Skocz do zawartości

rastkoz

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia rastkoz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ustaliłem powód odwrotnego grzania. Przyczyna była w pomylonych kostkach pod fotelami. Ale nie te co wychodzą z dywanika tylko te w fotelu. Żółta kostka tylko prowadzi przewodność modułu grzania foteli i to było przyczyna
  2. Na tą chwile co ustaliłem, to maty grzewcze i moduły mają te same numery i nie mają znaczenia. Okazuje się, że podobno wystarczy adaptacja ale jak będę u elektryka i się wyjaśni to dam znać. Będzie dla potomnych... :o
  3. Nie sadze ze było bite lub grzebane bo znam auto. Panel klimatyzacji z przełącznikami jest na jednej wiązce. Tam nie może być pomyłki. Do prawego fotela leci osobna wiązka i do lewego osobna. Maty zajętości poprawnie odczytują pozycje siedzące. Z poduszkami nie ma problemów. Moduły w obu fotelach są identyczne wiec tutaj nie ma co patrzeć. Jedynie co to przychodzi mi do głowy to czy jest możliwość odwrotnego zakodowania tego? Czy jest w ogole taka opcja?
  4. Poprosze o odpowiedzi osób które coś wiedza o budowie bmw i znają się na tym. Kolega "autopark" niestety nie ma pojęcia... ale wierze że na forum są rozsądne osoby.
  5. Witam Posiadam BMW F20 z 2011 roku z podgrzewanymi fotelami. Problem w tym że wciskając przycisk z lewej strony uruchamia grzanie prawego fotela i z drugim przyciskiem analogicznie. Wciskając przycisk z prawej strony uruchamia grzanie lewego fotela. Dodam że jeśli nie zapnę pasów z lewej strony to normalnie wykrywa że mam zapiąć pasy. Co może być przyczyną? Jakaś adaptacja albo coś? :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.