina sprzęgła? Dwumasy? Pozdrawiam
  10. Wymieniłem 3, bo jeden wymieniony był z 7 msc temu. Lepiej raz wydać 3/4 tys i mieć spokój niż męczyć się i czekać na śmierć kolejnych :duh:
  11. Napiszę kilka słów dla wszystkich zmagających się z wypadaniem zapłonu na ZIMNYM SILNIKU. Walczyłem z problemem ponad pół roku. Niestety przeciętny mechanik często nie jest w stanie zdiagnozować problemu. Przy sprawdzeniu rzeczy oczywistych jak cewki i świece i braku poprawy polecam pojechać do ASO. U mnie wtryski były sprawdzane u dobrego mechanika, zamieniane miejscami i podmieniane z innymi używanymi. Sprawdzane były korekcje, wszystko było ok. Wykluczyłem wtryskiwacze i sprawdzałem wszystko. Rozrząd, pompę wys. ciśnienia, pompe paliwa, kompresję, zawory. Wszystko super. Dlatego żebyście nie popełnili mojego błędu, polecam od razu pojechać do ASO zrobić porządną diagnostykę. Diagnostyka kosztuje dużo, bo 450 zł, ale na drugi dzień wiedziałem ocb. Okazało się, że wtryskiwacze. Wszystkie wymienione, problemu nie ma. Pozdrawiam
  12. Problem rozwiązany, przyczyną były pozostałe wtryskiwacze
  13. Dzięki za szybkie odpowiedzi :-) Pozdrawiam
  14. Niestety potrzebuję odłączyć akumulator na chwilę (2h) i chciałem się dowiedzieć czy w samochodzie e92 320i z 2008r. potrzebny jest kod do radia po ponownym podpięciu? Niestety kodu nie posiadam w dokumentach.
  15. O ku***... masakra. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za dorwanie gościa... u mnie okazało się że stuki pochodzą z baku paliwa. W czwartek zdejmuję bak i dokładnie dowiem się ocb. Znajomy włożył rękę do baku po wyjęciu pompy paliwa i okazało sie że jakaś klapka(?) lata luźno przy rurze... nie mam pojęcia co to za klapka, dam znać w przyszłym tygodniu :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.