Skocz do zawartości

storm2k4

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    325

Osiągnięcia storm2k4

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Posiadam silnik m54 2.5 192km automat. Falują mi obroty na biegu jałowym , na zimnym silniku znacznie bardziej jak rozgrzanym. Słaba moc przy niskich obrotach. Spalanie 14L w mieście i w trasie również sztywno stoi na 14L. Wcześniejsze spalanie 14 miasto 11 trasa. Po podłączeniu Inpy wyskakiwały na początku błędy nr 8 przepływomierza oraz 127 i 128 sondy zbyt bogata mieszanka. DISA przez cały czas pozostawała otwarta ( w niskich obrotach i powyżej 4k), wymieniłem DISA na używkę. Po wymianie DISA wyskakują błędy 8 przepływki i 124 błąd DISY, DISA dalej jest przez cały czas otwarta przy niskich obrotach oraz powyżej 4krpm. Żadna z dwóch DISA nie reaguje na komendę aktywacji w INPA, nie zamyka klapki tzn. że obydwie DISA są niesprawne ? Napięcie na kostce przy DISA jest. Przepływomierz - odpalam silnik, odpinam kostkę przepływki i raz silnik reaguje i falują przez moment obroty ( rzadko) a innym razem kompletnie brak reakcji. Podłączyłem inny sprawny przepływomierz od kumpla od 2.2 m54, odpaliłem samochód, po chwili odłączam wtyczkę przepływki obroty spadają i silnik przygasa za każdym razem, raz nawet zgasł. Natomiast DISA z inną przepływką w dalszym ciągle 0 reakcji, pozostaje otwarta. Jeżeli dobrze rozumiem, to nie sprawna DISA może generować błąd niesprawnej przepływki, i odwrotnie niesprawny przepływomierz może generować błędne wartości przez to DISA nie reaguje. Zgadza się ? Czy ktoś ma jakieś sugestie i mógłby pomóc ? Podejrzewam, ze przepływomierz i obydwie DISA są nie sprawne. Dodam, że odma i węże są nowe oryginał, szczelne. Cały dolot szczelny, silniczek krokowy sprawny i wyczyszczony, przepustnica tak samo. Vanos nie grzechocze i jest po wymianie uszczelniaczy 5k km temu.
  2. U mnie huczy bardzo podobnie tak, jak to robi łożysko. Nagrać nagrałem, ale posiadam tylko telefon i ledwo słychać to. Powyżej 80km/h zaczyna znacznie cichnąć, a zauważyłem ostatnio, że buczenie powyżej 80 jest słyszalne ale przestaje być jednostajne, zaczyna synchronicznie przerywać. Trochę ciężko mi to wytłumaczyć. Na dniach zmienię koła na zimowe, ale sprawdzę dziś co się będzie działo na różnych nawierzchniach , na kostce i leśnej drodze. Mam pytanie, czy jeżeli podniosę tylną oś do góry i na luzie zakręcę ją ręką, to czy dyfer powinien być niemal że idealnie cichy, czy powinien trochę " chrobotać " ?
  3. Witam serdecznie Od około 2 miesięcy mam problem, mianowicie przy prędkości 30-40km/h słychać wycie, buczenie bardzo głośne. Powyżej czym bardziej się rozpędzam zaczyna cichnąć i powyżej 80km/h jest ledwo słyszalne. Znajomy mechanik stwierdził, że to dyfer lecz wczoraj został zmieniony na używany a problem pozostał identyczny dalej. Łożyska były sprawdzane i są ciche. Opony również wydają się nie być wyząbkowane. Co może być przyczyną tego buczenia? Nie chce nie potrzebnie wymieniać połowy samochodu. :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.