Skocz do zawartości

Mateusz_86

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz_86

  • Urodziny 06.06.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530xd 2008
  • Lokalizacja
    Myślenice

Osiągnięcia Mateusz_86

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Kurde Mańku chyba miales racje wyżej pisząc o termostacie... dalej mam ten błąd DPF, ostatnio też mi wyskoczyło increased emission. Sprawdzałem pod 7 w ukrytym menu i mam na postoju 60-65 a podczas jazdy spada prawie do 50 , czy to za mało ? ma byc w okolicach 90 Mogę manualnie opalić DISem wypalanie dpf przy uszkodzonym termostacie ?
  2. Skoro tak piszesz, Jeśli możesz ( lub ktoś może) polecić dobrego i tańszego mechanika który ogarnia e60 w okolicach Myślenice-Kraków to bedę wdzięczny. Mam jeszcze wymianę oleju w skrzyni do zrobienia za niedługo razem z wymiana misy i wstępnie cena to 2.5k
  3. Dzięki Podniosles mnie na duchu. Zobaczymy jak będzie :) Ogólnie ten mechanik się specjalizuje tylko w BMW . Jasne że mogłem taniej za płotem zrobić ale nawet z doświadczeń z prostym jak cep autem czasem miałem różne przejścia. Więc sam wybrałem żeby dołożyć jedyne co to ilość tych wycieków mnie trochę zdziwiła.
  4. :roll: chyba troche za duzo tego uszczelniania ... od czego może być tyle wycieków ? to raczej nie normalne przy 220k co nie Maniek ? Coś Ci się rzuciło w oczy ? https://ibb.co/frBdBR aha i amorki nie oryginalne, SACHS
  5. Szczerze to nie zapytałem, W poniedziałek dostanę dokładny kosztorys więc mogę wrzucić, może komuś się przyda.
  6. No wiec zakonczenie tematu jest takie, że faktycznie rozrusznik się zaciął, koszt regeneracji 250 zł, Niestety okazalo sie ze silnik umyty z góry do sprzedaży z dołu ma wycieki, w okolicach pompy vacum dość duży, wycieki sa tez z okolic misy i ze skrzyni, jest tez wylany amortyzator z przodu, świeca i sterownik świecy na piątym cylindrze tak jak Maniek mówił, dość dużo do uszczelnienia, mechanik podsumował lawetę +rozrusznik + resztę, na 6 koła, nie znam się, ale z tego co czytałem same oryginalne amortyzatory 1300 za sztukę więc myślę że nie przegiał. Mechanik potwierdził że poza tym autko jest w bardzo dobrym stanie, nie przejechało więcej niż te 220k, i następnym razem mamy się widzieć dopiero na wymianie więc jestem pozytywnie nastawiony :) ze starter paku zdawałem sobie sprawę i myślę że mogłobyć dużo gorzej :) dzięki wszystkim za pomoc :cool2:
  7. Czy to może być rozrusznik skoro nie ma błędów z nim związanych?
  8. Hej Maniek dzięki za pomoc. Niestety na te pytania nie znam odpowiedzi. auto dopiero kupiłem. I przejechałem jakieś 300 km po czym jak wiesz nie odpala. Umówiłem się w m punkcie w krk. Auto ma 220 000 sprawdzałem tylko na histori pokazdu. Jest ok tylko nie wiem czy wcześniej we Włoszech nie był cofany. Nie zamowilem raportu od dray. :mad2:
  9. Trochę to trwało ale dzięki instrukcji z forum kolegi Młodzika udało się. ( jeszcze tylko raz muszę to zrobić bo wgrałem niemiecki :cool2: ) Błędy : Sekcja Fehlercode Fehlerart DME/DDE 452A 61 4252 64 EGS 51AB 28 CDC D80E 20 ISPB A9AC 21 GWS E094 21 E09A 21 LM 9cc5 24 CID A46D 24 KLIMA 9C68 24 9C54 64 Próbowałem coś wyszukać ale nie mogę zczaić który to jest rozrusznik, ogólnie można chyba opis błędu też znaleść ? Muszę sobie ogarnąć, natomiast martwią mnie błędy GWS bo to związane ze skyrznią.. Chyba nie wygląda to zbyt dobrze...
  10. Czyli jeśli to hamulec mogę to wyłączyć? W tym samym programie diagnostycznym czy do tego trzeba czegoś więcej?
  11. Tak więc niestety to nie akumulator, :mad2: z tego co udało mi się wyczytać/dowiedzieć ( tak więc mogą być to bzdury , prosiłbym o zwrócenie uwagi ) 1. osobiście obstawiam rozrusznk 2. Inteligentna Klema minusowa? 3. Zasugerowane przez mechanika który podobno miał niedawno przypadek, że nie działał czujnik pedału hamulca ? i samochód dokładnie tak robił, wszystko działało a auto nie paliło ? 4. Coś innego: - napinacz łańcucha rozrządu ? - moduł komfortu ? Tak jak pisałem , nie znam się dlatego wypisałem wszystko co udalo mi sie dowiedziec. Wiem ze jest od tego inny dzial, prosilbym tylko o krótką odpowiedź, - http://allegro.pl/interfejs-bmw-inpa-2k-dcan-z-przelacznikiem-fv23-i6249907133.html czy to wystarczy do podglądu błędów i kasowania ? Czy potrzebuje czegoś innego ? Powiedzcie mi czy to ma sens, bo planuje coś takiego zamówić żeby sprawdzić, czy będą błedy na rozruszniku czy tej klemie inteligentnej, jeśli na klemie to wtedy myślałem że może uda mi się ją odłączyć i powiniem auto odpalić i dojechać do mechanika tak? ( do krk mam 60 km ) jeśli rozrusznik.... albo "coś innego" to laweta. jeśli ten czujnik hamulca ? miał ktoś taki przypadek może ?
  12. Dzięki za podpowiedź koledzy, będę sprawdzał aku.
  13. Czy chodzi o napięcie w ukrytym menu ? mam tam 12 a po nacisnieciu spada na przez sekunde na 10 i potem jest 11.5 , czy tak ma być ?
  14. Nie odpala, Miał tak ktoś może że auto nie kręci, tylko cyka nie wyrzuca żadnych błędów jedynie pozostaje zapalona kontrolka silnika ? coś tak jak tutaj /viewtopic.php?f=73&t=326771 ale dziwi mnie ta kontrolka... Następne pytanie co teraz, bo na skrzyni mam wrzucony (P) i nie mogę tego zmienić więc jak go zaholować ? ogólnie dobrze pamiętam źe xdrive nie powinno się holować? a jeśli tak to musi być na N czy na D ? sorry jeśli głupie pytania ale kupiłem auto niedawno.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.