Skocz do zawartości

pawelekbbercik

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60

Osiągnięcia pawelekbbercik

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Na pewno stan oleju jest odpowiedni. Przed wymiana tez byl dobry i dzialo sie to samo.
  2. WItam mam problem w e60 m57n skrzynia 6hp26 z szarpaniem na 5 biegu. obroty nie faluja jak to w przypadku konwertera ale czuć przychamowania auta jakby skrzynia wrzucała inny bieg albo coś hamowało. wyłączałem kontrole trakcji i to samo. Nie wiem sam. Objaw występuje jadac tylko n 5 biegu utrzymywujac predkosc lub minimalnie przyspieszajac w okolicach 1500 obr/min. Nastepna sprawa to to ze po rozgrzaniu skrzynia twardo wbija 6 bieg. Mam tez wibracje w granicy 90 do 110km/h ale myse ze to kola/dystanse. skrzynie nie ma błedów. ostatnio olej wymieniany w 2015 listopad( odczytalem z miski) Tydzien temu olej wymieniłem dynamicznie adaptacje zrobiłem. Macie jakies pomysły? Przebieg 320000
  3. Mysle, ze znalazlem przyczyne stukow. Na 3 cyl jakis idiota wlozyl tlok z m57, ktory jest inny. Jest mniejszy z innego wymiarowania ma inna komore spalania ( bardziej wypukla) i jest duzo ciezszy. Brak odchodzen przy sworzniach. Komus wpadla klapka na 3 cyl wymieniono 2 zawory i tlok. Silnik juz skladam. Ale mam pytanie. Wie ktos moze jaki luz powi ien byc na lancuchu rozrządu tym co napedza pompe oleju ?
  4. Ma ktos jakis pomysl na to ? Caly czas chodzi o nierowna prace silnika i stukanie slyszalne na 3 cyl. Chwilami jak silnik sie nie telepie to potrafi chodzic cicho i poprawnie. Korekcje max 0.8
  5. Temperatura silnika podczas jazdy 78stopni celcjusza Podczas postoju wzrasta normalnie az do wlaczenia wentylatora. Czyli chyba termostat Cisnienie rail na wolnych obr waha sie od 280 do 300 Pod obciazeniem rosnie do 1600 bar Po odpieciu czujnika silnik przestaje sie telepac Cisnienie doladowania na biegu jalowym 1 atm pod obciazeniem 2.4 atm i tutaj cos jest nie tak . Wartosc przeliczona poprawnie z mili bar
  6. silnik się kołacze na obrotach 600, 1200,2200,3500 czy to normalne ? to przez egr ? nie ma zadnych bledów tylko swieca lub sterownik jak z tym walczyć? Czy lał ktoś do silnika m57 olej motul 10w40 ? na jakiej temperaturze powinien pracować ten silnik ? Czy w silniku m57tud30 są potrzebne klapki czy nie ? Czy one zmieniaja dlugosc kolektora ssacego ? czy sa tylko do lagodnego wygaszania? Na alledroga sa kolektory regenerowane co o tym myslicie ? Mam turbo do roboty u siebie. Czy rozwiercac zimna strone na wiekszą czy nie bawic sie i niech kolo regeneruje jak org. Bo kasa ta sama. Bede chciał w przyszłości zwiekszac moc u siebie ale tak na spokojnie bezpiecznie dla silnika.
  7. A robil ktos kiedys sworzeń tłoka u siebie ? Czy inpa poprawnie zakoduje wtryski ?
  8. Zauwazylem, ze na zimnym silniku strasznie dymi na bialo. Normalnie takie kłęby dymu sie wydobywaja z auta i smierdzi. Nie ma ubytkow plynu. Wtryski sa po regeneracji i wstepnie moje poderzenia sie od nich oddalily ale chyba je wywale i dam do sprawdzenia do innej firmy ewentualnie bede je reklamowal bo sa na gwarancji.
  9. Moje pytanie brzmi. Czy ktoś coś wie ? Przed regeneracja wtryskow tez mi stukalo tylko nie wiem na ktorym cyl. Czy mimo dobrych korekcji w inpie moze spalac sie stukowo mieszanka ?
  10. Witam Chcialem powrócić do tematu tego stukania. Chciałem jak najwìecej rzeczy sprawdzić zanim rozbiore silnik i mam pare pytan. Do tej pory wszystkie wtryski sa po regeneracji. To nie kolo pasowe ani rozrząd. Korekcje w inpie nie wieksze niż 0.7. Dawałem juz auto do kilku mechaników ale ie wiedzą co to. 1) silnik sie kołacze na biegu jałowym. Najbardziej to czuc przy 1100 obr na min. Wtedy obroty plus minus 50 gora dol 2)duszacy zapach spalin z wydechu. Taki szczypiacy w oczy.Czuć go w obrebie calego auta jak stoi odpalone. 3) stukanie to co slychac na filmiku wystepuje na 3 cylindrze. po odpieciu wtyczki od wtrysku nie slychac stukania a po podlaczeniu stuka. 4) kody ima zmienialem inpa. Mam nowe nadane do wtryskow po regeneracji.
  11. Witam, Diagnozy jeszcze nie ma. Ten post jest dla wszystkich, ktorzy chca skozystac z Beben autoservice we Wroclawiu. To jest jedno wielkie nieporozumienie. Fachowiec jest zlotousty. Obiecuje ustalenie usterki za kwote x. Trzyma auto ponad tydzien. W miedzyczasie zero kontaktu z tym Panem. Teraz bedzie dobre. Ten pan ma szklana kule w biurze, w ktorej widzi ze to nie stuka panewka. Taka metoda pozwala mu stwierdzic na 100 procent bez rozkrecania ani jednej srobki z silnika ze to nie panewka. Pan robi diagnoze a zapomina o zmierzeniu cisnienia oleju. Zamienia wtryskiwacze i zapomina przypisac kody ima. I na sam koniec faktura, ktorej bez grozb nie ma szans otrzymac. Radze sie zastanowic dobrze przed oddaniem tam auta bo to sie moze skonczyc naprawde zle.
  12. Szukam na terenie dolnego slaska mechanika co pomoglby mi rozwiazac problem tego stukania. Polecacie kogos ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.