Skocz do zawartości

greq

Zarejestrowani
  • Postów

    353
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia greq

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Model: X3 e83 2.0d 150KM Silnik: m47 Przebieg: 200 000km Styl jazdy: dynamiczny Użytkowanie: miasto 30%/obwodnice, autostrady 70% Roczny przebieg:15000-20000km DPF: nie Dotychczas: ??? Spalanie oleju: nie odnotowalem ale auto ma juz 9 lat Jaki olej polecacie?
  2. Ciekawostka. Tak wygłąda wałek który wychodzi z mojej starej skrzyni na reduktor (jest to element wychodzący bezpośrednio ze skrzyni, a nie wałek przedłużający) http://imageshack.com/a/img849/6393/f5lj.jpg
  3. No ok, a jak mam to sprawdzic?
  4. Mam problem z bluetooth w e83 z 2004 r. Próbuje podłączyć iPhone 4S i 5S i niestety po sygnale wydawanym przez samochód i wyświetleniu, na telefonie, komunikatu Connected, pojawia się komunikat Not Connected. Przypuszczam że jest to kwestia oprogramowania bluetooth w BMW, czy nie posiadając iDrive, a tylko radio business można dokonać aktualizacji?
  5. Skrzynia zamówiona, zobaczymy co przyjdzie :D dam znać.
  6. Mi po VINie wychodzi to samo. Oglądałem już różne skrzynie i dochodzę do wniosku że w e83 2.0D manual 6 biegowy byl taki sam, i że nie ma żadnych oznaczeń na tej skrzyni.
  7. Hej, skrzyni nie wymieniam z powodu DSC tylko przez to ze nie mam pierwszego biegu :) i potrzebuje inf nt tego numeru poniewaz moim zdaniem nie ma takiego a przynajmniej nie jest wybity na skrzynii. Z drugiej strony(kierowcy) mam tylko litery GF i logo BMW z napisem Made in Germany
  8. Zapomniałem dodać że jest to skrzynia manualna :/
  9. Szukam i znaleźć nie mogę, a chodzi oczywiście o numer skrzyni biegów w X3... Mam niby numer części która powinna być zamontowana w moim aucie (wg. numeru VIN) jednak na samej skrzyni odczytałem tylko typ oleju, oraz coś co wygląda mi na skład chemiczny- AL Si9 Cu3 (Fe). Poradźcie coś ponieważ muszę zamówić drugą (używaną), a nie chcę się dać naciąć.
  10. To jest X3 e83 z 2004 r. 2.0 Diesel. Po odczytaniu bledow i skasowaniu jednego z DSC sugerujacego ze nie byla zrobiona adaptacja czyjnika kąta skrętu, zaden błąd nie wrócił. Teraz, juz po przeprowadzonej adaptacji musze chwile pojezdzic i sprawdzic co sie dzieje.
  11. Zbieżność zrobiona, co do opon to mają po 4mm i na suchym nie powinny się tak zachowywać. Mimo to, biorąc pod uwagę że opony wprodukowała firma o której po raz pierwszy słyszę, wymienie je na zimowe, jednak nie miałem na to czasu ponieważ auto dostałem w poniedziałek wieczorem. Co do prędkości w zakręcie to pewnie jest ok 30 km/h.
  12. Opony sa takie ze jak juz je sciagne to pojda w smietnik, a ich rozmiar to 235/65 r17 Pytasz pewnie czy diagnostyka byla robiona INPĄ, odpowiem ze nie ale dzis lub jutro bedzie zrobiona. Dam znac co wyjdzie.
  13. Tak, coś podobnego do tej tylko z 4x4 na dole http://cl.ly/image/2B392C021502
  14. Witajcie, mam problem prawdopodobnie z DSC. Gdy jadę z prędkością większą niż powiedzmy 60km/h i zwalniam przed wykonaniem skrętu o ok 90 stopnii to w czasie tego skrętu jedno z przednich kół blokuje się na chwile. Jest to nie tyle upierdliwe, co niebezpieczne, zwłaszcza że idzie zima. Mechanicy-magicy sprawdzali niby wszystko, ale nic nie znaleźli. Twierdzą że to wina skrzyni biegów, ponieważ faktycznie jest z nią coś nie tak (szumi), i idzie do wymiany po świętach. Jednak na mój gust to nie ma nic wspólnego. Dodam że z przodu były wymieniane tarcze i klocki, tylko nie wiem czy miało to wpływ na wspomniany problem ponieważ nie ja jeździłem wtedy tym autem. Oczywiście żadnych błędów itp nie ma. edit: Zaczynam się zastawiać czy to nie kwestia opon, jednak nie wiem czy może to mieć aż taki wpływ.
  15. Daj jakis link do galerii poniewaz nie moge znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.