Skocz do zawartości

michciu0911

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 120d 2006
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    Inżynier

Osiągnięcia michciu0911

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Bede musiał sprawdzić, czy dobrze założyłem ten filtr powietrza. Chodź jeśli po przegonieniu samochodu dawki powietrza wróciły do normy to chyba filtr jednak dobrze jest założony i trzeba by szukać przyczyny gdzie indziej. Jeśli chodzi o egr to nie zaglądałem do niego do środka. Ale wiem już co sprawdzać. Dzięki za wskazówki. Pozdrawiam Michał
  2. Dziś przegoniłem moją jedynkę. Niestety nie nagrał się dźwięk. Silnik ma temp. roboczą. Na początku pokazuje parametry na postoju. Potem pojechałem na jazdę. Od ok 6:08 dałem w opór na 4. biegu do 4 tys obr/min Bezpośrednio po dynamiczniejszej jeździe nagrałem drugi odczyt podczas spokojnej jazdy. Po przegonieniu jedynki wszystko wróciło do normy. Poniżej link ze spokojnej jazdy : Na pierwszym filmiku nagrałem też błedy. Wymieniłem filtr paliwa, jednak komputer coś nadal widzi niedobrego. Mam podejrzenie, że to może być podgrzewacz paliwa. Świeca żarowa na drugim cylindrze również do wymiany. Co myślisz o tym wskazaniu pobieranego powietrza ? Wydaje się, że jakby coś się przytkało i przegonienie samochodu pomogło
  3. Sorki, za słabą jakość, ale to nie miało iść do publikacji nigdzie, ale zapytałeś jak to wyglądało wcześniej to udostępniłem robocze nagrania, które miałem. Zrobię tak jak radzisz i odezwę się. Z góry dzięki Pozdrawiam Michał
  4. Przy obecnej dawce powietrza może to mieć negatywny wpływ, na któryś z mechanizmów silnika ?
  5. Dzięki za odpowiedź.Przed wymianą filtra nic nie rzucało mi się w oczy. Mam filmiki z testów. Przed wymianą filtra na postoju na biegu jałowym : Przed wymianą filtra podczas jazdy: Nagram niedługo jak zachowuje się po wymianie filtra powietrza.
  6. Cześć. Szukałem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, wiec założyłem temat Co się stało : Pacjent e87 120d 163km Kilka dni temu diagnozowałem inpą wskazanie ciśnienia doładowania turbosprężarki, ciśnienia wtrysku i masę pobieranego powietrza. Wartości wymagane (desired) były zgodne z rzeczywistymi.(current) Dziś wymieniłem filtr powietrza i podpiąłem interfejs, aby zobaczyć, czy nadal wszystko jest ok i zauważyłem, że po wymianie filtra powietrza current air mass jest dwa razy większy niż desired air mass. Pomiar robiłem na biegu jałowym. Dodam, że silnik pracuje równo, moc jest. Namacalnych objawów w aucie nie zauważyłem - jedynie inpa zauważyła zmianę. Na biegu jałowym desired mass oscyluje w okolicy ~270mg/stroke a current ~550 mg/stroke Czy ktoś wie co może mieć wpływ na tą zmianę ? Wstępne rozeznania w internetach mówią, że mogłem uszkodzić przepływomierz przy wymianie filtra. Fakt, trochę poszarpałem obudową, żeby wymienić filtr Byłbym wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.