Cześć. Szukałem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, wiec założyłem temat Co się stało : Pacjent e87 120d 163km Kilka dni temu diagnozowałem inpą wskazanie ciśnienia doładowania turbosprężarki, ciśnienia wtrysku i masę pobieranego powietrza. Wartości wymagane (desired) były zgodne z rzeczywistymi.(current) Dziś wymieniłem filtr powietrza i podpiąłem interfejs, aby zobaczyć, czy nadal wszystko jest ok i zauważyłem, że po wymianie filtra powietrza current air mass jest dwa razy większy niż desired air mass. Pomiar robiłem na biegu jałowym. Dodam, że silnik pracuje równo, moc jest. Namacalnych objawów w aucie nie zauważyłem - jedynie inpa zauważyła zmianę. Na biegu jałowym desired mass oscyluje w okolicy ~270mg/stroke a current ~550 mg/stroke Czy ktoś wie co może mieć wpływ na tą zmianę ? Wstępne rozeznania w internetach mówią, że mogłem uszkodzić przepływomierz przy wymianie filtra. Fakt, trochę poszarpałem obudową, żeby wymienić filtr Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Michał