Skocz do zawartości

Bibzon

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 535i 1997r

Osiągnięcia Bibzon

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A jeżyk nie odpowiada tylko i wyłącznie za nawiew? Ja mówię o wiatraku z przodu samochodu
  2. Witam, mam problem związany z wiatrakiem od klimy, a dokładniej w momencie załączenia klimatyzacji wiatrak chodzi tylko i wyłącznie na 3 biegu. Czy będzie to spowodowane czujnikiem ciśnienia klimy? Wentylator chodzi ciągle po włączeniu klimy, nie ma żadnych przerw. Dodam, że klima mrozi, i ostatnio wymieniłem termoprzełącznik w chłodnicy bo myślałem, że to jest tym spowodowane. Wiatrak podłączony na krótko (4 piny) chodzi na 2 i 3 biegu, więc jest uwalony rezystor od biegu 1. Rozumiem, że w sytuacji gdy rezystor 1 biegu jest niesprawny wiatrak powinien włączać się na 2 bieg co jakiś czas? Pozdrawiam
  3. Bibzon

    E39 Wentylator 4 pin

    O właśnie, mam ten sam problem z wiatrakiem. Podpowiesz coś więcej o bezpieczniku za schowkiem? Trzeba rozbierać schowek? Wentylator wymieniałem z 3 miechy temu
  4. Tak, zewnętrzne, i w sumie chyba tylko jak jest zamknięty. Dzisiaj jak byłem w sklepie to taka przygoda się zdarzyła i z przodu razem z mruganiem było słychac cykanie (chyba gdzies z przodu pojazdu..)
  5. Siemka! Mam problem z moją e39 z 1997r. Ostatnio jak jechałem dziurawą drogą pojawił się komunikat "door open", oraz zapaliła się lampka od otwierania drzwi. Problem po pewnym czasie się nasilił i komunikat wyskakiwał przy gwałtowniejszym hamowaniu, czy na nierównej drodze, co nie będę ukrywał że podczas jazdy wieczorami denerwuje. Popsikałem te odbojniki w zamkach wd-40 i problem na chwilę się uspokoił, ale w tym momencie denerwuje już praktycznie tak samo. Druga sprawa, która mnie bardziej martwi : w losowych momentach, czy to w nocy czy w dzień, podczas gdy auto jest zamknięte potrafią włączyć się awaryjki, i mrugać na zmianę z wszystkimi światłami przez jakiś czas, potem same zgasną. Podejrzewam, że przez to upalił mi się kilka dni temu xenon. Co może być przyczyną? Moduł komfortu padł? Jakieś inne sugestie?
  6. W moim przypadku to wisko behr z blaszka, nie ta spirala. Termostat rok temu zakładałem z mahle jeśli dobrze pamietam, i wszystko wskazuje na to że otwiera się przy 105st. Twierdzisz kolego że to tylko i wyłącznie kwestia regulacji? Rozumiem że chodzi o docisk tej blaszki? Pytanie czy jest sens, skoro wywalilem prawie 500 na wisko i mam na nie jeszcze gwarancję.. Aha, i co do zachowania wisko... generalnie cały czas jest zasprzeglone, sprawdzałem przy otwartej masce trzymając na obrotach, jak i mam ciągły szum podczas jazdy, kręci się w zasadzie bez przerwy
  7. Hej! Jakiś czas temu podczas jazdy autostradą zauważyłem, że mam cały czas zasprzęglone wisko, w środku słyszałem gwizd i analogicznie wzrosło spalanie. Zamówiłem nowe z firmy behr (480 zeta bodajże), przy okazji byłem zmuszony wymienić pompę wody, bo kiedyś genialny mechanik zamontował wisko na klej do gwintów :mad2: :mad2: :mad2: Już do niego nie wróciłem :D. Tak czy inaczej sporo czytałem jakie wisko wybrać itp itd, natknąłem się na tematy, że nowa wiskoza musi stać w pionie przed założeniem, tak też zrobiłem, postawiłem w garażu i montowałem ją dnia następnego. No i tu zaczyna się problem, nowej wiskozy przed złapaniem temp roboczej przez silnik nie jestem w stanie zatrzymać ręką, i co gorsze nie rozłącza się w ogóle (ani przy redukcji, ani przy pałowaniu do 6k rpm). Gdzieś ktoś pisał, że musi się ułożyć, ja zrobiłem na swojej ~800km i jest jak było. W związku z tym pytanie - oddawać na gwarancji? Czy jest w ogóle szansa, że wymienią na inną? Czy może coś jeszcze może być przyczyną? Silnik m62b35 1997r
