Skocz do zawartości

Morriel

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Górny Sląsk

Osiągnięcia Morriel

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki Osd CZy ktoś jeszcze pomoże? Czemu Wy koledzy wybraliście 5 a nie 7?
  2. Koledzy, serdeczne dziękuję za rozwianie kilku nurtujących problemów. Dziękuję za odpowiedzi i poświęcony czas. Problem Jednak się nie rozwiał, a wręcz przeciwnie zagęścił, ponieważ testowałem kilka modeli ostatnio 520d 2003 rok niestety ale mieliście racje troszkę za s łąby lepiej dolać te parę złotych pytanie tylko jak tarcze klocki i innie części bo tego jeszcze nie mam do końca sprawdzonego. I tak 520d 2003 jest ok, ale rzeczywiście wyposażenie + moc. 530d 2001 r droższy generalnie ceny jak 2.0d 2003 ale wyposazenie plus moc boje sie nieco turbin i usterek zwiazanych z codzienna eksploatacja bo niby czemu ktos sprzedaje taka maszynke? I tu pojawila sie nowa watpliwosc czy aby nie pojsc w 730d 740d jednak za drogi w eksploatacji komfort zupełnie inny niż w e39 ale czy bieżące koszta będą podobne jeżeli już myśle o 528i 530d 730d lub 740iL - to takie małe szaleństwo z tym że myślę o benzynach by kupić je i dorzucić do nich sekwencje (gaz) Czy to aby dobry pomysł?? Może tak do czego jest mi potrzebne auto: - do robienia około 3000 kilometrów miesięcznie nie może zawieść ma być na trasę i miasto. Po równo przebiegi klepię tu i tu. Obecnie było e34 525td "wacha" dosłownie się przelewała około 12-14l na 100km automat. Nie oszczedzałem mojej dziewczynki jednak umarła. Wypadek na obwodnicy trójmiasto. Prędkość po redukcji i spotkaniu z barierkami 110km auo uderzone ze wsyztskich 4 rogów dosłownie odbijało sie od band - wynik auto do kasacji da sie zrobic ale pokrzywione podluznice i auto nie wyglada. Naparawa z innego auta wyjdzie z 4000 z tym ze nie warto. Wiec mozemy zapomniec o ty,m temacie. Ok wiec auto ma byc duze i wygodne ma wyglądać ma być przestronne ma byc bardzoi bezpieczne czasem podruzuje z malym dzieckiem :) Ma zapewnic szybkie przemieszczanie ma miec klimatyzacje z roznych powodow musze utrzymac w aucie temp maks 26 stopni w lato i minimum 6 jak jestem w trasie. Coz chyba tyle prosze o konstruktywne rady. Na ile usrednionych wydatkow trzeba sie przygotowac miesiecznie co do tych modeli 1000- 2000zł po za paliwem I czy byscie brali AC?
  3. Ok sytuacja wyglada tak definitywnie rozbiłem swoje e34 a właściwie ktoś mi w tym pomógł i długo zastanawiałem sie e39 czy e38. Mimo gabarytów i wygody wygrało e39 jako teoretycznie bardziej ekonomiczne. Myślę poważnie nad modelem 520d Czy to dobry wybór jakość ekonomia. Rocznik który najbardziej by mnie interesował to 2002 - 2003 końcówki produkcji. Wierzę że te modele są bardziej dopracowane niż młodsze koleżanki. Wyposażenie które byście konkretnie polecali przy tych modelach wzoruje się konkretnie na dwóch znalezionych w sieci. Pytanie czy warto je obejrzeć. Znam dość dobrze e34 diesle i co im dolega plusy i minusy. Co do silnika 2.0d mimo że poczytalem wciaz jestem zielony doradzicie? Ok, a teraz linki co do konsultacji prosze sie wypowiedziec. http://moto.allegro.pl/item303194634_bmw520d02_03rshadowlinempakiet.html http://moto.allegro.pl/item298767849_budzi_respekt_czarne_bmw_520_d_na_ksenonie.html Fajne ceny, są książeczki nie ma skórek co prawda, ale jest dość przyjemny welur. Dziękuję za doradztwo
  4. Takim autem nie da sie nie jezdzic sportowo :cool2:
  5. Popieram, dokladnie nie wiem na cyzm to polega, ale po przesiadce z 15 podrobek na oryginaly jakos lepiej sie jezdzi :8)
  6. Coz, pali faktycznie jak i napisano. Z tym ze Panie kolego! z tds 2.5 na 2.8 benzynka kieszonka troche odczuje, a dawac gaz do beemki i to serii 7 i to jeszcze e38 a nie e32 to tak jakbys zaprzegl osla do karety :nienie: To jednak tylko i wylacznie moje zdanie. PS: Mi na jezdzie probnej motorem 2.8 lub 3.0 e38 rocznik 96 z automatem nie pamietam jaki to byl licznik. Wyszlo jakies 13-14 litrow po miescie PB 95. Na 100 oczywiscie zrobilem jakies 120 km i nei kupilem :evil:
  7. Prawda... Pytanie jednak dotyczylo szkodliwosci Czy nikt sie nie wypowie? Moze ktos juz mial podobne doswiadczenia?
  8. Panowie jak w temacie. Mianowicie ostatnio zacząłem zakupywac ropke hurtowo to znaczy jakies 2,50 pln za literka przy zakupie 100 literkow. Na pomorzu ropa oscyluje w okolicach 3.56-3.76 Co uwazam za spora roznice. Jednak o ile jest to nieco klopotliwe lanie z baniaka szczegolnie 60l - troche meczy to czy oplacalne. Po 3000 km zrobionych na takim paliwku nie zauwazylem jakichs drastycznych zmian. Nie ma wody w filtrze pali tyle samo co zawsze. Czyli sporo :8) . Pytanie odnosi sie jednak do eksploatacji dlugofalowej Jakie waszym zdaniem sa plusy a minusy? Wg mnie Plusy - cena - wiem ile nalalem i zawsze dostaje wiecej niz 100l za cene 250 zl na stacji nie bylbym tego pewien - jest to normalna ropka o normalnym kolorze z wojska o wlasciwej gestosci - nie jest lana z pojazdu tylko bezposrednio ze zbiornika Minusy - ryzyko (czy aby napewno vs nasze stacje?) - ewentualne uszkodzenia - meczace lanie, przechowywanie baniakow - inwestycja w 4 60l baniaki koszt jakis 50 PLN Z gory dziekuje za komentarze
  9. Morriel

