Skocz do zawartości

xxxander3000

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36, e92
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Osiągnięcia xxxander3000

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Cześć. Potrzebuję kod do radia CD Business Blaupunkt 6512 9 902 820 BP9273 Y 7304747 FD050 index 04
  2. Dziś zwróciłem uwagę na dziwne 3 odczyty grubo poza skale a jeden też nieprawidłowy bo 0,0 jak na screenie niżej, czego to dotyczy?? Co jest nie tak? Auto to e92 2.5 benz n52
  3. Robiłem test disa to niby działają jeden jak i drugi, aczkolwiek mówią, że bywa tak, że w programie działa a mechanicznie jest uszkodzony.. hmm Co do sterownika wysyłam screeny, chyba uaktualniony? A tutaj zastanawiają mnie te wartości z wykrzyknikiem... czemu tak jest, czy to normalnie czy źle ?
  4. A powiedz, czy aktualizację oprogramowania jestem w stanie zrobić sam? Mam kabel do tej pory korzystałem z inpy. I kwestia tych disa, jak je zdiagnozować jak się do nich dobiorę? Zastanawiam się żeby pojechać do serwisu BMW na komputerową diagnostykę czy wszystko działa jak powinno.
  5. Witam. Od razu napiszę, że miałem robione vanosy, wtedy był błąd vanosu. Robione już jakiś czas temu. Ogólnie wydaje mi się że auto ma słaby dół, czuć więcej mocy powyżej 4 - 4,5 tys, choć nie wiem czy to nie jest włąśnie taka charakterystyka tego silnika. Jednak ostatnio czasem ogólnie auto zamula, w sumie w pełnym zakresie szczególnie w dolnym, czuć że go coś trzyma, ostatnio przy przyśpieszaniu jakby tak PŁYNNIE podszarpywało, jakby coś trzymało. Choć wydaje mi się że czasem jest całkiem ok, szczególnie na chłodniejszym silniku. Podłączam się inpą i teraz nie ma błędów, na co ewentualnie zwrócić uwagę? co mogę sprawdzić, zdiagnozować?
  6. pare postów wcześniej miałem problem z komunikacją z autem, problemem okazał się "trefny" kabel. Mam drugi kabel , jest ok. Praktycznie wszystko działa, jedynie nie mogę się połączyć z vanosem live data, wyskakuje błąd (api-0014 result not found) Co może być przyczyną.
  7. diagnostyka nie działa, wyskakuje błąd, tylko juz po nocy nie notowałem co to było. :/ jeszcze pytanie czy tak skonfigurowany soft jesli byłoby wszystko ok, zadziała zarówno na e92 i e36 ?? (bo nie działa ani tu ani tu, i się zastanawiam, chcąc mieć punkt odniesienia i pewność że wszystko mam dobrze)
  8. zainstalowałem instaprog.exe gdzie zaznaczyłem tylko update inpy 5.0.1. Mam teraz inpę, e90 jest. po podłączeniu aale bez zapłonu batery kropka się świeci na czarno i ignition też, jak włącze zapłon, kropka ignition gaśnie... tak samo jest w e36 i e92.
  9. Zrobiłem prawie wszystko tylko jeszcze to dla jasności: "uzupełnienie bibliotek z pliku referenz nie wolno uruchamiać update dla dis i tu już powinno e90 być bez problemów nawet w wersji angielskiej " Co dokładnie i gdzie mam skopiować?
  10. Auto jest z 2006 roku. GT1_v44_programs.iso instalowałem wg instrukcji, czy to tam mogłem coś przeoczyć? Który plik jest do poprawy co ewentualnie sprawdzić? Potem zrobiłem instalację inpy ea90x i tam już nic nie modyfikowałem. Proszę o pomoc w uruchomieniu. edit: właśnie zrobiłem test. starsza inpa łączy się z e36, nowsza którą próbowalem się łączyć z e92, z e36 jest ten sam błąd. Co i jak mam poprawić ?
