Skocz do zawartości

adass91

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    grajewo

Osiągnięcia adass91

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. w e39 jest 2.5 (oznaczenie523i) i 2.8 (oznaczenie528) rożną się kolektorami ssącymi poszukaj na zdjęciach lub sprawdź win to da Tonie odpowiedz chyba ze coś było grzebane jakiś swap ale jak mowie kolektory
  2. ja swoim samochodne łapałem na podnośniku "łapowym" w te same miejsca co miały by te plastyczki, a jak wjerzdzalem na podnośnik taki najezdny podnosiłem go nie patrząc jak wychodziły te gumy :oops: i nic się nie działo w e39 są pancerne progi wiec śmiało podnosić i co to za firma ze wiedza jak podstawić samochód :mad2:
  3. popierwsze zle zatytulowany wątek , a sciaga sie pociagnij mocniej za listwe po odkreceniu śrubek i wyskoczy sama
  4. sprawdziłem w taki sposób okolu 10 bmw z silnikiem r6 i każda przygasała znaczy fiksowała jest to normalny objaw w bmw po odkręceniu korka lub wyjęciu bagnetu.
  5. adass91

    Obroty.

    spróbuj na początek wymienić kable, świece, kopułkę palec rozdzielacza częste przy takim układzie jest takie zachowanie wilgoć czy pęknięty palec rozdzielacza, prawdopodobnie ciężko jest mu dopalić paliwo wiec trochę strzela i się wolna wkręca, miałem podobnie ale w innym aucie po wymianie tych elementów powróciły siły
  6. trzeba poprawić polerkę przelecieć papierkiem ściernym a potem pasta polerska wpisz w wyszukiwarkę na stronie jakiegoś klubu VW było wszytko opisane jak pokolei się robi ja polerowałem sobie jedna kolo na sprawdzenie efektu i można było czytać gazetę. lakierownie bezbarwnym(sa specjalne lakiery do tego ale nie pamiętam nazwy) zabezpieczy ci "surowe"aluminium ale będzie mniej lustrzany poblask, a jak zostawisz bez lakierowania co najmniej raz w tygodniu będziesz musiał je myc i raz na miesiąc przepolerowac jakim woskiem żeby dalej świeciły
  7. jak by nawet palila 15 to nie jest zadozo to ma 6 cylidrow wiec tyle spali a i jazda tylko po miescie sie ciesz ze tak malo pali
  8. popielniczkę musisz raczej wyjąc z prawie całym tunelem znaczy listwa ozdobna aż do schowka z podłokietnikiem a klimę wypychasz łatwa sprawa
  9. popielniczkę musisz raczej wyjąc z prawie całym tunelem znaczy listwa ozdobna aż do schowka z podłokietnikiem a klimę wypychasz łatwa sprawa
  10. adass91

    523i Nietypowy problem z ASC

    sprawdź jeszcze czujnik absu przy kole może ten czujnik jest padnięty i dlatego ma zły odczyt może wystarczy oczyścić go, na podmianę najlepiej podmienić
  11. jeszcze nie zaczepem mały wypadek i operacja kolana(więzadła krzyżowe strzeliły), na pewno napisze jak będę zaczynał może polecę wcześniej zobaczyć ile mam u siebie tylko będę sprawdzać jakimś innym programem w robocie mam tylko nie pamiętam nazwy ale taki trochę pewniejszy jak sprawdzę to odrazo napisze
  12. dzięki wielki za te linki
  13. bardzo bym prosil o link dzieki bardzo
  14. chodzi o ta zębatkę która jest przykręcona do walka, czyli na to wygląda ze vanos musi wrócić idealnie na swoje miejsce
  15. jestem na tym forum dosyć długo i patrze tylko ze umiecie podpowiedzieć ile jaka bemka pali i to zawsze kłótnie no i jak odpowietrzyć okład chłodzenia . Jakoś nie che mi się wieżyc ze w tym klubie nie ma osoby która by tego nie robiła o co się pytam tylko myślę ze nie chce udzielić podpowiedzi tylko dlatego ze po co niech się psuje albo jedzie do serwisu dzięki wielkie za ogólnie pomoc szkoda slow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.