Skocz do zawartości

jarson06

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i 2005
    F11 518D 2015
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia jarson06

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Przy tym przebiegu nie masz się raczej co martwić. Ja demontowałem swoje klapy przy ok. 200 tys. km i same klapy były w bardzo dobrym stanie, solidnie osadzone na osi. Naprawdę nie wiem co musiałoby się stać, żeby się urwały i stworzyły jakieś zagrożenie dla cylindrów przy takim przebiegu. U mnie problemem było wyrobione cięgno od napędu osi kalpy, to jest chyba właśnie najsłabszy element tego systemu. Sam uszczelniacz osi klap też był ok.
  2. Ja w swoim B47 mam usunięte klapy od ok. 6 miesięcy i ok. 3 tys. km - tak wiem, niewolono bo to popsuje silnik, wysoka temperatura w komorze cylindra, stopi się DPF bla bla bla... Jak do tej pory nie odczułem żadnych negatywnych objawów; DPF wypala się normalnie - co chwilę obserwuję to na apce, temperatura spalin podczas normalnej pracy to 250-350 st.C. Nie zauważyłem też spadku momentu obrotowego na niskich obrotach. Oczywiście nikogo nie namawiam do zabiegu, chcę tylko przytoczyć moje doświadczenia.
  3. Cześć, nie ryzykowałbym z zamiennikami. Króciec z filtra prowadzi do pompy oleju. Ewentualna nieszczelność na króćcu może prowadzić do zasysania powietrza i spadku ciśnienia oleju - znam 1 taki przypadek. Cena oryginału nie jest tak wysoka.
  4. Ile wam pokazuje zawartości popiołu w DPF i przy jakich kilometrach? U mnie aplikacja bimmertools pokazuje 52g popiołu, przebieg 200k.
  5. No faktycznie SPORT w 518d :cry2: Rozumiem, że chcesz się dowartościować? Akurat w tym 518d mam wirusa na 230kM.
  6. No to lipa:( Sporo tematów o drganiach jest na forum i nikt tego nie może właściwie zdiagnozować. Zastanawia mnie temat tego konwertera skrzyni biegów.
  7. daj znać czy pomogło ? :)
  8. Wyrazy współczucia kolego:( być może układ olejowy zawiera opiłki z pierwszej awarii i nie został dobrze wypłukany. Ponoć najwięcej opiłków gromadzi się w chłodnicze oleju i one są potem stopniowo uwalniane do układu. Inna możliwość to krzywy wał, ale raczej mało prawdopodobne.
  9. Cześć, ja sobie dałem spokój z tym Eco-pro. Porównywałem spalanie na Eco-pro i Sport - praktycznie jednakowe. Ostatnio jeżdżę tylko w trybie sport, bo wtedy mam wrażenie, że auto jest najbardziej komfortowe (brak wibracji przy niskich obrotach). Na pewno ciągłe mulenie na niskich obrotach w trybie Eco-pro jest niezdrowe dla silnika i układu przeniesienia napędu - duże przeciążenia, np. gdy przyśpieszasz z niskich obrotów + niskie obroty to niższe ciśnienie oleju w silniku i skrzyni, chociaż tu mogę się mylić.
  10. Mam bardzo podobne objawy. U mnie wibracje pojawiają się podczas przyspieszania w zakresie prędkości 90-110. Opony nowe, 2-krotnie wyważane i nie pomogło:( Może problem leży w zawieszeniu wydechu albo wahaczach?
  11. jarson06

    Silnik B47 opinie

    korzystając z www.realoem.com zrobiłem porównanie części rozrządu najnowszego N47 z B47. Sporo części się różni, w tym kluczowe (łańcuch, zębatki, ślizgi).
  12. jarson06

    Silnik B47 opinie

    Auto mam od niedawna, więc za dużo nie wymieniłem - tylko olej i filtry. Wtryski, turbo i rozrząd na 99% nie były ruszane.
  13. jarson06

    Silnik B47 opinie

    cześć, u mnie przebieg 190k i żadnych niepokojących odgłosów z rozrządu nawet po długim postoju.
  14. Dzięki za odpowiedź. Tak, przycisk działa normalnie. Mam akurat zainstalowaną ISTA, więc faktycznie spróbuję się podłączyć i wywołać otwarcie klapy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.