Skocz do zawartości

Góral7

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e87

Osiągnięcia Góral7

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Fakt są na styk, na zime wlasnie kupilem styling 156 też od trójki et34 7jx16 i nokiany wrd4 205/55 mam nadzieje że tez bedzie ok
  2. viewtopic.php?f=70&t=310291&p=2288911&hilit=n43+panewki#p2288911 Czesta przypadłość n43... :cry2:
  3. Ja mam usiebie styling 161 przód 8j et 34 tył 8.5j et37 opony wszystkie 225/45 i jest git :cool2: Wczesniej tył 255 przycierał znacznie. Wiec chyba te 160 tez wejdą
  4. Konkretnie pytam o kazde zdanie twojego postu bo zbieznosc stracisz tylko wtedy gdy ingerujesz w drazek kierowniczy badz jego koncowke... Nie jestem mechanikiem ani tak doświadczonym forumowiczem jak Ty kolego, ale zbieżność to tylko element geometrii, a o tym była mowa. Dla własnego i innych bezpieczeństwa uważam, że warto, a czasami nawet jest to konieczne, aby po wymianie elementów zawieszenia lub układu kierowniczego ustawić poprawną geometrie kół. Kotin 44 jestem tu od niedawna i Twoje wypowiedzi w wielu tematach bardzo mi pomogły. Nie mam zamiaru podważać Twojego autorytetu, ale jestem w szoku,że tak doswiadczona osoba nie rozumie tak oczywistych spraw. Czyli według Ciebie po wymianie amortyzatorów lub wahacza zbieżność jest zbędna?
  5. Ale o co konkretnie pytasz? Przy wymianie wahaczy, amorów, drążków, stabilizatora to chyba normalne że geometrie sie robi?
  6. Po kazdej ingerencji w zawieszenie powinno się od nowa ustawić geometrie a nawet po zmianie opon na inny rozmiar. Idealne parametry tracisz nawet przy uderzeniu w krawężnik. Ale nawet hunter 3d nie pomoże jak z drugiej strony jest slaby mechanik. Mi sciągało auto na prawo wiec pojechalem zrobić geo na hunterze za 260zl. Fachowiec geometrie ustawił, ale bez efektu bo dalej sciągało. Jak wsadzilem glowe pod auto to nawet bez podnoszenia było widać że wahacz krzywy...
  7. Nic nie stuka nic nie puka :wink: obciążenie ok 280kg i tak gdzie wczesniej przy 40km/h tarło w pojedynke teraz można 80 jechać i cisza :D Dzieki za porady!
  8. Zakładam dunlop sport maxx rt2 225/45/17. Jutro wymiana i testy czy nie trze...
  9. Co sądzicie o tych kapciuszkach? https://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian-line-225-45-r17-94-w-xl#131982047_reviews
  10. Daje na wszystkie 225/45, bo tych z przodu nie wymieniam bo dobre są tylko tył trze.Bedzie tak dobrze czy dać 225/40 lub 235/45 na tył? Własnie u mnie brak zestawu chyba obok aku powinien być bo widać że cos tam kiedyś było. Te na allegro po 250-300 są ok? Obczaje jeszcze co assistance mi obejmuje. Zona placi Ci za takie czuwanie pod tel :wink: ?
  11. A z racji że nie run flat to co polecacie? zestaw naprawczy, dojazdówke czy tam znajomy o jakiś nitkach mówił że niby można sobie zacerowac i nie niszczy kapcia :shock:
  12. Dzieki za wywiad srodowiskowy :wink: Nokiany bedą dobre na taki naciąg? i jak z przodu bedzie taki sam rozmiar opon to ok?
  13. Zostaje przy ''17 bo ładne i proste wiec szkoda sprzedawac. Tylko na ten tył 8.5x17 lepiej 225/45 czy 225/40 czy może jakąś 235 żeby nie tarło i naciąg rozsądny?
  14. Wszystko mam. Tj rachunki z niemiec z tej wymiany silnika i potwierzenie wydruk z polskiego aso. Ow-40 zalali własnie w niemieckim aso przy wymianie
  15. Ale jeżdże 80% po miescie, dużo po krzywych kocich łbach. Wszystkie e87, które widziałem od tygodnia mają fabryczne ''16-tki i szczerze to szału nie ma... Sam już nie wiem. Rozsądek mówi ''16 bo tak fabryka robiła i kapcie tańsze, a fantazja każe zostawić ''17 bo po prostu cieszy oko...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.