Skocz do zawartości

TomaShek

Zarejestrowani
  • Postów

    136
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    ----V12----
  • Lokalizacja
    tu i tam

Osiągnięcia TomaShek

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Bardzo bym prosił WBAHD5310NBF96523. Z góry dziękuję
  2. Witam. Poprosiłbym o rozkodowanie FD68192.
  3. Witajcie. Pieniądze się "znalazły" to ruszyłem do boju. Na pierwszy strzał poszły amorki do regeneracji już wołały o pomstę. Gdy przód był na cegłach skorzystałem z okazji i powymieniałem to kilka elementów (łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, drążki pomocnicze i drążek środkowy) wszystkie elementy poza łącznikami nie wskazywały na zużycie. Otóż skrzypienie przestastało a powodem był drążek środkowy. Zaryzykowałem ale się opłaciło :) Temat do zamknięcia Pozdrawiam i dzięki za sugestie.
  4. Wspomaganie działa jak należy. Nivo jest twarde ale tył po odpaleniu się podnosi, grucha od hamulcy jest zepsuta - ale to wszystko było i cały czas działało. Pompa przed zmianą piszczała (myślałem że to pasek) ale po zmianie płynu ucichła. Jak koła przednie były w górze i ściągnąłem pasek z pompy wspomagania czyli pompa odłączona to skręcając kołami w powietrzu skrzypiało na włączonym silniku. Najdziwniejsze jest, że na zimnym silniku nic nie słychać.
  5. Też myślałem, że to może być wina pompy albo płynu. Płyn zmieniłem na LHM powinien być CHF11S ale wcześniej był wlany ATF cały czas jeździła i było dobrze a teraz wlewając CHF11S mógłbym rozszczelnić układ :( Pompa - jak koła przednie były w górze i ściągnąłem pasek z pompy wspomagania to skręcając kołami w powietrzu skrzypiało ale już ciszej.
  6. Witam. Mam problem polegający na skrzypieniu podczas skręcania kołami. Nie wiem co może być przyczyną. Myślałem że to pompa przez stary płyn do wspomagania, który wymieniłem na nowy - wcześniej pompa piszczała teraz cichutko. Gdy miałem koła przednie w górze i zdemontowałem pasek od wspomy skrzypiało podczas kręcenia po podłączeniu pompy skrzypienie ustało. Gdy samochód opuściłem - znowu się zaczęło. Najdziwniejsze jest to, że gdy silnik jest zimny jest cisza jak makiem zasiał, nawet jak temp będzie na pionie też jest cicho, dopiero po ok 10min od jazdy na pionie się zaczuna :( Co może być przyczyną, miał ktoś taki przypadek? Jest to bardzo denerwujące :evil: a tak skrzypieć nie może ;)
  7. TomaShek

    Plyn wspomaganie 750il

    Jeszcze takie pytanko. Jakiej firmy polecacie kupić LHM? Mam możliwość wzięcia z firmy Valeo i Jurid, czy ktoś z Was wlewał któreś z tych? Pozdrawiam
  8. TomaShek

    Plyn wspomaganie 750il

    I tak też mam ;) Czyli gruszki :( Piszesz że nie warto ryzykować z minerału na CHF11S (syntetyk), lepiej zalać mineralnym LHM ?
  9. TomaShek

    Plyn wspomaganie 750il

    Na korku mam napisane chf11s i to jest syntetyk! a lhm to minerał. Więc nie wiem :( przejście z syntetyku na minerał OK ale w drugą stronę może być gorzej. W tej chwili mam zalany atf czyli też minerał :( Tył się podnosi ale jest strasznie sztywny, zero amortyzacji nie wiem czy to przez głupi ATF. Zawieszenie mam z EDC.
  10. TomaShek

    Plyn wspomaganie 750il

    Witam. Chciałbym wymienić płyn do wspomagania, mam NIVO i niestety zalany był ATF (czerwony). Muszę zmienić na CHF11S (zielony) i przepłukać cały układ, bo już spory czas jeżdżę na ATFie - myślałem że taki ma być :( Zamierzam kupić zielony tylko nie wiem ile litrów mam kupić? Gdzieś czytałem że 2l wystarczą, ale czy to starczy na cały układ z NIVO i jak spuścić plyn z NIVO? Pozdrawiam
  11. Witam. Mam pytanko. Pojawil mi sie komunikat Check Coolant Level (z j.niem. Kuhlwasser prufen) - zeby sprawdzic poziom plynu chlodzacego. Tak tez uczynilem . Faktycznie brakowalo troche. Dolalem i bylo wszystko OK. Wybralem sie w traske i sobie jechalem 160-180kmh. Po przyjezdzie zaswiecil mi sie znow ten komunikat. Plynu bylo na maxa. Po nocy przyszedlem sprawdzic poziom i bylo ponad kreske KALT(zimny) a komunikat sie zaswiecil. Czyzby czujka poszla? Jezeli tak gdzie sie znajduje? Pozdrawiam
  12. TomaShek

    Pytanie NIVO 750IL

    Super! Dzieki wielkie za cenne informacje. Pozdro
  13. TomaShek

    Pytanie NIVO 750IL

    Dzieki wielkie Marek. Kamien spadl mi z serca. Pozdro
  14. TomaShek

    Pytanie NIVO 750IL

    Niestety, chyba jednak naleze do 20% :( Mam zamiar obnizyc przod o 45mm i nie wiem czy to bedzie dobry pomysl.
  15. TomaShek

    Pytanie NIVO 750IL

    Witajcie. Posiadam 750IL z 92r. Wiem ze mam nivo. Tyl sie podnosi po rozruchu silnika (czasami szwankuje) i pytanko czy przod tez sie powinien podnosic? Czy nivo jest tylko na tynla os pojazdu? Czekam na info. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.