Skocz do zawartości

PanDell

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530i 2006 N52 258 KM Aut.
  • Lokalizacja
    Olkusz

Osiągnięcia PanDell

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. PanDell

    N52 niedogrzany silnik

    http://fs1.directupload.net/images/180928/dyrsvo9a.jpg 1. Wlot środka chłodzącego 2. Olej wylotowy oleju 3. Wlot oleju przekładniowego 4. Wyjście czynnika chłodzącego 5. Termostat .... ale teraz trzeba wiedzieć ze termostat w chłodnicy ASB był montowany talko w kilku modelach BMW :D W BMW E60/E61 termostat ASB ( w zależności od typu silnika ) był montowany przy wymienniku ciepła ASB . :cool2: Jesteś pewien, że to jest chłodnica ASB która jest montowana w silniku N52 ? Bo wg. mnie jest to wymiennik montowany w 3.0 diesel. Podaj numer tej części jak masz. Ten drugi przykład tak :)
  2. PanDell

    N52 niedogrzany silnik

    Gdzie w silniku N52 w chłodnicy ASB jest termostat ?
  3. PanDell

    Śląskie

    http://mobilklimat.pl/ lub http://m-auto.pl/ w obu przypadkach opinie skrajne jak wszędzie ;) ja robiłem auto w mobil klimat więc polecam.
  4. PanDell

    Śląskie

    Witam, gdzie w okolicy Katowic, Sosnowca naprawię sprężarkę klimy, działa ale się tłucze. Chodzi o namiar na firmę która zajmuje się tylko sprężarkami.
  5. Tej pompy zregenerować się nie da i ona nie jest na pasku !!! Jest w pełni elektryczna tzn. że komputer steruje obrotami tej pompy. Grzesiu1302 widzę, że najpierw działasz a potem pytasz ;) co do płynu teoretycznie każdy podejdzie aczkolwiek sugerował bym coś z górnej półki.
  6. PanDell

    N52 niedogrzany silnik

    To co opisujesz to nie jest problem tylko naturalne zachowanie tego silnika, temperatura zmienia się zależnie od potrzeb w zakresie 75-110 stopniNaturalnie, lecz przy dużym obciążeniu silnika ma obniżać temperaturę przez szybkie otwarcie temostatu (dzięki wbudowanej grzałce) i zwiększeniu obrotów elektrycznej pompy wody, a przy delikatnej jeździe trzymać wyżej w granicy 100.
  7. Sprawdź najpierw czy wogóle masz tą dodatkową pompkę, ja mam ten sam rocznik ten sam silnik i pompki brak.
  8. PanDell

    Liqui Moly CeraTec

    W innym wątku pisałem, miałem problem z zawieszającym się Vanos-em zazwyczaj do 1500 obr. powyżej nigdy, po wymianie oleju i zaaplikowaniu CeraTec LiQ problem się skończył.
  9. PanDell

    Śląskie

    Jedni narzekają inni chwalą, a najważniejsze, żeby w ostatecznym rozrachunku było zrobione. Mnie auto zrobili i nie narzekam ;) a mają dobrego elektronika, więc polecam.
  10. PanDell

    Śląskie

    Byłeś w Katowicach w Mobil Klimat ?
  11. Cześć, wydaje mi się, że masz ten sam problem, który mam ja lub inni użytkownicy silnika N52. Moc grzałki 1500 W, czas 45 min temperatura cieczy około 30 st. C (przy -3) a mimo to wiele chłodem, dopiero po osiągnięciu temperatury roboczej zaczyna wiać ciepłym. Dodatkowo na innym wątku ktoś pisał, że ma N52 i temperaturę 50 st. C silnik uzyskuje bardzo szybko ale potem długo się nagrzewa, u mnie też jest podobnie. Więc albo gdzieś jest problem w obwodzie ogrzewania, sterowanie grzaniem, zawór otwierający obieg cieczy na nagrzewnicę, sama nagrzewnica nie wiem, będę chciał dojść do tego gdzie leży problem bo mnie to też denerwuje.
  12. Działa, odkręć korek zobaczysz jak ;)
  13. Obawiam się kolego, że ten silnik tak ma :( jeszcze nie wymieniłem termostatu automatycznej skrzyni, więc zobaczę ale wątpię czy to pomoże.
  14. Przepraszam, zdjęcia poprawione :)
  15. OK. podgrzewacz zamontowany, najpierw odpowiem na swoje pytanie, zawór Nr 4 - normalnie jest otwarty. Podgrzewacz został zamontowany na przewodzie Nr 5 pod chłodnicą. Pracuje idealnie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.