Witam wszystkich forumowiczów, jako że stałem się teraz piszącym a nie czytającym od 2 lat :) Pacjent to e46 330d M57 Brak mocy był duży, po czyszczeniu filterków w zaworku turbo część mocy wróciła. Teraz auto jedzie w miarę ale od ok 2500obr/min. wężyki od turbo wymienione, EGR odłączony i wężyk zaślepiony. Wygląda to tak, że nawet na mokrym przy wchodzeniu w zakręt na 2 biegu i wyłączonej kontroli z gazem w podłogę nie rzuci bokiem :) opony są w stanie bdb ale to jest 330d, wcześniej tak nie było, trzeba było się pilnować na mokrym :D od 80-120 na 4 biegu ok 11sek. od 80-120 5 bieg 16sek. Mam INPĘ od 2 dni i to co udało mi się wyczytać z niej to: Przepływomierz na biegu jałowym mierzy !506 a zadana wartość to 310. Przy ok 2500obr/min przepływka ma podobne wartości zadane/zmierzone, przy 3500obr/min jest różnica na minus czyli zadane 800 mierzy 700. (mniej więcej piszę z pamięci) Ciśnienie w kolektorze jest poprawne do ok 2tys obrotów później wartości zmierzone są mniejsze niż zadane. Rozumiem że przepływomierz jest do wymiany? Trzeba sprawdzić węże dolotu i szczelność kolektora? Pytanie czy mam rację i czy coś jeszcze ewentualnie mogę sprawdzić i testować co pomoże w znalezieniu przyczyny braku mocy która głównie objawia się z dołu obrotów. Czy odłączony EGR może przekłamywać wyniki, na testy go lepiej podłączyć? Aaaaa, bym zapomniał, zczytane błędy to: 1152 Elektroluefter 13573 Gluehanlage 1028 Abgasrueckfuehr-Regelung 6660 Kuehlmittelheizung 7728 Ladedruck-Regelung oder Ladedrucksteller Wykasowane, pojeżdżone i wróciły tylko te: 13573 Gluehanlage 1028 Abgasrueckfuehr-Regelung 7728 Ladedruck-Regelung oder Ladedrucksteller EDIT: samochód naprawiony winna była gruszka turbiny która nie trzymała podciśnienia. Po wymianie auto fruwa, dostało nowe życie ;)