  8. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Dokładnie, tak czy inaczej do białej kreski nie dochodzi, bo jest to odchylenie rzędu 1-2mm więc zostawiam jak jest. Dzięki za pomoc, temat można zamknąć.
  9. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Czujnik temperatury wymieniony, jednak to był kabel przy halogenie, gdzieś musiałem go urwać :) A co do temperatury to właśnie wymieniłem termostat, a może w sumie wsadziłem bo go wcale tam nie było :mad2: . Auto póki co się nie grzeje, więc jestem dobrej myśli. Dzięki za pomoc, pozdro EDIT : A co do wskazówki od temperatury to faktycznie lekko przekłamuje, powyżej 75 stopni ląduje lekko z prawej strony od pionu i tak zostaje.
  10. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Byłem podpiąć pod komputer i wskazania z auta pokrywają się z tymi z komputera. Tak czy inaczej zamówiłem czujnik(może on podaje źle na wskazówkę) i pewnie wymienię termostat w najbliższym czasie. Jeszcze jedno pytanie odnośnie czujnika temp zewnętrznej. Jak zauważyłem że źle pokazuje to przestał działać jakoś razem halogen. Zauważyłem rozwalony przewód i wypiętą wtyczkę od halogena, nie wiem jak to sie stało, może coś szarpnąłem jak zakładałem tunel wentylatora, ale do rzeczy - czy ten czujnik może być zasilany przewodem który idzie do halogena? Ten przewód wyglądał jakby było coś do niego podłączone, ale że nic nie miałem to go skręciłem i zaizolowałem. Podejrzewam, że go zgubiłem bo nie jestem w stanie go zlokalizować. Akurat tego uchwytu na którym powinien być nie ma, a podglądałem wszystko od spodu na lewarku i nic nie znalazłem.
  11. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Przeczytaj dokładnie - przy wskazaniach 70-80 stopni wskazówka się wychyla. Panowie, jeszcze 1 pytanie - zakładałem tunel od wentylatora i musiałem gdzieś uszkodzić/odpiąć czujnik temperatury na zewnątrz (pokazuje -40). Gdzie go zlokalizować?
  12. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Ok, jak kumpel wróci to pożyczę od niego z e38, chyba to samo nie? Tymczasem ide założyć tunel na wentylator i może zorganizuje jakiś czujnik :P Dzięki za pomoc.
  13. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Tak, czasem przy 70 pare czasem przy 80 idzie w prawo. Robiłem test liczników i wszystko tam gra. Tam jest 1 czy dwa termostaty?
  14. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Od środka w kierunku czerwonego, tak samo w kierunku niebieskiego. Natomiast do żadnej z kresek bezpośrednio nie dochodzi. Kwestia 1-2mm na zegarze, tak na moje oko :P Tak czy inaczej jak mówię - test 7 oscyluje w granicach 70 do 80 stopni..
  15. Bibzon

    Dziwna temperatura m62b35

    Witam, mam zapytanie dotyczące mojej e39 z silnikiem m62b35. Zakupiłem ją względnie niedawno i zauważyłem dziwną przypadłość. Gdy się rozgrzeje - wskazówka waha się między pionem a lewą i prawą stroną. W teście 7 temperatura oscyluje w granicach 70-80 stopni więc moim zdaniem za mało. Teraz zagadka - czy wskazówka mnie oszukuje czy komputer podaje złą temperaturę? Dodam, że nie mam obudowy od wentylatora ponieważ stara połamała się poprzedniemu właścicielowi. Dostałem już nową i jutro będę zakładać. Czy ma to jakiś związek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.