Skocz do zawartości

seth6

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 M52 B28 2000r
  • Lokalizacja
    Zwierzyniec/Warszawa

Osiągnięcia seth6

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Jakby to była taka błachostka to bym nie pisał posta, palec zmieniany, kable. Już mam większą wiedzę na ten temat, ale nie będę drążył, bo widzę, że słabe zainteresowanie na tym forum, na innych na ten sam post odpisała masa osób. Pozdrawiam. Przerywa bo hydropopychacze puszczają, a dławienie?? Może wtryski, ale nalałem wiadro ceramizera i Bmka ożyła, zobaczymy na jak długo... Pozdrawiam
  2. Witam, opiszę trochę sytuację. Od pół roku miałem problem opisywany na forum, czyli przerywanie od 5,5 tyś obrotów (palenie na 3 gary), potem to samo przy 5 tyś, potem przy 4,5 tyś. Przejeździłem tak z 50 tyś km, pewnego razu przy 4 tyś obr całkiem zaczęła przerywać. Dodam, iż do tych obrotów wkręcała się wyśmienicie. Dojechałem tak do serwisu 10 kilometrów, który z resztą zajmuje się tylko serwisem BMW. Tam stwierdzili, iż "przekręciłem silnik" i pękła sprężyna zaworowa. Zawór się wygiął i kompresja była zerowa. Pytałem z 3 razy czy wałek (chociaż cichy) jest oprócz tego do wymiany, popychacze, dźwigienki. Wszystko zweryfikowali i stwierdzili, że jest w dobrym stanie. Więc zmienili tą sprężynę, komplet zaworów, zregenerowali głowicę( panowanie, polerowanie gniazd zaworowych itd). Zaraz jak odebrałem auto testowałem je z mechanikiem z tego serwisu. Tu najlepsze- przerywa dalej ale od 5,5 tyś obr. To szczegół. Bo dzieje się tak przy prędkości ok 178 km/h- wystarczy przy normalnej eksploatacji, tym bardziej, że mam już w planach nowszy model BMW. Oprócz tego jak w temacie- do 2,5 tyś obr muli się, przerywa, słychać tak jakby wypadający zapłon co pewien czas. Jaj ją zagazowaną (Stag 300- III generacja). Na gazie tego nie ma oprócz wypadającego zapłonu. Dodam, że zmieniałem przed awarią świece- Ngk, kable wn Ngk. Błąd jaki się pojawia to sonda Lambda, ale ona jest martwa od 4 mcy. Mechanik stwierdził, że to wtrysk paliwa, ale tak nagle po naprawie? Wcześniej tego nie było. Mam tam podjechać ( to nie jest takie łatwe bo mam do tego serwisu 150 km) i włożą mi testową sondę, cewkę, przepływki aktualnie nie mają. Proszę o pomoc, jeśli ktoś jest cokolwiek w temacie. Jeśli napiszecie aby najpierw zmienić sondę, to napiszę po wymianie, ze to nic nie dało. (zmienię ją i tak, chociaż nawet spalanie mi nie wzrosło, zatrzymała się na 0,45) Zdam relację po diagnostyce z serwisem, który wykonywał naprawę, tylko chciałbym usłyszeć Waszą opinię. I jeszcze pytania. Jakie są objawy zepsutego przepływomierza powietrza? Czy po podłączeniu do kompa widać parametry pracy poszczególnych wtryskiwaczy paliwa lub po prostu błąd? Pozdrawiam
  3. seth6

    [ E32 ] Ktore v8 mam wybrac?

    Wychodze z założenia ,że używaną bmkę powinno się kupować z zachodu, lepsze drogi,i ludzie nie robią napraw usterek metodą garażową u sąsiada, dowody rejestracyjne w niemczech posiadają wpis wszystkich użytkowników auta, z ich danymi i wiekiem co duzo moze powiedzieć. A taka bmka zazwyczaj jest serwisowana w ASO,więc jedziesz do najbliższego punktu ASO i wiesz jaki jest faktyczny stan licznika Bmki. Ja tak zrobiłem z moją i chociaż miała 180 tyś wkładam 1000 zł rocznie, przejechałem 65 tyś km i chodzi jak ją kupiłem. 0 awaryjności. pozdrawiam
  4. seth6

    Warczące sprzęgło?

    Też tak słyszałem, ze da się z tym jeżdzić, kiedyś w polonezie spotkałem się dokładnie z tym samym, łozysko dociskowe. nie byłem pewien, więc poruszyłem ten temat na forum. A tak spytam Aguire ile przebiegu ma Twoja bmka? Chyba ,ze nie jesteś pewien oryginalnego.Bo nie wiem, czy to warczące łożysko to normalność. Mało ludzi odpisuje. Moja ma 241tyś. Pozdrawiam
  5. seth6

    Warczące sprzęgło?

