Skocz do zawartości

Dironixu

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 318i 2.0 143km

Osiągnięcia Dironixu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Przychodzę do was z prośbą o pomoc. Od października 2017 roku podczas gdy wymieniłem wahacz z lewej strony pojawiło się takie piszczenie jak na filmiku. Dodam, że we wrześniu wymienione końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatora (oczywiście po dwóch stronach) oraz tuleje wahaczy. Taki pisk powstaje tylko gdy skręcę kierownicą maksymalnie w lewo a gdy zaczynam odbijać kręcąc w prawo zaczyna się to dziwne piszczenie. - Dodam, że jest tylko podczas pierwszego odbijania w prawo, po kolejnym obróceniu już tak nie ma. - Byłem u mechanika, podniósł samochód pokręciliśmy kołami nie piszczało, opuszczaliśmy samochód i podczas skrętu zaczęło piszczeć. - Stwierdził, że to poduszka amortyzatora, znajomy zaś podejrzewa, że może to być wahacz ocierający o osłonę tarczy. Piszczy tylko tak na postoju, podczas jazdy nie usłyszałem. Żadne psikania wd40 itp nie pomagają. Amortyzatory z przodu są praktycznie nowe (na stacji podczas testu mają po 72% i 73%) Pacjent to E46 2002r. Sedan 143km N42B20. Prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam. Link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=FLv3t6HHdm4&feature=youtu.be
  2. Dironixu

    Śląskie

    No dokładnie a szukam kogoś kto to zrobi i ściągnie dużej kwoty.
  3. Dironixu

    Śląskie

    Z tego co mi wiadomo to nie ma możliwości regeneracji tego typu vanosów. Może już ktoś to ugryzł. Jeśli tak proszę o link. Jak nie ma możliwości? Regenerują vanosy przecież.
  4. Dironixu

    Śląskie

    Witam. Szukam porządnego fachowca na ternie Sosnowca/Dąbrowy Górniczej/Będzina lub gdzieś niedaleko podejmie się regeneracji podwójnego vanosa w n42b20. Pozdrawiam. :)
  5. Brak kompresji był. Na pierwszym cylindrze było 8 ale to dlatego że była uwalona pompa paliwa i przy kręceniu tak pokazywał. W komputerze faktycznie pokazywało vanosa jednak po wymianie pompy błąd zniknął.
  6. Witam. Problem rozwiązany. Okazała się uszkodzona pompa paliwa. Została wymieniona wraz ze świecami + separator oleju i kable odmy. Teraz działa wszystko jak należy. Temat można zamknąc. Pozdrawiam :)
  7. Witam. Tydzień temu zakupiłem BMW E46 2.0 318i 143km, N42B20A czy jakoś tak. Niestety po pierwszym dniu użytkowania wyskoczył check engine, po podpięciu pod komputer okazało się, że jest wypadanie zapłonu na 2 i 4 cylindrze. Pojechałem do mechanika i wymieniłem te dwie cewki firmy Delphi + wszystkie świece z firmy Boscha. Check engine ustał po czym silnik się uspokoił i jeździł. Następnego dnia około godziny 7:00 chciałem odpalić bmw, potrzymało na 400-500 obrotach po czym zgasło. Odpaliłem go drugi raz wskoczył na 1200 obrotów po czym zaczął chodzić normalnie na 800-900 obrotów. Widziałem wyciek oleju to stwierdziłem, że wymienimy uszczelkę pokrywy zaworów. Po zdjęciu okazało się że jest cała w sylikonie. Wymieniliśmy, skręciliśmy po czym odpaliłem i to samo powtórzyło się jak wcześniej. Odpalił i zgasł. Odpaliłem go drugi raz spadały obroty, dojechałem do domu potrzymałem autko na biegu jałowym po czym silnik zaczął się dusić, 400-500 obrotów i zgasł. Autko stoi dwa dni i dalej to samo. Kręcę, odpali na 2 sekundy i gaśnie. Jak piszę, nie przestawialiśmy żadnych sprężynek na valvetronicu, łańcuch napięty. Po podpięciu komputera wyszły dwa błędy VANOS coś tam. Nie pamiętam dokładnie a komputera nie mam żeby to sprawdzić. Co to może być? Dodaję załączniki. Filmik oraz zdjęcie pokrywy. https://youtu.be/keHOOiCQh7Y https://zapodaj.net/7771797b54c6e.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.