Skocz do zawartości

zygfryd33

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2003

Osiągnięcia zygfryd33

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A moje 320i spala ile naleję. A serio na trasie 27 - ach te niemieckie autostrady. Cykl mieszany 11.
  2. nie bardzo kumam - odległości ? mając zwarcie spodziewam się zero om niezależnie od punktu pomiarowego. K-bus to też CAN ? co masz na myśli ? - z zebranych info wydają mi się diametralnie różne
  3. problem rozwiązałem - po paru dniach grzebania w necie do niczego konkretnego nie doszedłem (poza tym iż to nie CAN a K-bus) a wobec braku czegokolwiek do OBD2 postawiłem na opcję zerową - odłączyć wszystko czego się dotknąłem w owym czasie (zrobiłem przegląd i czyszczenie modułów powiązanych z navi). Jakież było moje zdziwienie gdy to nie pomogło. Przypadkowe przetarcie tak zabezpieczonych kabli uważam za niemożliwe zatem już miałem zabrać się za rozbieranie liczników, i półki aby dostać się do kontrolera K-bus i łącznicy (jak rozumiem znajdują się nad bezpiecznikami?) gdy przypomniałem sobie o przedłużce, którą wyciąłem (jak zero to zero) i... BINGO. Użyta przeze mnie złączka miała wadę - drobne zwarcie wewnątrz. I wszystko wróciło. Swoją drogą to ciekawe że tylko kilka z wielu modułów padło (przecież jak rozumiem podłączone są w jednym miejscu?). Czy macie jakieś konkrety na temat K-bus-a (jak testować, protokół, komendy itp?)
  4. rewelacyjna stronka, ale nie mogę znaleźć info o AUX-sie, jeśli dobrze rozumiem : http://www.ge39.com/files/EBADoc11512-auxin.pdf powinno być coś o złączu X14118, nie znajduję. konkretnie chodzi mi o to gdzie szukać drugiego końca tego kabelka.
  5. zwarcie zrobiłem na przewodach od 3 pinowej wtyczki do zmieniarki ( z opisu na płytce to są masa , plus, bus)
  6. tylko gdzie znajdę punkty pomiarowe?
  7. Nie sprawdziłem nic poza bezpiecznikami i ogólnie czy elementy navi działają - po prostu nie wiem co dalej. INPA - pewnie masz rację ale auto mam parę dni i jeszcze nie mam żadnego sprzętu do OBD2.
  8. Witam! W skrócie - podłączając zmieniarkę musiałem przedłużyć przewody dlatego też usunąłem oryginalną wtyczkę (3 pin) , niestety nie uniknąłem zwarcia, którego nie zauważyłem przez dłuższy czas. Po wszystkim auto "straciło" kilka funkcji : - nie działa szyber dach, - brak podświetlenia zegarów, - ekran navi nie włącza się choć słychać radio a komputer navi coś robi, działa uchylanie, - kierunkowskazy działają w ciszy - przez jakiś czas nie działał centralny zamek, - nie działa czujnik deszczu, może jeszcze coś nie trybi o czym nie wiem. Wszystkie bezpieczniki są O.K. Co Wy na to ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.