Skocz do zawartości

_mdg_

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Czekam na F31 330xi

Osiągnięcia _mdg_

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. W Auto Fus stala i chyba jeszcze stoi Albina B3 w pięknej zieleni :). Myśle ze można ja znaleźć na alledrogo. M
  2. Pełna zgoda. Właśnie takiego wybrałem (do tego felgi orbit grey, czarne lusterka i dakota coral red). Mnie zaskoczył ten kolor. Bałem się, ze będzie wyglądał "tanio" na aucie (jako kolor standardowy), ale robi super robotę. Jeżeli miałbym dopłacać do koloru standardowego, to jak mówiłem pewnie byłby to carbon schwarz.
  3. Ilu komentatorów, tyle propozycji. Dla mnie Alpine White - bo jest za darmo :) A tak na serio podobał mi się też carbon schwarz. Fajnie wpadał w bardzo ciemy granat na słońcu. Problem z takimi kolorami, to to że muszą być czyste :). m
  4. _mdg_

    Nowe opony

    Moja opinia może nie być miarodajna, bo ujeżdżałem wersje opon bez ROF na innych autach niż BMW. Tak czy inaczej: 1. Właśnie założyłem Dunlopy WS5 XL. Opona bardzo fajna, cicha, w miarę miękka. Minus taki, że ma bardzo wysoki profil (jak na moje dotychczasowe doświadczenia) i trochę buja w zakrętach. Nie testowałem jeszcze w zimie (bo nie spadł jeszcze śnieg), ale na mokrym trzyma się bardzo fajnie. W zasadzie nie widzę różnicy w głośności i prowadzeniu z letnimi GY Efficient Grip Performance. 2. W drugim aucie 4 sezon ujeżdżam GY UltraGrip Performance 8. To trochę inna opona niż G1, ale o zbliżonych parametrach "naklejkowych". Jest super cicha (jak na zimówki), i trzyma się na mokrym/ośnieżonym jak przyklejona. Najlepsza zimówka jaką kiedykolwiek miałem. Dla porównania w tym aucie na lato mam założone Pirelli P7 Cintuaro. Po 3 sezonach i jakiś 30.000 km poszły do kosza bo: 1. głośne i twarde jak cholera 2. na mokrym średnio przyczepne. Relatywnie szybko poddawała się przyczepność opon w ostrzejszych łukach i na przyśpieszaniu w łuku (mimo 4x4) 3. I najważniejsze wyząbkowały wszystkie 4 :(. Całe szczęście auto w najmie długoterminowym, więc mnie zmiana opon nie boli. Nie wiem czy pomogłem, ale ja osobiście przyjrzałbym się GY i Dunlopom. Michał
  5. Na moje oko on nie ma spryskiwaczy do xenonow. To może być kłopot przy przeglądzie
  6. _mdg_

    Nowe opony

    W mpakiecie u mnie będą 225 przod I 255 tyl. Natomiast homologacja BMW dla zimowych kół prźewiduje 225 z przodu i z tylu. Czyli, jeśli zakładasz zimówki, to możesz włożyć 225.
  7. To jest system start stop. Możesz go wyłączyć. Guzik jest dokładnie w tym samym miejscu, gdzie starter (przycisk, którym odpalasz silnik). Znaczek to takie przekreślone A.
  8. _mdg_

