Skocz do zawartości

DemogorgonPL

Zarejestrowani
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DemogorgonPL

  • Urodziny 23.06.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2004 530d. Touring
    E38 735 1996 Manual M62
  • Lokalizacja
    Jaworzno
  • Zawód
    Górnik

Osiągnięcia DemogorgonPL

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie podobny problem. E38 735i manual. Na zimnym jest gladko plynnie. Natomiast jak sie rozgrzeje to przy delikatnym ruszaniu jak puszczam sprzeglo to az cala buda drzy. Silnik ma moc itd. Sprzeglo podobno nowe. Czy to moze byc dwumas? M62b35. Pozdrawiam
  2. Dzis pobawilem sie troche INPA i zauwazylem ze na wolnych obrotach lambda sensor voltage 2 skacze od 0.16 do 0.8 natomiast sensor voltage 1 zmienia sie lagodnie ale trzyma 0.45 Parametr Lambaintegrator 1 jest na 0 a 2 ma wartosc 9 Wartosci Adaptation value addiv 1 ma 1 a 2 ma -11 Multiplicativ dla 1 ma 12 a dla 2 ma 1 Parametry silnika Smoothness dla cylidrow 1 8 3 7 sa w granicach 60 cylinder 2 pokazuje 0 a 4 5 6 - 200 do 800 Cos z tego mozna wywnioskowac?? Psikalem plakiem i raczej nigdzie nie łapie lewego. Ps. Wlasnie wylazlem spod auta, chcialem sprawdzic stan polaczen sond. Wtyczni i kable sa ok, ale znalazlem dziurawy wydech od strony kierowcy. Dziurawi wylewa sie woda. Czy to moze byc pszyczyna?? Po odlaczeniu sondy od strony kierowcy inpa dalej pokazywala zmieniajace sie wartosci, dziwne... Czy moze byc gaz zle zestrojony?? Wlasnie wrocilem od gazownika. Uszkodzone wtyrski gazu - leja na 5 i 6 cylindrze. Czy komputer auta moze sie ratowac, probujac zmieniac adaptacje pod te wtyski?? I czy to moze byc przyczyna??
  3. Panowie, gdybym chcial zrzucic kolektor i wymienic odme, czujnik stukowy to oprocz uszczlek pod kolektorem cos jeszcze brac pod uwage?? Ps rozumiem ze odma to nr 2 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GF31-EUR-03-1996-E38-BMW-735i&diagId=11_1537 A czesc nr 1 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=GF31-EUR-03-1996-E38-BMW-735i&diagId=11_2254 to co?? Wymienic oba? Ps2 Czy z uszkodzonym czujnikiem stukowym jezdzic czy raczej pilnie robic??
  4. Ok, dzieki za naprowadzenie. Rozumiem ze mam kupic to https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/1747066-oddzielacz-oleju Jest ona z tylu silnika?? Od szyby? Ps. Pompa paliwa chyba nie, bo na lpg chodzi...
  5. DemogorgonPL

