Skocz do zawartości

Damian1911

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001r

Osiągnięcia Damian1911

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Nagraj live data korekt, od odpalenia aż do wyjścia temperatury za niebieskie pole.
  2. Też mam uwalony abs, mi wyskakuje błąd prawego tylnego czujnika, zmieniałem go na używany oryginał jednak nie mam pewności czy jest w 100% sprawny, może wymienię jeszcze raz... Oprócz tego w module abs jest błąd: 214 - Tacho Signal Implausible Gdy ten błąd wystąpi nie działa tempomat i auto na puszczenie gazu reaguje z opóźnieniem, jest to bardzo wyczuwalne. Gdy kasowałem błąd podczas jazdy gdy auto było rozgrzane, wracał po kilku sekundach, gdy auto jest zimne błąd się nie pojawia. Zastanawiam się czy to nie sterownik.
  3. U mnie febi działał tak samo jak oryginalny. Myślałem, że to przez zamiennik jednak po zmianie na oryginał bez różnicy.
  4. Jeżeli chodzi o szczelność to sprawdzałem kilkukrotnie próbą dymową, wszystko jest szczelne. Katalizator sprawdzałem ale jeden, ten od 1-3 gara. bo ciężko było mi się dostać do drugiej sondy. Wiem, że DISA jest niesprawna (cały czas otwara), na weekendzie podmienię na sprawną i pojeżdżę trochę ale nie wiem czy DISA aż tak obniżała by moment że na 4 auto ma około 10 sekund od 80-120. Odebrałeś auto ? jakieś nowości ?
  5. Damian1911

    Nagar w silniku m54b25

    Jeżeli nagar jest jasny i konsystencji masła to obecność wody w skrzyni korbowej. Jeżeli robisz często krótkie odcinki to jest to nie ma się czego bać, nagar powinien zniknąc po dłuższej trasie.
  6. Zadam w tym temacie pytanie, ta sama buda i silnik. Panowie jak Wam to jedzie na 4-5 biegu? Zdaję sobie sprawę, że to nie diesel ale w zakresie 2-3k obrotów wyprzedzanie jest męczarnią. Na 5 auto praktycznie nie przyspiesza mimo prostej nogi :) przy wyższych obrotach jakoś jedzie i v-max jest w okolicach 230. Na kompie poza abs nie ma błędów. Wymieniłem czujniki wałków na używane oryginały bo padły. Wymieniłem uszczelniacze tłoczków vanosa i wyeliminowałem luzy. Odma wymieniona. Wpuszczałem endoskop w kolektor aby zerknąć na katalizator, jest jasny i nie stopiony (nie miałem jak wykręcić drugiej sondy więc oglądałem tylko jednego kata). Ciśnienie paliwa po zapłonie i odpaleniu 3,5 bara.
  7. Tak to nie zadziała, disa musi być w kolektorze, tam obok klapki jest taki mały otwór przez który robi się podciśnienie w akumulatorze podciśnienia w disie, dopiero sygnał elektryczny otwiera zaworek puszczając podciśnienie do tej gruszki z membraną i ona zamyka zawór DISA. Możesz pokombinować z wyssaniem powietrza przez ten otwór jakąś hmmm strzykawką i wtedy podłączyć, powinna 2-3 razy zareagować na sygnał.
  8. U mnie w M54B25 jest dokładnie tak samo, wystarczy dodać 2cm gazu i powoli dodawać w miarę wkręcania się na obroty, nie ma natomiast większej różnicy czy kopie ją w podłogę czy dodaje te 2-3 cm. Myślałem, że taka jest charakterystyka pracy benzyny po przesiadki z D4-D xD Jeżeli jest inaczej to chętnie pośledzę ten temat.
  9. Podczas napraw rozłączałeś wtyczki sond przed katalizatorem ? Dwie okrągłe wtyczki po lewej stronie pokrywy zaworów stojąc przed autem. Jeżeli tak to upewnij się, że nie zamieniłeś ich miejscami.
  10. Hmmm, a nie pomogłoby w znalezieniu wycieku taki test żeby na zimnym silniku napompować zbiorniczek wyrównawczy powietrzem do około 2atm bo chyba takie jest maksymalne ciśnienie robocze układu. I obserwowanie bloku, węży. Jężeli jest to mikropęknięcie to możesz go nie zauważyć bo płyn będzie parował.
  11. A czy uszczelka walnięta w takim miejscu, że silnik przepala płyn nie powinna objawiać się też dużym ciśnieniem w układzie chłodzenia ?
  12. Niestety lewy nie wyjdzie bez rwania.
  13. Hej, mam pytanko czy istnieje jakiś sposób na sprawdzenie czujnika abs, mam problem z prawym tyłem, po skasowaniu błędu przejadę 5m i mam kontrolki na desce. Inpa pokazuje cały czas 0km/h dla tego koła. Co zrobiłem do tej pory: - Sprawdziłem wiązkę sterownik<-> czujnik, jest ok. - Czyściłem bieżnie magnetyczną w pieście - Podmieniłem czujnik na używany oryginalny ale nie mam pewności czy jest sprawny. - Sprawdziłem napięcie wychodzące ze sterownika na ten czujnik, jest ok. Nie chce strzelać w nowy oryginalny czujnik czy w ciemno oddawać sterownika do regeneracji. Czujnik jest z niebieską wtyczką więc mierzenie rezystancji nic chyba nie da Macie jakieś pomysły na diagnozę?
  14. Jest tak jak pisze madseason. Odkręcasz nastawnik schodzi bez ruszania kół, rozkręcasz ogaranisz tłoczki i zakładasz. A przy okazji zapytam też o dise, czy u Was działa ona tak, że zamknięta jest od razu po odpaleniu i później się otwiera? Bo zauważyłem, że u mnie podczas odpalenia zamyka się i od razu otwiera, i zostaje otwarta, gdy tylko kopnę gaz to się zamyka i zostaje zamknięta do około 4k obrotów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.