Hej, Ja się pokusiłem na wymianę tych tulejek oraz "łącznika" pomiędzy mechatroniką a skrzynią. Łatwa robota, tylko mechatronika ciężka, żeby ją odpowiednio potem wcelować ;) Dodatkowo musisz zwrócić uwagę na kilka rzeczy: a) awaryjne odblokowanie skrzyni przed zdjęciem mechatroniki najlepiej trytką przywiązać do obudowy, bo dość mocno przeszkadza b) wcelować "wybierakiem" w oczko w mechatronice przy ponownym montażu c) pamiętać o odblokowaniu punktu a) Brałem dokładnie te części: 2x https://czescidobmw.pl/tulejka-uszczelniajaca-0734317370-zf--0734317370,2zf 1x https://czescidobmw.pl/tulejka-uszczelniajaca-0734317371-zf--0734317371,2zf 1x https://czescidobmw.pl/tulejka-uszczelniajaca-0734317372-zf--0734317372,2zf 1x https://czescidobmw.pl/produkt-oe-24347571211--24347571211 a tuleja co wychodzi na zewnątrz jest w zestawie ZF: https://czescidobmw.pl/produkt-oe-24347588725--24347588725 Najważniejsza sprawa - w zestawie ZF jest za mało oleju, by napełnić skrzynię po zrzuceniu mechatroniki. Potrzeba Ci przynajmniej 8l, a najlepiej 9l, bo różnie się ten olej rozlewa podczas procedury (dolewanie przed rozgrzaniem i po). Dodatkowo przydatna jest ISTA do podglądu temperatury skrzyni oraz klepnięcia wymiany oleju i resetu adaptacji.