    E38 M62B35 dławienie

    Witam. Panowie stało sie...kupilem e38 :) Ale aby nie bylo tak kolorowo to opisze z czym mam problem. Mianowicie, po depcieciu gazu do konca, nie zawszd ale zdaza mu sie przydlawic po przekroczeniu ok 4 tys obr, tak jakbym gaz odpuscil... Ogolnie silnik drzy od 1 do 2 tys obr na jalowym. Czuc wibracje. Inpa stwierdzila sonde lambda za katem i czujnik stukowy 3 i 4. Bardzo nie rowna charakterystyka w smoothness czy jakos tak. Odma raczej do wymiany bo siorbie przy wyciagnieciu bagnetu. Co jeszcze sprawdzic?? Spalanie chyba w normie 14 lpg na trasie i niecale 17 w miescie.
  6. Problem rozwiązany. Zrobiłem najpierw test uszczelki na wszelki wypadek, wynik negatywny a więc uszczelka ok. Problemem było nowe wisko, nią zasprzeglalo się. Więc stojąc w miejscu gotował się, a jadąc szybko miał chłodzenie. Założyłem stare wisko Behr, które ma delikatny Luz na osce wentylatora ale skutecznie rozwijało moje wątpliwości. Uwaga! Nowe wisko firmy Borg, nie kupować... Teraz muszę tylko kupić nowe markowe i będzie ok. Pozdrawiam :)
  7. Pompę wody chciałem wymienić ale stara była metalowa i wydawała się ok.
  8. Witam. Swego czasu jakies 3 miejsce temu miałem sytuację awaryjna na trasie, temp zaczęła rosnąć więc na bok i zgasilem, test 7 a tam prawie 120C. Ogrzewanie na full i jakoś dojechałem do domu z temp w okolicach 100C. Na drugi dzień wlalem prawie całe 5l Dynagel2000 i odpowietrzylem układ, wszystko gra ale tylko przez jakiś miesiąc. Później po tygodniu ciekło na łączeniu weży do reduktora. Układ zalany odpowietrzylem. Następnie pękł korek na dole chłodnicy, wymiana i ok. I od jakiegoś tygodnia borykam się z problemem przegrzewania, oczywiście gaszę silnik jak tylko to występuje. Termostat nowy, wisko nowe. I dziś na przykład: Silnik się nagrzewa, temp rośnie, gaz się przełącza, ogrzewanie w środku działa, ale rośnie poziom w zbiorniczku tak bardzo że go wywala. Wąż obok zbiorniczka gorący i napuchniety. Gdy silnik osiąga temp 100C wąż dolny chłodnicy zimny. Strumień płynu chłodniczego na wolnych ledwo widoczny. Ciekawostką, jak jadę z butem w podłodze to temp 92 - 95 C. Jak się zatrzymam temp rośnie. WTF???
  9. Temat przerabialiśmy, silnik zagotować mi się w trasie ale jakoś do domu dojechałem (ogrzewanie na full). Na dzień dobry sprawdź węże od parownika na trójniku, tam mi mało jak z węża ogrodowego po wciśnięciu gazu. Później obejwy weży od chłodnicy,tam też mi mało. Na sam koniec sprawdź czy nie masz mokro na dole zbiorniczka wyrównawczego, jest tam oring który wchodzi w podstawę zbiorniczka.
  10. Uwalone były amortyzatory, na diagnostyce było ok. ale były wysłane...do zamkniecia
  11. Witam...Z zawieszeniem bylem na diagnostyce, prawie idealne...w dodatku na postoje bujajac autem nic nie slychac. W dodatku pokonujac sierzanty powoli, auto tez ladnie buja..ogolnie to ten stuk jest jak szybko najade na przeszkode skierowana do gory, gdy kolo wjezdza w dziure nic nie slychac. Zadnych luzow nie stweierdzono. Czy moze to byc poduszka amora?
  12. Witam...dzis bawilem sie tym gwintem i tak: Ustawiony byl max wysoko, zjechalem 4 cm w dol, ale dalej to samo tylko auto siedzi nizej. Wobec czego czy da sie wlozyc seryjne sprezyny do gwintu? Ewentualnie czy sa w sprzedazy wyzsze sprezyny?
  13. Witam. Kupilem E39 528i na gwincie, jezdzi sie bardzo przyjemnie ale do pewnej granicy. Male wyboje czy nierownosci są poprawnie wyłapywane, ale juz nieco wiekszy uskok i zawieszenie "dobija" z przodu i tyłu co w mnie strasznie wkur...a. Po wstepnych ogledzinach zauważyłem, że sprezyny na gwincie są prawie całe ścisniete. Jak zrobic, aby auto miało wysokosc seryjna, ale był wiekszy skok, bo rozumiem, ze odkrecajac nakretki od zawiasu na dół auto sie obnizy, czego nie chce. Chce zwiekszyc po prostu skok tak, aby nie dobijało... Czy mam wymienic sprezyny na wyzsze (sztywniejsze) ??
  14. Temat juz dawno do zamkniecia...Nie bylo ładowania...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.