    Witam, szukałem tego na forum, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Większość problemów opisywanych na forum dotyczących sprzęgła dotyczy piszczenia, stukania, warczenia po wciśnięciu pedału sprzęgła. U mnie w e36 1.8 M 40 jest odwrotnie. Na biegu jałowym,przede wszystkim po nagrzaniu silnika warczy coś w okolicach skrzyni biegów/sprzęgła. Gdy nacisnę pedał sprzęgła ustaje od razu. Nie wpływa to na obroty silnika, sprzęgło działa bez zarzutów, generalnie tylko to warczenie. Przejechałem juz tak z 20 tyś km i nic się nie dzieje, moze trochę głośniej warczy. Proszę o pomoc, abym któregoś dnia się nie zdziwił jak coś się rozsypie. Pozdrawiam
  6. Myślę, że to łożysko. 120 zł firmy SKF
  7. seth6

    Kupno 528 ew 523

    525tds ma odczuwalnie taka moc jak 318 benzyna.Więc nie porownuj z motorem 2.8.Podzwon po ludziach ktorzy sie ogłaszają w gazetach ,ze sprowadzają auta na zamowienie jesli nie masz kogoś takiego.Oni są obeznani w temacie.Jak będziesz oglądał auto w Niemczech pamietaj ,ze niemiecki dowów rejestracyjny ma wpisanych wszystkich właścicieli i ich dade urodzin,takze jesli włascicielem bylo 2 niemcow o wieku ponad 45 lat to mozna stwierdzic ,ze auto w dupe nie dostalo,reszte obejrzysz wizualnie.
  8. seth6

    Kupno 528 ew 523

    Witam. Nie wiem gdzie chcesz kupic to auto.Najlepiejby bylo np we Frankfurcie.Chociaz i w Berlinie w komisach widzialem w tym przedziale pienieznym.Moim zdaniem silnik 2.8 jest lepszy i podobno wcale duzo nie spali od 2.3 a moc wieksza jednak czuć.Tylko nie jest az tak popularny jak 2.3.No nic,zycze powodzenia,. Pozdrawiam,Paweł
  9. seth6

    Bmw 318i problem

    Witam.Dziwna sprawa.A masz ją zagazowaną?Pewnie nie jak nie pisałeś.Mialem taki problem kiedys ale nie z bmw,i nie co ranek.Wted po dłuzszym postoju skraplała sie woda na cylindrach.Ale nie w e36.A jak podłączysz ją pod kompa to nie pokazuje gdzies blędów?Bo na pewno to elektryka,przeciez to nie 30 letni dwusuw,ktory dobrze pali jak sie rozgrzeje. Pozdrawiam,Paweł
  10. seth6

    amortyzator na drazku kier.

    Witam numer Vin pozbawi Cie wszelkich wątpliwosci.Jak sam nie potrafisz tego sprawdzic,to kupujac np. w hurtowni sami biora Vin i dopasowuja czesci.Pozdrawiam
  11. Bo pewnie byly kiedys robione,wszystkie oryginalne rdzewieja,bez wyjatku.Albo z garazu nie wyjezdzaja wasze bmki.
  12. seth6

    V8 4.4 w E36 :D

    to fakt,dzwiek by przerazal,pozytywnie:)
  13. seth6

    V8 4.4 w E36 :D

    Hmmm,ciekawe.A nie lepiej kupic sobie M3??Nie bedzie drozej na pewno,bo oprocz silnika musialbys zmienis skrzynie,i cale zawieszenie. pozdrawiam
  14. seth6

    318i VISCO

    E23: 735 i (136 kW ; 01/1985 - 08/1986) 735 i (141 kW ; 04/1985 - 08/1986) 735 i (160 kW ; 09/1979 - 08/1986) pasuje do E 30: 318 i (75 kW ; 12/1984 - 08/1988) 318 i (83 kW ; 09/1987 - 06/1991) 318 i (85 kW ; 09/1987 - 06/1991) 318 is (100 kW ; 09/1989 - 08/1991) E 36 316 i (73 kW ; 09/1990 - 09/1993) 316 i (75 kW ; 09/1990 - 09/1993) 316 i (75 kW ; 07/1993 - 02/1998) 318 i (83 kW ; 12/1990 - 10/1993) 318 i (85 kW ; 10/1993 - 02/1998) 318 is (103 kW ; 03/1993 - 09/1997) 318 is (103 kW ; 09/1995 - 02/1998) i jeszcze kompakty i touring z tych lat. Pozdrawiam
  15. To jest normalne,mozesz jeeszcze miec slady korozji w dolnej czesci drzwi od wewnetrznej strony i spodu.W serii 3 z tych lat tylna klapa tez koroduje.A czemu? MOze za slabo cynkowana,lub wcale.Na innych czesciach karoserii nie ma sladu rdzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.