Skocz do zawartości

EEyeD

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i n46 '06

Osiągnięcia EEyeD

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, poprawiłem pierwszy post :) Mogłoby być dosłownie ostatnie ujęcie tego auta :lol:
  2. Może trochę nietypowo bo zamiast zdjęć będzie film :D Auto całkowita seria, trochę zwyczajne przy waszych 335 i mpkaietach :oops: ale frajda z prowadzenia i tak jest ogromna! :8) Silnik: 320i 150km n46 Wymiana wszystkich płynów Wymiana napinacza Uszczelnienie zaworów Wymiana valvetronica Wyposażenie: S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S4AE Armrest front, retractable S4AG Interior trim finishers Titanium matt S6UE Anti-theft protection for navigation DVD S8SP Control unit COP S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S313 Fold-in outside mirror S320 Deleted, model lettering S321 Exterior parts in vehicle colour S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S431 Interior rear-view mirror with auto dip S441 Smoker package S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S534 Automatic air conditioning S548 Kilometre speedo S563 Light package S606 Navigation system Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S863 Dealer List Europe S879 Operating instructions German S969 Navi DVD to be requested at shipping Nie wiem czy da się wkleić inaczej film :oops:
  3. Problem rozwiązany, mianowicie trzeba było zrobić adaptacje valvetronica. Problemu nie ma.
  4. u mnie też z klima lub bez. Tez bardziej słychac po dluzszej jeździe. Nie da się zlokalizowac tego tarcia pod maską bo silnik zagłusza.
  5. Jednak problem jest dalej. Dzisiaj było naprawdę gorąco 24 stopnie auto rano ruszyło normalnie postało 6h w pełnym sloncu i ruszyć normalnie się nie da :(
  6. Po dłuższej autostradowej jeździe z wysokimi prędkościami wyskoczył check P0420, skasowałem i się nie pojawił (jakieś 700km temu też się pojawił w trasie, również skasowałem). Po odpaleniu auta gdy obroty spadną do ok 600 (nie wiem ile dokładnie), zdarza się przegazówka do ok 1k obrotów (tak jakby lekko gazu dodał). Obroty idealnie w miejscu, silnik chodzi równo cicho. Po całym dniu jazdy zauważyłem dziwny dźwięk: Przy okazji zapraszam do subskrybowania kanału YouTube :oops: :cool2: Co to może być? Jakiś związek z w/w objawami? Czy zupełnie coś innego?
  7. Zrobiłem tak, specjalnie spaliłem sprzęgło (bolało :cry: ). Szarpanie chyba ustało, ciężko ustalić bo ostatnio jest zimno a jak zimno jeździł lepiej. Dzisiaj był ciepły dzień, stał w słońcu i ok. Więc chyba sprzęgło.
  8. BMW e90 320i n46 2006 szarpie, trzęsie budą przy ruszaniu na zimnym silniku. Temat podobny do innych np z zaworem CDV ale tutaj to szarpanie jest tylko przez kilka pierwszych odjazdów na jedynce lub wstecznym i tylko gdy auto postoi minimum 8h. Potem ustaje całkowicie. Gdy na dworze jest zimno itp nawet jeśli samochód stał całą noc nic się nie dzieje, nie trzęsie. Gdy na dworze jest ciepło, auto stoi w słońcu szarpie. Wtedy ruszyć można na 2 sposoby, albo stopniowo, pomału rozpędzać się tiptopami albo spalić trochę sprzęgło, dać więcej obrotów. Ktoś miał coś podobnego? Jakieś propozycje? Auto świeżo po wymianie uszczelnień zaworowych, napinacza, valvetronica, oleju.
  9. Witam:) Czytam już jakiś czas Wasze forum dzisiaj postanowiłem się zarejestrować :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.