Skocz do zawartości

Herszek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW Serii 5 e39 523i 170 KM 1999r.

Osiągnięcia Herszek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ok. Trochę mi to nie po drodze bo będę musiał przenieść centralkę na druga stronę. Skąd dokładnie taki przekaźnik mogę dostać i jak go podłączyć ? Nie ma innego sposobu żeby wlutowac coś między żarówkę wstecznego a centralkę żeby ograniczyć ten spadek na napięcia do tego stopnia żeby centralka od czujników się nie wyłączała ? Przkaźnik.. tzw. przekaźnik samochodowy za 3-8zł na 12V. Kabel + od cofania ma "aktywować" cewkę, a zasilanie puścić nawet wprost z akumulatora (jeśli masz w bagażniku) lub innego stałego + lub ze stacyjki (skrzynka bezpieczników w bagażniku). Czyli taki przekaźnik podłączam pomiędzy centralkę czujników a światło cofania i dodatkowo podpinam do niego stałego plusa i on daje napięcie na centralkę z tego plusa po pojawieniu się napięcia na świetle cofania? Nie będzie dla niego miało znaczenia ten spadek napięcia po wciśnięciu hamulca?
  2. Rozumiem cię ale ja kupiłem cały zestaw na allegro bo oryginalnie nie miałem wgl. Nie kupiłem pojedyńczego zamiennika do oryginalnej instalacji tylko cały zestaw z allegro do zamontowania.
  3. CZUJNIKI PARKOWANIA http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5930591775 Takie najtańsze z Allegro . Od zasilania są tylko dwa przewody czarny i czerwony a co wy na to żeby masę dać gdzieś z auta a nie z przewodu z lampy bo w łamie masa jest chyba jedna od wszystkich świateł a może jakbym dał kabel minusowy oddzielnie to by coś pomogło ?
  4. Ok. Trochę mi to nie po drodze bo będę musiał przenieść centralkę na druga stronę. Skąd dokładnie taki przekaźnik mogę dostać i jak go podłączyć ? Nie ma innego sposobu żeby wlutowac coś między żarówkę wstecznego a centralkę żeby ograniczyć ten spadek na napięcia do tego stopnia żeby centralka od czujników się nie wyłączała ?
  5. Jak to sprawdzić? Mam miernik ale jestem zielony w elektronice/elektryce. Edit. Ok. Jest spadek z ≈11.45 do ≈11.16V po wciśnięciu hamulca. I co teraz da się coś z tym zrobić gdzieś indziej wpiąć z zasilaniem czujników albo zmniejszyć spadek tak aby czujniki nie wyłączały się?
  6. Witam. Mam problem z czujnikami z allegro. Podpiąłem je pod światło cofania ale jak lekko przyhamowuje podczas cofania to się wyłączają jak puszczę hamulec to się włączają. Da się coś z tym zrobić? Podczas zapalania się światła stapu gaśnie/spada napięcie na świetle wstecznym czy co może powodować takie zachowanie czujników? Przypomnę że chodzi o nieoryginalne czujniki z allegro.
  7. Ostatnio też przypaliłem sprzęgło przez ten zaworek. Mokra nawierzchnia 1 bieg prawie do odciny i przy wrzuceniu drugiego przykre zaskoczenie. Dodam że nie raz na suchym szło lepiej. Takie zamulanie sprzęgła może i jest przydatne na codzień ale przy bardziej agresywnej jeździe jest uciążliwe.
  8. Witam. Jestem tu nowy więc jeżeli napisałem w złym dziale to wybaczcie. Przechodząc do sedna. Ostatnio znajomy powiedział mi że jego kolega ma e46 z silnikiem 1.8 który posiada fabryczna instalacje lpg w dodatku 5 generacji . Auto podobno jest z 2001 roku. I tu nasuwa się moje pytanie czy bmw w tym modelu i w tych latach montowało fabrycznie instalacje gazową a jeżeli tak to której generacji ona była ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.