Skocz do zawartości

lesart

Zarejestrowani
  • Postów

    148
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia lesart

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Być może przy regeneracji została przestawiona przekładnia, zapewne teraz w jedną stronę za bardzo skręca. Trzeba mechanicznie skorygować położenie, tak aby trafić we właściwe. Sporo zabawy. :mrgreen:
  2. Czy ktoś doświadczył takiej przypadłości, że szczególnie jak jest włączone ogrzewanie po pewnym czasie zawiesza się wyświetlacz, nie reagując na sterowanie np. radia, nawigacji itp. ? :duh:
  3. Bardzo prawdopodobny problem z modułem sterowania AFS, ten typ tak ma. Oczywiście trzeba podpiąć pod komputer i potwierdzić. :cool2:
  4. Bardzo proszę o poradę: mam aktywny układ kierowniczy z zawieszeniem Dynamic Drive, samochód przed liftem, czy przekładnia z auta po lifcie będzie pasować ? :shock:
  5. Problem jest banalnie prosty, narożnik tapicerki przymocowany jest dwiema plastikowymi śrubami, przekrecasz je tylko o 45 stopni wyciągasz śmało narożnik i masz dostęp do świateł. WYCIĄGASZ WKŁAD ŚWIATEŁ W CAŁOŚCI I WYMIENIASZ ŻARÓWKĘ!!!
  6. Bardzo istotne są luzy na przekładni kierowniczej, w E60 przekładnia wytrzymuje na naszych drogach 100tyś. km. Musisz ukierunkować serwis na sprawdzenie luzów w przekładni, jeśli się potwierdzi, polecam regenerację - sprawdza się i jest to najtańsze skuteczne wyjście. :cool2:
  7. Jeżeli jest zapocony to znaczy, że masz aktywne stabilatory DD. Wyjściem w tej sytuacji jest założenie używanego, na allegro chodzą po kilkaset złotych. To oczywiście trochę ryzyko, ale w mojej sytuacji się opłaciło. :cool2:
  8. Potwierdzam, u mnie też komputer przy takim komunikacie wskazał na DPF. Narazie wymuszone wypalanie pomogło, kolejne wypalania robi sam. :cool2:
  9. Dzięki za podpowiedź, DPF ma chyba adekwatne dla błędów komunikaty. Może to jednak EGR, sprawdzę w serwisie. :cool2:
  10. Może ktoś przerabiał temat wynikający z błędu jak w temacie - wzrost emisii spalin, co powoduje taki błąd ? Będę wdzięczny za każdą informację.
  11. Według mojej wiedzy wyniesionej z serwisu który to orzekł, załączanie kompresora odbywa się poprzez sprzęgło, które w mojej sytuacji wydaje dźwięki długotrwałego pisku. W modelu po lifcie problem ten rozwiązano, ale z kolei zmodyfikowany kompresor nie pasuje do instalacji sterowania, kupując nowy w starej wersji kupujemy go z wadą sprzęgiełka za 3700 pln :mad2: Jeżeli możliwe jest jak sugerujesz dokupienie samego sprzęgiełka, to rozwiązywało by problem. Wydaje mi się, że dopiero po lifcie jest to możliwe, gdzie jest ono na zewnątrz wraz z kołem pasowym. Może się mylę, ....
  12. Jak w temacie, czy ktoś regenerował sprzęgiełko kompresora ? Oczywiście problem bubla BMW dotyczy E60 przed liftem. :duh:
  13. "Pszyman" czy zakładałeś już tę część, jak to jest trudne ? Pozdrawiam
  14. Jestem przekonany, że to rozpórka kielichów /bardzo ważny element w zawieszeniu/ nie jest właściwie dokręcona lub ma zerwany gwint na jednej ze śrub. Samochód jest dobry nie narzekaj, ma jednak swoje tajemnice. :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.