Skocz do zawartości

Lomax1987

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2002

Osiągnięcia Lomax1987

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak, masz rację. Moja pomyłka, olej będzie 5w30 Ll01
  2. Pierścienie olejowe na tłokach masz do wymiany. Postanowiłem wykonać remont silnika. Z tego co zauważyłem olej brał przez: uszczelniacze zaworowe (były mega sztywne), dodatkowo był już spory luz na prowadnicach zaworowych - wydechowych; pierścieniami- nie były zapieczone, ale luzy na zamkach były od 0.5mm (zgarniające) do ponad 1mm (uszczelniające). Panewki i wał były w porządku. Teraz jestem w fazie docierania, następnie zaleję olej syntetyczny 5w40.
  3. Temat do zamknięcia. Okazało się, że spalił się jeden z bezpieczników silnika. Remont zakończył się sukcesem.
  4. Witam, jestem właśnie po remoncie generalnym silnika M54B25. Po złożeniu wszystkiego i próbie uruchomienia - mrugają kontrolki i wywala check engine. Po odczytaniu błędów pojawia się PO604 - Wewnętrzny moduł sterujący - błąd pamięci o dostępie swobodnym (RAM). Myślę, że to przez deszcz który nakapał na sterownik gdy wprowadzałem w auto do garażu aby wstawić silnik. Czy ktoś się spotkał z takim błędem? Czy ECU jest już do wymiany? Może ktoś z okolic Warszawy czy Pruszkowa mógłby mi pomóc- sprawdzić w innym BMW czy to wina sterownika czy zwarcia w instalacji?
  5. Tak zrobię przy kolejnej wymianie oleju. Dziękuję za radę!
  6. Tak jak pisałem wcześniej w mojej jednostce M54B22 zalany był olej półsyntetyczny Mobil Super 2000 10w40. Po przejechaniu około 1tys. km w silniku ubyło 1.1l oleju. Wymieniłem odmę, uszczelniłem dolot, wypłukałem silnik i zalałem olej syntetyczny Xado 5w30 504/507. Na obecną chwilę po przejechaniu 1tys. km ubyło mi ~0.3l oleju.
  7. Witam, moje E39 jest zalane Mobilem 10w40 i ma na liczniku 280tys km. Czy powinienem go zmienić na 5w40? Czy rodzi to jakieś konsekwencje?
  8. Polutowałem ale nie pomogło. Nadal pojawia mi się ten błąd. Zauważyłem, że po wyborze w opcjach motor M54 pojawia mi się dodatkowo komunikat - version do not match. Malfunction possible. Edit Pomyliłem piny. Po ponownym zlutowaniu pinu 7 i 8 interfejs działa poprawnie. Dziękuję za pomoc.
  9. Witam, kupiłem kabel K+DCAN zainstalowalem sterowniki i INPA. Tak jak jak wyżej pojawia mi się błąd IF-0009 i mogę w mojej E39 520i 2002r diagnozować tylko silnik. Czy powinienem lutować pin 7 z 8?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.