Skocz do zawartości

jacekasot

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 523 E39, 1997 rok
    Fiat Barchetta 1.8 1995 rok
  • Lokalizacja
    Świebodzin

Osiągnięcia jacekasot

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wąż nie padł tylko w okolicach łączenia cieknie tak jakby była opaska niedokrecona. Dziwne jest to że jednego dnia nie ubywa ani kropli a drugiego jest kałuża pod autem. Silnik się nie zagrzał ani razu.
  2. Wcześniej wywalało przez wąż przy parowniku. Został dokręcony. Teraz wywala przez wąż pod kolektorem. Wczoraj spróbowałem porządnie odpowietrzyć uklad, tj. odkręcilem korek przy chłodnicy i dwa odpowietrznik, włączyłem nawiew na maxa i zacząłem dolewać wody. Po tej operacji silnik, po odpaleniu pracuje nierówno, dusi się i krztusi. Co mogłem zrobić nie tak?
  3. Witam. Kilka miesięcy temu miałem zmieniamy silnik, w poprzednim padła uszczelka pod głowicą. Od tamtego czasu co jakiś czas muszę uzupełniać płyn chlodniczy, raz na ok. 2 tygodnie jakieś pół litra. Miesiąc temu zauważyłem większy wyciek z okolic parownika, winowajcą okazała się niedokrecona opaska węża. Dwa dni temu po powrocie do domu i zgaszeniu silnika pod autem pojawiła się kałuża płynu. Zajrzałem pod spód, wycieku nie zlokalizowałem, płyn ściekał po misce olejowej. Kilka godzin później uzupełniłem stan (ok pół litra) i pojechałem do pracy jakieś 5km. Na miejscu pod autem znów pojawiła się kałuża. Po pracy rzuciłem okiem pod maskę żeby uzupełnić płyn a tam żadnych ubytków. W trakcie powrotu do domu autko się zapowietrzylo. Po ostygnięciu, dolalem płynu i odpowietrzylem układ. Pojechałem do mechanika a tam nic ani kropli, suchutko. Od tamtej pory spokój ale wiem że takie wycieki pojawiające się i znikające to nie jest coś normalnego. Co to może być? Ja się nie znam ale nieśmiało stawiam na to, że węże, które prowadzą do parownika gazu, idą przez całą szerokość silnika, nad Vanosem, czyli wyżej niż korek zbiorniczka wyrównawczego. Czy przez to w układzie może się tworzyć zbyt wysokie ciśnienie i wywalać wodę?
  4. 2.5 na pojedyńczym vanosie nie mają tylko jedną sztukę 2.8
  5. Dzięki za namiar. Dzwoniłem, mają silnik M52b28, goły slupek, podobno podejdzie pod mój osprzęt bez jakichkolwiek przeróbek, chyba po świętach wybiorę się do nich i go obejrzę.
  6. Okolice Świebodzina, Lubuskie
  7. Oględziny były, jednak nie było możliwości odpalenia bo Pan handlarz, po 20 min myślenia, i prób uruchomienia silnika, przypomniał sobie, że jakiś czas temu sprzedał pompę paliwa :D niby zarzekał sie, że silnik pracował właściwie przed demontażem, nawet dawał jakąś tam gwarancję rozruchową ale odpuściłem. Szukam dalej...
  8. U mnie standardowo było 2.0 i nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel oprócz silnika zmienił skrzynie, wał bądź dyfer. Jeśli wszystkie te graty zostały z dwulitrówki to wątpię, że dadzą radę z 2.8
  9. Bez zmiany sterownika silnika będzie to wszystko hulać?
  10. Dzięki bardzo :D czyli wszystko jasne, w aucie mam m52 a dawca ma M52TU. Więc muszę szukać zwykłego M52 1xVanos.
  11. Witam wszystkich forumowiczów . Jestem tu nowy więc za wszystkie błędy z góry przepraszam. Mój problem polega na tym, że planuje swap silnika w mojej E39. Autko wyjechało z fabryki w 97 roku z silnikiem 2.0 150KM. Kupiłem je dwa lata temu po swapie na 2.5. Silnik ten niestety swoje najlepsze lata ma już za sobą więc postanowiłem go zmienić na inne 2.5. I tutaj pojawia się problem. W mojej E39 siedzi jednostka o oznaczeniu 256S4, z jednym Vanosem, układ chłodzenia że zbiorniczkiem po prawej stronie, z tego co wyczytałem w internetach jest to M52TUb25. Mam dawce z 1999 roku z dwoma Vanosami, zbiorniczek płynu chłodzącego po lewej, jednakk nie pasuje. Układ chłodzenia inny, żadne kostki nie pasują, etc. Chciałbym, żebyście mi pomogli w wyborze silnika. Muszę kupić inny jednak za Chiny nie wiem czy będzie pasował na 100%. Jakby wyglądała sprawa swapa np.na 2.8?
  12. Akumulator jest w porządku. Po powrocie z zakupów zgasiłem auto i po 5 minutach już nie dało się odpalić Rozrusznik również jest w porządku. Stawiam na padnięty EWS. Mam drugą E39 na części i chciałbym przełożyć komplet, czyli komputer silnika, moduł EWS i pestkę kluczyka. Jednak problemem jest umiejscowienie modułu. Szukałem pod kierownicą i nie ma. Rozmontowałem schowek pasażera i również nie ma. Dodam jeszcze, że pod kierownicą znalazłem jakiś niepodłączony system alarmowy Forteca. Moduł znajdował się pod schowkiem pasażera. Czarna puszka, bodajże EWS pierwszej generacji. Wysypał się totalnie, po ponownym zaprogramowaniu, zgraniu go ze sterownikiem i kluczykiem, wszystko śmiga jak ta lala.
  13. Witam. Odświeżam temat. Wczoraj nagle autko przestało odpalać. Po przekręceniu kluczyka jest cisza. Podejrzewam EWS jednak problem polega na tym że pod schowkiem nie ma białej skrzyneczki. Jedynie przy kierownicy za stacyjką jest mała puszka opisana jako EWS. Czy to o nią chodzi?
  14. Witam. Czy jest możliwość montażu kierownicy po liftingu do E39 z 1997 roku. Chodzi mi wyłącznie o mocowanie kierownicy. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.