    spalanie 525tds???

    A ile spiewal za tego tds? Touring czy sedan? Tak z ciekawosci wasc jesli zapytac wolono. ACHA! Ja bym sie nie nastawial na 6 raczej na 9-10l co jest calkiem przyzwoitym wynikiem :]
  10. Morriel

    spalanie 525tds???

    Nienajgorzej! Co do mojego a zaznaczam ze to TD 2.5 rok 94r. nie ustawiona dawka i kulejaca pompa. To wychodzi nastepujaco: Miasto jak jezdze bardzo spokojnie to chyba 10 l spokojnie jak nie spokojnie to tak kolo 13 - 14l Trasa Polska - Gdynia Holandia Amsterdam z 5 chlopami i bagaze 300 kg na autostradach glownie przy predkosci okolo 170-200 palil mi jakies 10l na 100 co uwazam za cholernie przyzwoite z tym ze nie jezdzilem caly czas z gazem w podlodze tylko rozbujalem i dociskalem by sie ladnie toczyl kola 205/15r - opor toczenia maly :] co do naszych tras to tez kolo 10 ale jak na autostradzie jezdzilem powolutku to oscylowal kolo 8 z b duzym obciazeniem. Mysle wiec ze tds wiadomo lepszy silnik i mniej pali potrafil by spalic 6l ale to naprawde musial by byc nowy i b dobrze ustawiony silniczek Jazda w nocy do 90 km na pasie startowym :]
  11. Dębowy dzieki za informacje ale czy moglbys przyblizyc co chciales powiedziec w zdaniu - 1,2,3 - autko korzysta z okreslonej ilosci kolejnych biegów bo nie zabardzo zrozumialem 1- korzysta tylko z jedynki itp? Czy o co dokladnie chodzi
  12. Czyli Panowie jezeli chodzi o jazde po miescie kolega pisze ze na 4 ale ja mam skrzynie P R N D 1 2 3 i przelozenia S - czy jest to jazda tak zwana sportowa? E - czyli jest to jazda ekonomiczna jezeli dobrze zrozumialem? Na czym to polega? M- czy jest to przelozenie anty poslizgowe gdzie nie pojdzie z kapcia i cholernie wolno przyspiesza czy wtedy odlancza turbine? Tak przynajmniej mi sie wydawalo Prosze o pomoc dla laika w automatach i dzieki za ten temat, bo gdyby nie on skrzynia laika dalej by dostawala w cztery litery. Dotychczas gasilem na czym popadnie czego nie ulatwiala pompa ktora jest do zrobienia. Jezeli zmieniam z D na R i po jakims czasie jak rusze i nie dodam plynie przez pare sekund leciutko gazu to mi gasnie to wina pompy czy skrzyni. Serdeczne dzieki za pomoc!
  13. Morriel

    wskaźnik paliwa oszukuje :(

    Przy okazji tego tematu zapytam o swoja e34 94r TD 2.5 od pelnego baku tzn 80l paliwo tak jakby zuzywalo mi sie piorunem a od 40 l idzie wszystko ok. Cos chyba jest nie tak. bo jestem pewien ze te powyzej 40l paliwko jakby wiecej go pali pare razy to obserwowalem wyjezdzilem do pustego zalalem 30l i zrobilem 300km - automat. a od 80l do 50l to na tych 30 robie takjakby 150km. To troszke obledne - mowie tu o cyklu mieszanym a nie ze pierw miasto potem trasa. Pozdrawiam i dzieki za odp
  14. Mimo, iz byl wałkowany setki razy jak twierdzisz, nie zaszkodzi zapytac po raz 101. Kto pyta nie bladzi kolego.
  15. Witam kolego Proponuje zajrzec na allegro nie znajdziesz tam tak wysokiej 'wanienki' , ale calkiem niezle wysciulki w cenie 100 - 150 zl. Sam zdecydujesz co tak naprawde lepsze. Dopasowywane so do auta. Wiec wpisujesz e39 w wyszukiwarke allegro lub ebay i czesci samochodowe nie wiem czy akurat cos bedzie ale warto posledzic. Moj ojciec cos takiego kupil do passata za 100 PLN i po 3 miechach uzytkowania jest dalej zadowolony, wiec powodzenia!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.