Skocz do zawartości

Szp4n3r

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 150HP m52 98r

Osiągnięcia Szp4n3r

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Z racji, że w radiu nie ma czego słuchać postanowiłem dorzucić wyjście AUX . Zrobiłem wszystko według instrukcji znalezionej w internecie : http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=115529 . Jest jednak mały problem, gdy AUX jest podpięty pod płytkę dwoma kabelkami - kanał lewy i prawy - to telefon widzi wpięty kabel jack . Gdy podłączę jeszcze masę w kablu AUX, w radiu to telefon nie reaguje na wpięcie jacka . Dodatkowo gdy nie ma masy to słychać z telefonu tylko muzykę z danej piosenki . Ale jeżeli wepnę jack`a do telefonu gdy są podpięte tylko dwa kabelki, włączę piosenkę i podepnę masę w radiu to wszystko pięknie gra . :shock: Ktoś wie co jest nie tak ?
  2. Dzięki za diagnozę - była trafna . Niestety z plastikowego wirnika zrobiły się 3 części . Resztki pewnie leżą gdzieś u układzie . Macie pomysły jak opróżnić z nich układ - wujek google nic nie znalazł ? Jutro z rana zabieram się za płukanie układu wodą pod ciśnieniem - osobno blok, chłodnica i zbiorniczek . Czy jest szansa, że się rozpuściły i nie będą mnie niepokoić ? :D Wpisując w google płukanie/czyszczenie układu wyskakują mi tylko czynności na zamkniętym układzie więc nic mi to nie daje . Pompę zamówiłem metalową ale boje się, że resztki plastikowego wirnika wpadną w nią i będzie źle ...
  3. Panowie, od tamtej po odpowietrzeniu jeździłem i wszystko było ok ... aż do tego tygodnia . Żeby mieć dokładny wynik temp. włączyłem test nr 7.0 . Odpalam zimny silnik, grzeje do 90 stopni i co się dzieje: 1. Klima choć jest na 32 stopnie wieje zimnym powietrzem dopóki nie przegazuje, po tym znów zimne. 2. Temperatura przekracza 115 stopni jeżeli nie dodaje gazu, po dodaniu spada i tak w kółko . 3. Brak strumienia z bocznej ścianki w zbiorniczku . 4. Chłodnica + dolny wąż zimny . Dodam, że miesiąc temu wymieniałem wisco i mechanik odpowietrzył układ . Jakieś pomysły ? :)
  4. Wstyd się przyznać ale okazało się, że układ był dalej zapowietrzony . :mad2: Pomimo, że zbiornik wskazywał na full to i tak powietrze gdzieś krążyło w układzie . Dziwna sprawa bo musiałem kilka razy ostudzić silnik i z powrotem zagrzać żeby całe powietrze uciekło z układu, teraz wiem, że nie bez powodu ludzie narzekają na odpowietrzanie 6 cylindrów :P Tak czy inaczej dzięki za odpowiedzi i w sumie dobrze, że tak to się skończyło .
  5. Witam W czwartek miałem niemiłą sytuację, podczas jazdy zauważyłem dym spod maski. Po podniesieniu okazało się, że wyrwało wąż z obudowy (wąż górny, z bloku do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego) . Wymieniłem wąż i przy okazji korek od zbiorniczka. Odpowietrzałem (a raczej próbowałem) układ przez 30 min ale przez cały ten czas nie poleciała ani kropla przez wąż który wymieniłem . Miarka wskazywała, że płynu jest max. Temperatura nie przekraczała prawidłowej pomimo gazowania więc pomyślałem, że jest ok . Zostawiłem samochód na 2 godziny. Otworzyłem maskę, odkręciłem korek a tu stan płynu się zmniejszył. Dolałem 1-2l płynu, wycieków nie zauważyłem więc pojechałem . Po 2 km temperatura przekroczyła normę, zgasiłem szybko silnik, odkręciłem odpowietrznik na wężu i dosłownie wyleciała para, dużo pary. Lekko popuściłem korek od zbiorniczka a płyn zaczął kipieć . Zakręciłem i tak sobie samochód stoi :( Teraz wiem, że wąż nie wywaliło ze starości, pytanie tylko co było przyczyną ? Stawiacie na jakiś konkretny element układu chłodzenia ?
  6. Posiadam e46 sedan, 2.0 benzyna 150km, przebieg 260k, przez liftem i: * Jazda w 5 osób przy prędkości 150km/h to żaden wyczyn :) * Prowadzenie samochodu: genialne, w skrócie pożeracz autostrad , * Spalanie: powiem szczerze, że nie schodzi poniżej 12l więc do codziennej jazdy może być słabo , * Koszt części: nie są wygórowane, jak to mówią wszyscy , * Od strony mechanika: samochód super zaprojektowany (oczywiście nie w 100% :D ), każdy kabel ma swój uchwyt, wszystko uporządkowane, nie miałem problemu z żadną śrubą choć patrząc po częściach praktycznie nic nie było wymieniane , * Wyposażenie: jeżeli trafimy na odpowiedni model to mamy praktycznie wszystko (navi, skóry, szyberdach, el. reg. fotele, itd.) , Nie jedna osoba była zachwycona dźwiękiem, kulturą pracy i mocą 6 rzędowego silnika, choć z biegiem czasu 150km to trochę mało jak na ten model :) Ogólnie polecam !
  7. Aktualizacja: Udało się wyeliminować poprzez wymianę podpory wału - stara była jedną wielką porażką :) Łącznik był w stanie idealnym ale wymieniłem dla pewności. Dyfer okazał się w stanie dobrym - w planach wymiana oleju (żeby mieć spokój :) ) Więc stuknięcie to albo półosie, albo skrzynia . Kupiłem półosie więc dam znać jak to wygląda po wymianie .
  8. Dzięki za odpowiedź - łącznik wydaje się być dobry ale mam już kupiony nowy także kwestia założenia, - podpora także czeka na założenie, - olej w skrzyni jest ok, w dyfrze nie sprawdzałem ale wycieków nie widzę, Czy nie uważasz, że luzy między wałem a dyfrem są za duże ? Niestety nie wiem jaki luz jest normą - jeżeli ktoś ma o tym pojęcie to prosiłbym o komentarz po obejrzeniu filmiku. Co do tulei, to pewnie stara pójdzie do śmieci, tylko zastanawiam się na tym dyfrem - czy on nie ma za dużych luzów :| :(
  9. Cześć Mam problem układem napędowym. Przy wbiciu biegu słychać stuknięcie, przy zmianie biegów także. Gdy jadę i puszczę gaz też coś stuknie. Dodatkowo przy równej jeździe (nie przyśpieszam ani nie zwalniam) słychać gwizd . Sam nie jestem pewny co konkretnie jest powodem hałasu, dlatego wrzucam tutaj filmik w którym ruszam wałem - polecam oglądać z dźwiękiem :) . Szczerze mówiąc to domyślam się co jest powodem ale wolę usłyszeć od Was opinie - może ktoś miał identyczny przypadek . Link do filmiku: https://drive.google.com/open?id=0B3R5xkpfhRY5LVYyZVBIQnpTTEU . Czekam na odpowiedzi .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.