Skocz do zawartości

maciek55555

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525 N52B25

Osiągnięcia maciek55555

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. No dziwne ale jakoś jeżdzę już kilka zim i nic się nie dzieje przy ujemnych przy odpaleniu cicho się zachowuje.
  2. U mnie inny silnik ale faktycznie jak kontrolka silnika zaświeciła tzn. wszedł w tryb awaryjny to problemu nie było. jeździłem tak chwile ale z racji tego że kupiłem drugie auto postanowiłem trochę zagłębić się w temat ściągnąłem kolektor - cały w oleju, urwana klapka od disy, wymieniłem odmę założyłem nową disę i narazie jest ok. Miałem taką sytuację ostatnio w e90 silnik n46 na LPG po wymianie świec na dedykowane NGK silnik zaczął przerywać. Co się okazało jak zakładali gaz zmniejszyli przerwę na świecach na 0,7 i na tej przerwie silnik pracował bez problemu. Po zmniejszeniu przerwy na nowych świecach silnik zaczął chodzić normalnie. Wiem że to może wydaje się dziwne ale naprawdę tak było.
  3. czyli śmiało zmieniać na 5W40 i robić płukankę a jaki olej polecasz?
  4. Chciałbym przeprowadzić procedurę. Jeżdżę na oleju millers 10w50 - jak kupiłem taki był zalany. Teraz pytanie wymianiać na 5w40 czy zostawić i robić tą procedurę na tym oleju? Jeźeli wymianiać na 5w40 to jaki? Valvoline Max life 5w40? motul 5w40? Proszę o pomoc
  5. Chciałbym przeprowadzić procedurę . Jeżdżę na oleju millers 10w50 - jak kupiłem taki był zalany. Teraz pytanie wymianiać na 5w40 czy zostawić i robić tą procedurę na tym oleju? Jeźeli wymianiać na 5w40 to jaki? Valvoline Max life 5w40? motul 5w40? Proszę o pomoc
  6. u mnie silnik suchy jak nowy można zdjęcia robić. Jeźdzę na millers 10w50 rano przy odpaleniu po kilku dniach zero dymu po odpaleniu pracuje idealnie cicho zero falowania po rozgrzaniu moc jest zero dymienia, nawet wydech czysty nie jakiś czarny z sadzy lekko i jak to wytłumaczyć logicznie? mam kilka lat doświadczenia widziałem różne rzeczy, różne sytuacje z doświadczenia ciężko mi to wytłumaczyć. jakieś cuda albo poprostu mieć to w d i jeździć spokojnie. Rozmawiałem z ludźmi prawie każdy co jeździ Bmw w benzynie ma problem z dolewaniem jedni dolewają więcej drudzy mniej.
  7. Jaki to jest dobry olej?:>
  8. Daj znać jak uda ci się rozwiązać temat ja mam 300 tys. przebiegu na liczniku, zrobiłem już 60 tys. olej dolewam regularnie powiem szczerze jakoś nie przeszkadza mi to. Przymierzam się do wymiany odmy i przewodów, zobaczymy może to pomoże. Miałem przypadek w e90 2.0 silnik chyba n46 na valvetronicu po wymianie uszczelniaczy zaworowych na aucie bez demontażu głowicy, przestała brać olej, od wymiany do wymiany bez dolewki. Więc w n52 podejrzewam ten sam problem.
  9. Miałem taki przypadek w bmw e61 525d że po odpaleniu krótkiej jeździe, działo się tak że zaświecały się kontrolki abs kontroli trakci wspomagania kierownicy radio się wyłączało po czym silnik gasł i już nie odpalał tylko z kabli nie sprawdzałem ładowania w chwili gdy zaczynał świrować, został wymieniony alternator na nowy ale to nie pomogło. Winny był akumulator.
  10. Czy w n52 wypadanie zapłonu generalnie na jednym cylindrze też może mieć związek z dźwigienkami ?
