Ok. Trochę mi to nie po drodze bo będę musiał przenieść centralkę na druga stronę. Skąd dokładnie taki przekaźnik mogę dostać i jak go podłączyć ? Nie ma innego sposobu żeby wlutowac coś między żarówkę wstecznego a centralkę żeby ograniczyć ten spadek na napięcia do tego stopnia żeby centralka od czujników się nie wyłączała ? Przkaźnik.. tzw. przekaźnik samochodowy za 3-8zł na 12V. Kabel + od cofania ma "aktywować" cewkę, a zasilanie puścić nawet wprost z akumulatora (jeśli masz w bagażniku) lub innego stałego + lub ze stacyjki (skrzynka bezpieczników w bagażniku). Czyli taki przekaźnik podłączam pomiędzy centralkę czujników a światło cofania i dodatkowo podpinam do niego stałego plusa i on daje napięcie na centralkę z tego plusa po pojawieniu się napięcia na świetle cofania? Nie będzie dla niego miało znaczenia ten spadek napięcia po wciśnięciu hamulca?