Skocz do zawartości

KrisFNW

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i 1998r

Osiągnięcia KrisFNW

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. A co w związku z ta wtyczka ? Ma ktoś jakiś pomysł do czego ona jest i czy ma być podłączona? Bo może ktoś ja odpiął żeby nie było widać błędów skrzyni, ale wydaje mi się ze gdyby były to po prostu by nie działała a po uzupełnieniu oleju normalnie funkcjonuje.
  2. Autko stoi już na kanale, i z tego co zauważyłem to podwinęła się lekko uszczelka od miski olejowej, i z niej prawdopodobnie tryskało na układ wydechowy, poniżej będzie zdjęcie. Ciężko mi w to uwierzyć, że to z miski, ale zauważyłem również, że ktoś kombinował coś z tą skrzynią, brakuje jednej śruby górnego mocowania skrzyni tego dużego torx-, obok leży jakaś wtyczka skręcona drutem i nie podłączona, która też jest na fotce. Czy wiecie może do czego ona jest i dlaczego ktoś to odłączył ? A co do samego wycieku to z przodu nic nie zauważyłem i z tyłu przy wale jest suchutko. Jeszcze tylko chciałem dodać, że przy wymianie oleju w silniku i filterka, uszkodziłem ten patyk co wchodzi na niego filtr, delikatnie się złamał, i wyskakuje mi teraz OIL PRESS od ciśnienia, czy to faktycznie może być od takiej pierdoły, czy mam problem z pompą albo cuś? http://s5.ifotos.pl/mini/image2-1j_qrhxpse.jpg http://s10.ifotos.pl/mini/image1jpe_qrhxpsw.jpg
  3. Bardzo dziękuje za filmik :) Pięknie zostało mi to zobrazowane iiiiii.... QURWA! Po oglądnięciu, szczerze to mi sie odechciało.... Lubie pobawić się w mechanika i ciesze się kiedy coś się udaje, ale to chyba mnie przerasta.... Na dzień dobry ogarnę sobie kanał żeby było czyściutko itp. no i chyba spróbuje ale nie wiem już sam :) Ciekawi mnie skąd mi ten olej może lecieć, jeżeli wykluczę miskę olejową, może jest jakaś możliwość uszczelnienia jej bez demontażu... ale chyba sam siebie oszukuje :) dziękuje za pomoc, i jeżeli się podejmę tego wyzwania, to chyba zrobię wideo relacje z tego druciarstwa :) Pozdrawiam
  4. mam zamiar tak zrobić, tylko nie wiem czy podołam ze ściągnięciem skrzyni wrazie wymiany uszczelniacza pomiedzy silnikiem a skrzynią ? Jest to trudny zabieg ? :D i czy będę potrzebował jakieś dziwne narzędzia ? :) i czy trzeba najpierw rozpiąć wał od skrzyni a pozniej skrzynie od silnika czy ona sie jakos odchyli bez tego ?
  5. Witam, sprawa wygląda tak, że kupiłem e39 523i z automatem i skrzynia srednio zapinala biegi miala wysprzeglanie takie dziwne i ogolnie byla cala mokra od oleju. Więc zacząłem od wymiany oleju filtra i uszczelki miski olejowej, wszystko poszło pięknie zalałem VALVOLINE ATF i wcisnalem tam okolo 5,5l oleju a spuscilem może ze 3l max.. Skrzynia odżyła, żadnego ślizgania i biegi ladnie wchodza lecz długo sie nie nacieszyłem... na drugi dzien zrobilem traske mała 200km i po powrocie pod domem znowu ślizganie .., zaglądnąłem pod spód autka, a tam od skrzyni do prawie końca auta, cała podłoga w oleju. Nie wiem od czego teraz zacząć, gdzie szukać przyczyny takiego wycieku.. ?? Miska olejowa została poprawnie założona na nowej uszczelce pocałowana pogłaskana, wiec nie chce mi sie wierzyć że tyle litrow oleju wyleciało przez nią. Może miał ktoś podobny problem lub wie gdzie zagladnac, co odkrecic i sprawdzic lub gdzie wymienic jakies uszczlki. Pozdrawiam Krystian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.