Skocz do zawartości

Zdzira 850I

Zarejestrowani
  • Postów

    403
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Rawicz

Osiągnięcia Zdzira 850I

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. jak chcesz kupić ten przepływomierz w ASO to tyle kosztuje a ten sam przepływomierz Boscha kosztuje 400zł nie wierzysz popytaj u producenta tej części czyli w Boschu :norty: Nie nie trzeba ściągać kolektora dolotowego bez tego tez się dostaniesz i wymienisz ale trzeba mieć małe i sprawne ręce :8)
  2. Zdzira 850I

    problem z automatem

    a kiedy kasowałeś ostatnio adaptację skrzyni ?? Może to pomoże A jak nie to najprawdopodobniej program w ASB się sknocił.
  3. Zdzira 850I

    e38 5,4 czy to pompa?

    silnik w jakim stanie łatwo sprawdzić: kiedy zmieniałeś świece, kiedy kable WN, kiedy p[rzepłwyki i mamy odpowiedx jeżeli brzmi 3 razy nie wiem lub nie to masz ze 270-300KM :) Po drugie gaz ma tu znaczenie sekwencja czy meiszalnik?? Kiepsko ustawiony gaz potrafi zepsuć osiągi nawet na benie Opony zimowe jaki rozmiar??
  4. Zdzira 850I

    e38 5,4 czy to pompa?

    zdrowe ( !!! ) 750 oczywiście będzie traciło przyczepność ma w końcu 490Nm to daje 245Nm na jedno koło tyle ile ma 525i E-34 na dwóch kołach pytanie jaki masz gaz i w jakiej kondycji silnik i jakie opony z tyłu??
  5. Hmmm panie serbista moi klienci są ze mnie bardzo zadowoleni więc raczej nie będę zmieniał tej pracy ( szefostwo też ), więc takie rady sobie odpuść po prostu ukazałem Ci świat z tej drugiej strony ale przypuszczam, że nie masz o tym pojęcia bo opowieści kolegów to sobie można wsadzić handlowcy uwielbiają koloryzować w różne strony a pod drugie samemu trzeba coś przeżyć, żeby oceniać a nie po opowieściach znajomych:) Swoja droga ja ma chyba lepsze pojęcie jak Ty bo ja jestem i klientem i sprzedawcą na co dzień więc wiem jak to wygląda z obu stron i od czasu pracy w handlu ( 5 lat ) mam o wiele więcej wyrozumienia dla sprzedawców i pewnych procedur ale faktem jest, że niektórzy się w ogóle do tego nie nadają. Radze zacząć pracować jak handlowiec i spróbować poznać jakąś branżę lepiej jak każdy klient np taką budowlankę pogadamy za 10 lat jak przejdziesz wszystkie szkolenia wszystko przeczytasz a potem pierwszy lkepszy klient, który sobie coś gdzieś w necie wynorał co weszło wczoraj zagnie panie kolego :) Swoją droga ciekawe gdzie kolega pracuje??
  6. jak chcesz palić gumę to kup golfa i nie przynoś wstydu mojej ukochanej marce.
  7. założyłbym silnik M60B40 z tej siódemki silnik od S8 dużo mocniejszy nie będzie a nawet w 43,0 będziesz się usiał sporo nauczyć, żeby się nie zabić i wykorzystać ten potencjał. Do tego silnik z S8 ma kijowa charakterystykę bardziej przypomina wyżyłowane R4 jak pełnokrwiste V8. Zastanwiam się tylko, czy 12 000 Ci starczy na SWAP M60B40 do E-30 na porządnie ??
  8. Zdzira 850I

    740i - jakie koszty?