    Nowe opony

    Mam GY efficient grip w innym aucie. Oczywiście sporo zależy od rozmiaru, ale to najlepsze opony letnie jakie miałem. Zjeździłem pirelki p7, conti sportcontact, dunlopy sport maxx i sporo innych. Super ciche, stabilne w zakrętach i dobre na mokrym. Oczywiście nie jest to profesjonalny test, a subiektywna opinia
  9. Update, czas dostawy koniec grudnia. Spróbuje wyrwać coś za rocznik :). Może uda się go przyspieszyć :(
  10. Przeczytałeś to co napisałeś zanim wysłałeś??? Nie musi działać samopoziomowanie???? Dlaczego w takim razie nie włożysz sobie chińskich żarników w obecne lampy? Będzie przecież poświata xenonowa, a to że wszystkim będziesz świecił po oczach to ich problem!!! Tak? Ludzie myślcie. Trafiłeś w sedno. Potem o kierowcach BMW krążą anegdoty. Ciekawe jak po takiej zmianie auto przechodzi badania techniczne. Chyba po znajomosci.
  11. Guys, wszystko to kwestia preferencji i zasobności portfela. Ja nie brałem pod uwagę BMW. Wydawało mi się, ze za pieniądze, które miałem w budżecie na auto BMW żadna miara się nie zmieści. Patrzyłem na auta VAG i GM. Okazało się, ze flota w mojej firmie ma rabaty na 3 dużo powyżej standardu. Moja trójka (330ix), oczywiście nie w wypasie (bez navi, elektryki, systemów wspierających kierowcę, individuala, i czego tam jeszcze) jest tańsza w wynajmie długoterminowym niż Skoda superb 2.0tsi. Jeżeli masz możliwość jazdy najsłabsza trójka, to i tak będziesz miał więcej frajdy niż w lepiej wypasionej, mocniejszej Skodzie, Insigni, Mondeo, itd. Ale może ja się nie znam. Spróbuj pożyczyć auto z salonu na weekend i przetestować.
  12. Wedlug mnie, to amerykaniec. Wrzuć numer vin do wątku o samochodach ze stanów i może koledzy znajda coś o historii.
  13. Dzięki. To dla mnie super wiadomość.
  14. Guys, absolutnie nie znam się na BMW i modach, które można w nim zrobic. Tutaj jedynie mogę z uwagą słuchać i zapamiętywać na przyszłość. Jak pisałem wcześniej w zupełności wystarczałyby mi zawieszenie standardowe. Po przesiadce z auta grupy VAG czuję ogromną różnicę. Nie miałem zamiaru wywoływać dyskusji o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad Wielkanocą :). Adaptacje wziąłem tylko dlatego ze była "tania". Różnica w racie wynosiła 20 PLN miesięcznie, czyli 800 pln brutto w całym okresie użytkowana. Doszedłem w wniosku, ze z nią może być tylko lepiej niż w standardzie, który jak pisalem, jest dla mnie fenomenalny. Czasami jeżdżę po torze, ale do zabawy mamy miate mx5 w mazdaspeed. Tam jest twardo. Jako alternatywę mogłem wziąć sobie roletki w drzwiach, albo komfortowy dostęp :) Jeśli chodzi o modyfikacje, to nie mogę dotknąć mechanicznie auta przez okres najmu. Po prostu. Dodatkowo, dokładanie prywatnej kasy do auta służbowego trochę mnie nie ciągnie (a może zwolnią mnie zanim zdążę odebrać auto ;). Dzięki wielkie za komentarze i sugestie. Może ktoś z Was ma bezpośrednie doświadczenie z zawieszeniem adaptacyjnym? Jak można porównać tryb comfort/sport do standardowego. Tak z ciekawości.
  15. Dla mnie modyfikacje przez pierwsze 44 miesiące nie wchodzą w rachubę. Auto służbowe, w najmie długoterminowym. Jak coś się posypie, nie mój problem. Po 44 miesiącach mam opcje: kupić i zostawić dla siebie, kupić i sprzedać, oddać i niech się leasing buja ze sprzedażą. Na ten moment zakładam opcję 3. Wykup jest wysoko ustawiony, więc raczej nie znajdzie się chętny. Różnica w racie leasingowej wychodzi mi 30PLN. :) Z tych informacji, które do mnie dotarły, to w trybie comfort/eco-pro charakterystyka zawieszenia odpowiada standardowemu. W wersji Sport i sport+ utwardza się istotnie. Auto i tak siedzi o 1 cm niżej niż fabryka, tak jak w zawieszeniu M. Przesiadam się z takiego pontonu, że zawieszenie fabryczne BMW to dla mnie bajka. Adaptacja, to taka dodatkowa fanaberia, która ma jeszcze podnieść wrażenia z jazdy, podobnie jak inne dodatki mechaniczne. Zobaczymy jak się sprawdzi, jeżeli będzie kiepsko, znajdę kogoś w firmie komu oddam to auto i zamówię sobie inne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.