Witam ponownie wszystkich, borykam się z mega kłopotem mianowicie posiadam bardzo zdrowego kompakta,rdza pojawiała sie na nadkolach oraz obok klapy bagażnika(w tym miejscu poprzedni właściciel nieudolnie zakonserwował element) ale wszystkim bardzo dokładnie się zająłem i w tej chwili autko wygląda naprawde nieźle... Do tego ogólnie nie sprawia żadnych problemów po za spalaniem, jak wiadomo motorek m43 swoje pociągnie a zasoby mocy niewielkie, rozważałem montaż instalacji lpg tutaj ale koszty spore i do tego pozostaje niesmak związany z mocą,no i brakiem dzwięku r6 w którym po paru przejażdżkach się zauroczyłem.Generalnie to bardzo podobają mi się e34 i właśnie do tego autka chciałbym się przesiąść ale tutaj mam do Was pare pytań konkretnie; -Jak motor M50B20 znosi gaz? (konieczna jest sekwencja czy może być to starsza wersja) -Czy 2.0 przy tej budzie da rade? Nie jestem osobą która co zakręt wchodzi bokiem, bardziej chce poświecić czas i prace by dopracować autko do fajnego stanu ale kiedy poczuje potrzebe chce poczuć i moc :) -M20B20 to naprawdę taki zły motor? wiadomo wszystko zależy jak kto dba, ale nigdy nie wiadomo kto autem jeździł wcześniej. Bo z tą wersją silnikową można znaleźć szybciej jakieś z zewnątrz ciekawe e34. -Na co zwrócić uwagę oczywiście gdybym się zdecydował na przesiadkę? Pozdrawiam i przepraszam,jeżeli źle wybrałem Kategorię w której umieściłem moj temat.