  11. Witam. Mam problem. Wcześniej korzystałem ze starszej inpy i łączyłem się normalnie z autami. Teraz chce się łączyć z nowszym modelem jakim jest e92 którego nie miałem w inpie, wczoraj instalowałem nowszą (GT1_v44_programs.iso, doinstalowałem inpe ea90x) zaczyna hulać, podłaczając się pod e92 zaświecają sie te dwie kropki, ale nie moge się z niczym połączyć. Przy probie połączenia z modułem wyskakuje "inpa error compiling script file". Dodam, że sprzęt jest podłączony do com (rs232). Co jest źle? :(
  12. Witam. Na wstępie dziękuję uprzedzonym do instalacji. Na pewno wielu z Was jeździ na lpg, może montowaliście instalacje w stosunkowo nowszych silnikach, a mianowicie chciałem zapytać o polecane warsztaty gdzie znają się na rzeczy i dobrze wykonają robotę w woj. lubelskim? Pozdrawiam.
  13. Dzisiaj odpiąłem, raz czujnik przepustnicy, po czym nie wiele się działo, a później spróbowałem odpiąć przepływomierz.... no i przy odpiętym przepływomierzu jest poprawa, może auto się nie zbiera jak powinno, ale jest lepiej, wkręca się w obroty. I wydaje mi się że to może być to... a błędów na kompie żadnych !! Co o tym myślicie
  14. Mam taki problemik (e36 1.8 touring 98r.) . Wymieniłam na dniach sondę bo miałem zamiennik który się posypał, i kupiłem nową sondę BOSCHa dedykowaną. Zaraz po wymianie niby było ok, ale po kilku dniach dzisiaj zauważyłem, że auto nie chce się wkręcać w obroty, dusi się... Auto jest z gazem dobrą sekwencją, ale mówię teraz co się dzieje na benzynie. Jak mocno przyśpieszam przykładowo na dwójce to od jakichś 4 tyś. nie chce się wkręcać, wolno idzie do 5ciu i praktycznie nie chce iść dalej.... przy przyśpieszaniu normalnym też poszarpuje lekko. no ale zdziwiłem się maxymalnie jak od 4 nie chce jechać... jakby kilka ton ciągnął... Błędów nie ma żadnych. Na gazie choć chciałem wyregulować, po uszkodzonej sondzie zmienionej na nową, to i tak się wkręca na wysokie obroty. Jeśli na gazie się wkręca a na benzynie nie to myślę, że coś z zasilaniem paliwa.. tylko co i gdzie... zacząłem myśleć o pompce paliwa.... ale nie wiem sam. Dodam, że szczególnie od tych 4 tyś, problem z wkręcaniem jest przy wciśniętym pedale gazu do końca, jak trochę popuszcze i stopniowo naciskam, to się dokręci do czerwonego z cyzm jest problem przy całkowicie nagle wciśniętym pedale.
  15. Koło obudowy termostatu nie jest morko jakby spod niego ciekło to wypłukało by ten syf który jest na silniku. Po prawej stronie silnika (patrząc na silnik od przodu auta) sucho, przy króćcach ok. nie widać mokrej "ścieżki" od tej strony. Nie wiem zgłupieć można, Ile jest dostępu żeby popatrzeć to nie wiele widać. Dam jeszcze fotki z troszke innej perspektywy mokrego miejsca: http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/826/5snl.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/811/bhx5.jpg Nie wiem, na 90% gdzieś w tej okolicy cieknie płyn, a dokładnie nie ma jak dostrzec. Trochę jeszcze tu oczyściłem ile się dało może coś zobacze ale wątpie. Na rozgrzanym silniku nie skrapla się nic (może bardzo wolno i nie widać), ale na zimnym po nocy robi się kałuża pod autem.. im większy mróz teraz to jakby bardziej ciekło... yyych...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.