Skocz do zawartości

marlad

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O marlad

  • Urodziny 14.12.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E60 520D , Audi TT 8J 2.0 TFSI
  • Lokalizacja
    kraków
  • Zawód
    Elektronik , mechanik

Osiągnięcia marlad

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. W tym silniku da sie ładnie płasko poprowadzić moment . Tutaj masz moda zrobionego dokładnie pod tym katem : http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/wp-content/uploads/2014/04/CHIP-TUNING-BMW-118-D-E87-143-KM-STAGE-1.jpg
  2. marlad

    Chip tuning e60 520d

    Ale numer- to jest dokładnie ten wóz i ta modyfikacja !!! ( wzbogacona o DPF i EGR off ) :duh: Jak ktoś ma ochotę na jazdę próbną tym wozem po Chipie 2006 e60 520d 195 ps to proszę o kontakt na PW http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/wp-content/uploads/2014/04/bmw-520d-e60-163-km-chip-dpf-egr-off.jpg
  3. Moc 194,7 km przy ok 4000 obr. ( + 32 km ) Moment 419,5 Nm przy ok 2500 obr. ( + 80 Nm ) http://www.naprawasamochodowkrakow.pl/wp-content/uploads/2014/04/bmw-520d-e60-163-km-chip-dpf-egr-off.jpg
  4. mieszkam w Krakowie . Ilosć sadzy w powietrzu zobojetniła moje płuca na jej zgubne działanie ;)
  5. Dokładnie tak , i jest to podobna sprawa jak z limiterami predkości , obrotów itp. W mapach sa np limitery momentu obrotowego i bez ruszenia tych limiterów nie za bardzo jest jak podniesć moc Po usunieciu DPF samochód widzi filtr cząstek stałych jako w pełni sprawny . Po modyfikacji np Swiftec pokazuje cały czas 200 tkm do wymiany filtra. Nie powinien wchodzic przez to w tryby awaryjne i nie powinien dopalac przez co spalanie ciut powinno zmalec. Kolejna sprawa , to z ukł wydechowego usunieta zostaje częśc tłumiaca przepływ spalin co ma pozytywny wpływ na jednostke napedową. Nie ma tez problemu rozrzedzania oleju . Ja w samochodzie zony prewencyjnie usunałem DPfa i EGR, poniewaz naogladałem sie masę usterek spowodowanych DPF
  6. Mamy podniesiona moc bezpiecznie o ok 30 koni , usuniety DPF i EGR. Moge smialo polecic taka modyfikacje , poniewaz Dokladnie mam ten sam rocznik , ten sam silnik , w automacie . Samochod jest o wiele żywszy i troche mniej Pali. Zrobione mam ok 60 tys na chipie. Jak chcesz to wpadnij do mnie sie przejechacsamochodem i porównac . Znajde gdzieś wydruk z hamowni to wstawię pozdro
  7. U mojej żonki w BMW 520d E60 jest podobny objaw białego dymu i też ją to denerwuje. Niedawno usuwalismy DPF i EGR , i początkowo myslałem ,że któryś sektor odpowiedzialny za regenerację nie został wyczyszczony ze sterownika . Bo wbrew temu co tu piszą co poniektórzy musicie wiedzieć ,że dymienie na biało to też objaw DPF Auto ma zrobione 60 tysięcy na chipie ze 163 na 190 koni . Obecny przebieg ok 100 tys. Tyle ,że 3 lata stało pod domem nie jeżdżone i obawiam się,że teraz to może zacząć dawać się we znaki Wymieniłem już świece żarowe , a jutro jadę na wymianę odmy . Odkręciłem korek i chlapało olejem jak cholera, ale doczytałem już , że tak ma być . Tutaj sobie możecie zobaczyć jak dymi samochód z kompletnie zapchanym DPF :
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.