    skoro sporo jeździsz po mieście to osiągi 735 sa i tak zbyt dobre a spalanie w mieście będzie ze 3 litry mniejsze od 740, które jakby nie patrzeć ma 1 litr pojemności więcej ito w mieście bardzo widać.
  9. Pierwsze ważne pytanie?? Czy wymieniałeś kiedyś odmę?? Czy uszczelki pod pokrywami nie przepuszczaja oleju do świec?? Czemu używany przepływomierz a nie nowy nowy kosztuje koło 400zł a używka z 200-300 skąd masz pewność, że jest prawny?? Świece rozumiem 4 elektrodowe ??
  10. Ja miałem kiedyś ciekawy i wnerwiający zarazem przypadek moim byłym E-38 Tydzien po zakupie ( !!! ) wdupił mi gość Corsą rok produkcji po 2000 nie pamiętam już czy to jest D czy C. Ja sobie stałem a on jechał i myślał o dupie maryni.. No to mnie strzelił tak z niedużej prędkości 30km/h no to wysiadam i widzę jego rozpieprzony przód maska złamana zderzak połamany wzmocnienie pod nim wgięte chłodnica cieknie no to wkurw.ony [<- edit by Mod- ostrzeżenie] idę do tyłu patrzę a moje auto całe tylko mała ryska na zderzaku przybyła i oczom nie wierze oglądam z 2 minuty ten zderzak błotniki i nic w szoku byłem. Pomogły tu tez amortyzatory montowane seryjnie w zderzakach w modelu E-38 w nowszych już podobno nie występują ach Ci księgowi. Koleś był w szoku z poczatku jeszcze wyskoczył z tekstem co bym mu może cos odpalił bo ja nie mam szkód a on tak ale go podsumowałem, że możemy po pały zadzwonić to zmienił zdanie niech się gnojek cieszy, że nic od niego niechciałem z tego tytułu chyba mam za miękkie serce żal mi tego jego trupka było :)
  11. co sie dziwisz masz autko które ma raptem koło 190KM a opony masz jak w aucie 400KM załóż 315 d Corvetty i będzie dopiero super Ludzie po jaką cholerę wam takie lacie?? Spalanie sporo w górę moc sporo w dół i co z tego jest, że o ułamek sekundy szybciej weźmiesz akręt a na prostej za nim 528i na seryjnych kapciach wciągnie cie bez oporów?? Do twojego auta powinny być kapcie 225 seryjnie załóż 235 wygląda to i tak ładnie a straty będą sporo mniejsze. A co do inpy to ona tylko pokazuje czy motor ma błędy jak jest dojechany to nic mu nie pomoże.
  12. hmmm w M60 wadą były odkręcające się pompy leju trzeba to sprawdzić od razu po zakupie koszt nieduży przy wymianie oleju dokładasz 100zł na uszczelkę miski olejowej i sprawdzasz jak jest poluźniona to dokręcasz, warto zwrócić uwagę na jakim oleju chodzi jeżdżenie na półsyntetyku czy wszystkim czego lepkość zaczyna się od 10W to powolne mordowanie tego silnika powinien być Castrol Edge Sport 0W-40 ew. jakiś inny syntetyk. M60 czesto maja drgawki na wolnych obrotach może to występować ale minimalnie a nie żeby całym silnikiem rzucało bo sie potem możesz szybko zdziwić jak korba wyjdzie bokiem. Zwróć uwagę na jakich świecach jeździ powinny być 4 elektrodowe platynowe większość oszczędza parę zł na wymianie i daje 2 elektrody a silnik wyliczono pod 4. Często pocą się uszczelki pod deklami zaworowymi warto na to zwrócić uwagę koszt z robota to około 400zł. Spytaj sie czy była wymieniana odma czyli membrana odpowietrzająca skrzynię korbową bo jak nie to masz następny koszt od razu bo zaniedbywanie tego może się źle skończyć.
  13. hmm z tego co sie czyta i słyszy to blok z M20B27 czyli ety ale głowica z M20B25 :) Pompa nic nie da po takiej przekładce trzeba by zrobić profesjonalna mapę na hamowni przerobić wydech i dolot, żeby to miało ze 180KM:)
  14. A ja powiem tak ja akurat pracuję w salonie ale ... Play i jedna podstawowa zasada panowie i panie. Sprzedawca w przeciwieństwie do Nas pasjonatów nie musi tak kochać tych aut jak my dla niego to może być tylko praca i wiadomo wtedy, że pytanie o coś co gdzieś tam w jakimś szmatławcu napisali albo o auta sprzed 10 lat ma mały sens bo Ci ludzie mają tyle wiedzy pchane na co dzień o obecnych modelach i innych gównach związanych z obsługa klienta, że musieliby mieć łeb jak słoń. Ja np nie lubię komórek ale je sprzedaję szef twierdzi, że robię to dobrze ale codziennie jest klient, który mnie zagnie wiedza o danym modelu bo skoro komórek jest kilkadziesiąt to nie jest zbyt realne, żebym znał dane każdej z nich na pamięć albo klient który kocha te komórki ( czyli pasjonata ) przychodzi pogadać o modelu który w USA widział i dziwi się, że ja nic o nim nie wiem a czemu bo to nie jest moja pasja ja mam umieć to co wymaga siec a nie klient. ( a jak każdy myśli, że sprzedawca nie ma co robić jeszcze po pracy tylko zajmować się informacjami do nich za free to niech sobie weźmie nadgodziny za free i zobaczy jak to jest wychodzi na to samo ) Jak ktoś kiedyś stanie po drugiej stronie lady dopiero zrozumie jaka to katorżnicza robota te niby wygodne krawatowe siedzenie za biurkiem. Choć ogólnie gość był trochę mało doinformowany ale nie przesądzałbym bo był miły i kulturalny więc obsługiwał dobrze. A stwierdzenie, że wszyscy polscy sprzedawcy to partacze nie znając pewnie ani jednego osobiście to się faktycznie kwalifikuje pod strzał w czółko. Wiadomo, że jak trafisz na sprzedawce z pasją na punkcie BMW to będzie wszystko wiedział ale nie każdy tak ma to przecież tylko praca. Chodź na mój gust sprzedawcy takiej renomowanej marki powinni składać się z pasjonatów. Aha i mała rada jak wchodzisz do sklepu czy salonu o godzinie 17:55 a jest czynny do 18 nie spodziewajcie się ludzie cudów tak na prawdę kończąc teoretycznie pracę o 18 ( do tej mając płacone ) powinni kończyć sprzedawać tak o 17:45, żeby ogarnąć resztę biurokracji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.