Skocz do zawartości

Pysiek88

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e91 1.8 LCI N43 2009r.

Osiągnięcia Pysiek88

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info :) ja też już po wymianie póki co koło 700km i też bez błędów! Oby tak zostało... Pozdro!
  2. Czy po wymianie kata poza wyczyszczenien błędu check trzeba kasować jakieś adaptacje? Zastanawia mnie co powiedzą sondy po wymianie...
  3. Ja dzisaj też kupiłem używanego kata. W sobotę zakładam zobaczę czy coś to pomoże. Jaki kolego masz silnik? Ja mam n43 i mam jedną puche.
  4. Podpowie ktoś coś? Skoro ciśnienie na pompie jest ok bo sprawdzałem inpa to w pierwszej kolejności wymienić czujnik ciśnienia oleju czy raczej regulator (elektrozawor) ? Dziwi mnie ta temperatura 0 stopni bo zawsze kontrolka zapala się po dłuższej jeździe na wolnych obrotach np. jak dojeżdżam do ronda lub stoję w korku...
  5. Byłem w piątek na kompie - diagnoza uszkodzony katalizator. Sondy podobno pracują ok. Sprawdziliśmy również wtryskiwacze wyszło wszystko ok. Dzisaj zrobiłem trasę 1000km i wyszło parę nowych rzeczy. Dwa razy na wolnych obrotach zapaliła mi się czerwona lampka cisnienia oleju (błąd 30C1) po zgaszeniu auta wszystko ok auto normalnie jechało silnik pracował tak jak trzeba. Do tego doszedł nowy błąd 29E0 związany ze zbyt uboga mieszanka...co ciekawe błąd 30C1 wyskoczył po dłuższej jeździe a czujnik odnotował temperaturę oleju 0C°? Wrzucam screen z inpy dla podglądu. http://s10.ifotos.pl/mini/IMG201711_qxhxepw.jpg
  6. Dzisaj znowu check... http://s10.ifotos.pl/mini/IMG201711_qxpneah.jpg
  7. Daj znać jak poszło. Mam u siebie to samo i właśnie zastanawiam się na wymiana kata - również na używke.
  8. Siema. Mam u siebie to samo. Ale ja mam silnik N43. Średnio co 200km zapala mi się check engine... kasuje to inpa,ale nie mam jeszcze pomysłów co to może być na 100%. Bylem w ASO wstępna diagnoza to uszkodzony katalizator trojdrozny. Nowy 4000..... zł :)
  9. Czy ktoś jest w stanie polecić jakiegoś magika od katalizatorów/sond w BMW. Potrzebuję kogoś ktoś podepnie auto sprawdzi sondy, spaliny i wydajność katalizatora. Warszawa i okolice.
  10. Panowie szukam warsztatu który zajmuje się regeneracja katalizatorów. Warszawa i okolice. Ktoś coś poleci?
  11. Siema. Niestety nie mam rozwiniętego błędu 29F4 a to on zapalił lampkę check. Mam tylko tyle : http://s6.ifotos.pl/mini/received1_qrssrrx.jpg Do tego oczywiście błąd 29F5.
  12. Dzięki za posta Dzidek.Silnik pracuje raczej okej jak na N43, wiadomo doskwiera mu jakieś lekkie falowanie gdy się zagrzeje, ale nie ma tragedii. 300 km temu zmieniłem świece na nowe NGK. Oleju nie pali. Dodam, że stare byly ładnie wypalone. Cewki 4 szt. wymienione przy akcji serwisowej przy 120tys. Żeby zgasic lampkę check engine zacząć w takim razie od wymiany katalizatora za kolektorem wydechowym? Używki są coś warte? Może jest zamiennik jakiś?
  13. No dobra a to nie jest tak, że nie działa nox przez co procedura wypalania katalizatora się nie odpala? To by wyjaśniło problem z lekkim przytkaniem i strzałami sądzą. Być może nox nie działa od 2 lat więc przez ten czas katalizator bez wypalania mógł się nieźle zapchac..czy jestem w stanie sam sprawdzić stan katalizatora? Czy jeśli założę sprawna sondę nox katalizator powinien się wypalić i jest szansa że będzie ok?
  14. Po za tym silnik wycieraczki tylnej, który akurat zdiagnozowano źle. Sam silnik działa zatarl się natomiast ten mechanizm metalowy. Stwierdzono jeszcze uszkodzony termostat. Generalnie wszystko jestem w stanie zrobić sobie sam, ale zanim wydam 1800 zl na noxa chciałbym wiedzieć, że to załatwi na 100% problem...z drugiej strony nie mam podwyższonego spalania (6.3l trasa) i paru błędów, które jednoznacznie wskazały by noxa jako winowajce. Auto rano na zimnym potrafi po lekkiej przygazowce strzelić w rurę i puścić ciemnego bąka z sadzy...Poza tym wydaje się takie lekko przytkane jakby brakowalo całej mocy. Szkoda mi je sprzedawać bo niedawno przeszło pełen serwis i poza tym jednym problemem nic go nie trapi :)
  15. Byłem dzisiaj w ASO :) przy okazji akcji serwisowej pojechałem z zapaloną kontrolka check engine (odpala ja błąd 29F4) + 29F5, 2af2, 2af4, 2af6. Diagnoza postawiona przez mechanika to : do wymiany czujnik Nox oraz kolektor wydechowy wraz z katalizatorem. Cena podzespołów z robocizna żeby nie skłamac dokładnie 7419zl.... :) mam parę innych rzeczy do zrobienia więc kosztorys wyszedł na 11500zl...także tego... Ktoś mi odpowie co w tym czujniku się dokładnie psuje? Sama sonda czy raczej ta puszka z elektroniką?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.