  11. Witam podłącze się pod temat może coś się wspólnie rozwiąże u mnie temat podobny silnik n52B25 wypadanie zapłonu na 4 cylindrze cewka nowa świece też nie dawno wymieniane. przy jeździe do 3 tys. wszystko jest ok ale wystarczy jakiś podjazd pod górkę albo wkręcić powyżej 3 tysięcy to prawie za każdym razem wywala błąd i musze gasić i palić. Spróbuje wymienić wszystkie cewki narazie wymieniłem 3 i założe nowe świece.ale i tak wywala błąd na cylindrze na którym jest nowa cewka. To dziwne ale wydaje mi się że w moim przypadku to usterka elektryczna ewidentnie szarpie jakby na jednego nie chodził a po chwili ustaje i wszystko ok. W przyszłym tygodniu zmierzę ciśnienie sprężania bo już nie mam pomysłu. Dodam jeszcze że kilka miesięcy temu miałem błędy od elektrozaworu vanosa po stronie wydechowej. Wyrzucało błędy "elektrozawór vanos po stronie wydechowej' i wypadanie zapłonu na 5 cylindrze. zamieniłem miejscami elektrozaworu i błędy od elektrozaworu po stonie ssącej i wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Wymieniłem ten zawór - powiem szczerze jakiś tani nie markowy ani nie oryginał. mam wrażenie że po tej wymianie tego elektrozaworu wypadanie zapłonu się nasiliło ale dziwne bo błędów od elektrozaworu nie ma tylko został ten od wypadania zapłony na 4 cylindrze.
  12. u mnie wyrzuca błąd tylko pod dużym obciążeniem i przy wysokich obrotach przy spokojniej jeździe nigdy nie wyskoczy więc może dlatego inne objawy
  13. Cześć wymieniłeś ten elektrozawór ? jak tak to jakiej firmy? jeden czy dwa? mam taki sam problem przy podjeździe pod góre wyrzuca błąd zaczyna świecić kontrolka silnika i silnik zaczyna nierówno pracować, po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy miałeś tak samo? Na kompie wyrzucił dwa błędy zawór po stronie wydechowej i wypadanie zapłony 5 cylinder. Zamieniłem miejscami i umyłem elektrozawory chwile było spokoju ale dziś znowu pod górkę tylko inaczej bo kontrolka na chwilkę się zapaliła i zgasła i silnik nierówno pracował po zatrzymaniu i zgaszeniu zapalaniu dalej nierówno pracował tak jakby kompresji nie miał ja jeden cylinder odczekałem chwile i zatrybił wydaje mi się ze to może być dlatego że ten elektrozawór jest teraz po stronie ssącej. Daj znać czy wymieniłeś i czy pomogło
  14. Mi w e61 525i n52 trzyma od 100 do 105
  15. Witam podłącze się do tematu mam nadzieję że ktoś pomoże mam e61 n52b25 2005r. LPG w automacie zrobiłem tym autem 50 tys. km jestem zadowolony generalnie ale mam 3 problemy. Pobór oleju już nawet nie liczę tylko dolewam - mam zamiar wymienić odmę - może pomoże. 2 problem to brak mocy generalnie nie jedzie na autostradzie 190 to męka później gnieciesz i nic. 3 problem ostatnio zauważyłem raz na jakiś czas jest moment jakby się obudził czuć że ciągnie ale za chwile zapala się check i nie chodzi na wszystkie cylindry wypada zapłon na 5 cylindrze, trzeba zgasić zapalić i jest ok można jechać. Przeczytałem chyba wszystko już na tym forum coś tam wiem. Oprócz wypadanie na 5 cylindrze nie wyrzuca żadnego błędu świece wymienione na nowe beru. Piszą o jakimś zaworze Disa ale z tego co wiem to jest klapka w kolektorze dolotowym. Może ktoś doradzić kto zna się na temacie od czego zacząć i jak pewne elementy posprawdzać. Byłbym wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.