Skocz do zawartości

wilczy1985

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    S-c

Osiągnięcia wilczy1985

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. WITAM RAZ JESZCZE ZE WZGLĘDU NA MÓJ BŁĄD TEMAT ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY. CHCIAŁBYM GO PONOWIĆ ZE WZGLĘDU NA TO ŻE MAM PEWNE WĄTPLIWOŚCI, A MIANOWICIE LISTA JEST FAKTYCZNIE BARDZO KRÓTKA ALE PO ZDJĘCIACH AUTA I OPISIE WYNIKA ZE POSIADA ONO SKÓRZANA TAPICERKĘ, ELEKTRYCZNE SZYBY, LUSTERKA, KLIMATRONIK, RADIO Z CD. A NA PRZEDSTAWIONEJ LISCIE NIC TAKIEGO NIE WIDZĘ. MOZE MA PODGRZEWANE LUSTERKA, DYSZE SPRYSKIWACZY??? CZY TAKIE ELEMENTY WYPOSAŻENIA TEŻ PO VINIE POWINNY SIĘ POKAZAĆ???? PONIŻE WKLEJAM LISTE Z ROZKODOWANIA VINU I JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM ZA MÓJ BŁĄD W TEMACIE: Capslock też nie używany na forum!!! Vehicle information VIN long WBADT11040GY47606 Type code DT11 Type 520I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M54 Cubical capacity 2.20 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 2000-11-28 Order options No. Description 428 WARNING TRIANGLE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION Series options No. Description 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Information No. Description 464 SKIBAG
  2. Witam serdecznie przymierzam się do kupna e39 i trafił mi sie taki właśnie egzemplarz l vin WBADT11040GY47606. Chciałbym się dowiedzieć jeśli to możliwe historię serwisową i jakie to autko powinno mieć wyposażenie. Pozdrawiam z góry dzieki. viewtopic.php?f=44&t=72889
  3. No więc temat zakończony, podjechałem do znajomego mechanika akurat miał oring wraz z trzpieniem wyjął stary założył nowy i po temacie. Serdecznie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
  4. Hmmm mówisze że masz cały wąż cały mi nie potrzebny sam oring tylko jutro popytam po sklepach może odstane a jak nie to będe musiał się uśmiechnąć do kolegi :) a czy mógłbyś mi zmierzyć ten oring??? bo ja nie znam jego rozmiaru. Ha i jeszcze jedno powiedz mi jak ty go z tamtąd wyciągłeś :)
  5. Sorki źle się wyraziłem tak chodzi o oring znajdujący sie na plastikowym elemencie który wchodzi do kolektora ssącego a który za pomocą gumy łączy się z silniczkiem krokowym.
  6. Nie uchwyt tylko oring - uszczelka miejsca gdzie krokowy wchodzi do kolektora bez niej silnik wariuje bo jest nieszczelność i wariują wolne obroty.
  7. Witam was serdecznie mam pytanie, otóz tak silniczek krokowy montowany jest od spodu kolektora ssącego na oringu i właśnie ów oring mi się rozpadł. Czy ktoś się orientuje czy da sie go dostać w serwisie????? A i jeszcze jedna sprawa czy bez demontażu kolektora zdemontuje silniczek aby załozyć ten oring??? Jeśli tak to może ktoś poinstruuje bo tam ciasno jest jak nie wiem co...Z góry serdeczne dzieki za pomoc.
  8. ROZUMIEM ŻE SĄ TO FABRYCZNE OZNACZENIA. A CZY TO SĄ JAKIEŚ NACIĘCIA CZY JEST TO NAMALOWANE NA WALE I KRZYŻAKU???
  9. WITAM SERDECZNIE MAM OGROMNĄ PROŚBĘ A MIANOWIECIE W MOIM E34 520i ZACZĄŁ LAĆ SIMERING NA POŁĄCZENIU SKRZYNI Z WAŁEM NAPĘDOWYM WIĘC POSTANOWIŁEM GO WYMIENIĆ I TAK TEŻ ZROBIŁEM TYLKO ŻE POPEŁNIŁEM TAKĄ GŁUPOTĘ ŻE AŻ PRZYKRO NIE OZNACZYŁEM SOBIE POŁÓWEK WAŁU 1 CZĘŚCI TEJ OD SKRZYNI I DRUGIEJ CZĘŚCI TEJ OD STRONY DYFRA I PO ZŁOŻENIU WSZYSTKIEGO DO KUPY MAM WIBRACJE NA WALE TAK OD OKOŁO 65 KM/H. MOJE PYTANIE JEST NASTĘPUJĄCE CZY JEST JAKIEŚ FABRYCZNE OZNACZENIE DWÓCH POŁÓWEK MIĘDZY SOBĄ CZY CZEKA MNIE MOZOLNA METODA PRÓB I BŁĘDÓW I PRZESTAWIANIE WAŁU O ZĄBEK AŻ DO USTANIA WIBRACJI? WIDZIAŁEM ŻE NA POŁÓWCE WAŁU OD STRONY SKRZYNI BIEGÓW JEST BIAŁA KROPKA Z NR 1 ALE CZY JEST JAKIEŚ OZNACZENIE WG KTÓREGO TRZEBA USTAWIĆ POŁÓWKI WEDŁUG SIEBIE??? JEŚLI KTOŚ WIE BARDZO PROSZĘ O POMOC. SERDECZNE DZIĘKI. POZRDAWIAM.
  10. wilczy1985

    ramiona wycieraczek

    Witam serdecznie mam pytanie czy ma ktoś może do sprzedania ramiona wycieraczek - lewa i prawa do E34 ??? Jeśli tak proszę o wiadomość. Z góry serdecznie dziękuję.
  11. wilczy1985

    Amortyzatory

    tak mam nakrętke schowaną w gumie tak jak dokładnie piszesz i mały dekielek ten plasitikowy zakrywający dostep do nakrętki mocującej amortyzator. Czyli u mnie trzpień 2cm :) A teraz powiedz mi jeszcze jakiej firmy kupiłeś amorki ??? Ze względy na wysoki kurs euro kayaba wychodzi dosc drogo ale nie wiem czy warto zainwestować w cos onnego typu nk czy gabriel???
  12. wilczy1985

    Amortyzatory

    Dobra wszystko fajnie podałeś mi rożnice w łożyskach, mam takie jak na pierwszym zdjęciu, a co z amrokami ??? Bo z tego co napisałeś (Co do amortyzatorów to gwint ma mieć 14mm średnicy na nakrętkę, trzpień może być krótszy - ok 2 cm (pod gwintem)). nie wynika jaki ma być rodzaj amortyzatora. Może być krótszy, a może być dłuższy nie ma to znaczenia???
  13. wilczy1985

    Amortyzatory

    No dobra a teraz jeszcze jedno pyttanie w 1990 roku w E34 były montowane 4 rodzaje amortyzatorów, i teraz pytanie jakie są u mnie ja mam E34 z 10.1990r czy ta sie to rozpoznac po nr vin czy cos w tym stylu????
  14. wilczy1985

    Amortyzatory

    Witam wszystkich, mam pytanko odnośnie amortyzatorów do E34 520i, a dokładnie jakie amrtyztory polecacie? A i jeszcze jedno czy ktoś może zakładał amorki NK?? Czy są one godne polecenia?? Z góry wielkie dzięki za pomoc.
  15. Dzieki wielkie za podpowiedz, jutro sie za to wezme. Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.