Skocz do zawartości

MaxiA7

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Coupe, E90 320i 2006, F36

Osiągnięcia MaxiA7

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A jak to jest z tą klapką? przykładowo 328i , 428i ma wydech z jednej strony i dwururke z klapką czyli w eco i comforcie zawsze spaliny wychodzą jedną rurą, a w trybie sport i sport+ klapka się otwiera i wtedy jest głośniej i spaliny wychodzą dwiema rurami. A w tłumiku z 335i 340i 435 440i są dwie osobne rury i klapka czyli w tych silnikach spaliny w eco i comforcie wychodzą jedną rurą i kopci tylko z jednej strony za autem???Jak to jest z tym klapkowym układem oem?
  2. MaxiA7

    Felgi do F10

    Czy do F10 2.0 xdrive podejdą felgi styl 298 przód 9J et 37 ,a tył 9J et 18??? Przeważnie na tył jest w 5tce et 44 chyba
  3. Szukam jak najwięcej info o F10 528i N20 2015r xDrive 111tys km przebiegu ,kraj pochodzenia: Polski salon na ten przebieg 4 wymiany oleju były w aso.Bezwypadku - czy te niby 6.5sek/100 to tylko katalog czy rzeczywiście idzie to tak jak na wage 1700kg auta? Takie osiągi to jeszcze 10lat wstecz to miały małe hothatche ważące 1200kg:) -przy tym przebiegu czy od razu po zakupie wymienić trzeba ten rozrząd i napęd pompy olejowej czy już poliftowe mają to lepsze? - xDrive obsługa przy przebiegu 100 150tys km coś trzeba wymieniać z racji przebiegu takiego czy nie? - czy tak do tych 150tys km komuś? , ktoś? już wymieniał takie rzeczy jak wtryskiwacze, panewki? - czy chiptuning stage1 silnika i program skrzyni 8hp chyba alpina czy tam ten inny ,znacznie zmienia charakterystyke auta czy raczej takiemu TDI 3.0 audi czy tam 3.0d Bmw f10 nie ucieknie się na światłach?? Dzięki za odpowiedzi ;)
  4. Dobra już wszystko wiem, auto z ogłoszenia z usa na mienie przesiedleńcze, tak więc jest niby opłacone teoretycznie dla właściciela z tym że do grudnia nie może sprzedać bo wtedy musi opłacić podatki a On wylatuje spowrotem do USA wiec i auto też zabiera bo myślał że w PL mu łatwiej będzie sprzedać ,więc gdy On sprzedaje to Klient musi opłacić cło vat akcyze więc auto wyjdzie ok 90tys zł z tym że auto jest w doskonałym stanie i historią serwisową , niestety mój budżet przekracza https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-335i-sedan-2015-m-sport-pakiet-ID6DD39V.html#gallery-grid
  5. Price: $27,991 Date: 10-06-2018 Mileage: 47,213.00 miles Dealer Notes: Clean CARFAX. O dzięki czyli warto się zainteresować samochodem? Tylko cena podejrzanie niska opłacony i bez szkód hmm
  6. Siema, oprócz rozkodowania wyposażenia z google, ktoś umie coś więcej odnaleźć z tego vinu? Bo niby bezwypadkowy ale mógł pływać? WBA3A9G55FNT09181 Dzięki
  7. w N46 był też 3.38 im wyższa liczba tym krótszy dyfer nie most bo mosty są w polonezach i dużych fiatach:) co za tym idzie dużo lepsze przyspieszenie i elastyczność kosztem mniejszej prędkości maksymalnej
  8. Może być racja z tym rozcieczaniem nie wchodzę w polemike ale sądze że przez 10tys km nic się takiego nie stanie bo już by były negatywne opinie czy to w u nas czy na świecie nic takiego nie znalazłem;) wszyscy chwalą tego CFS'a w cywilnych usportowionych czy typowo rajdowych wyścigowych autach.Gość w Millers Polska nie polecił mi go to był mój wybór oni polecają tylko to co katalog millersa proponuje do danego modelu samochodu i oni tego się trzymają.Jednak jak już zalałem Cfs to gość powiedział że ten olej przewyższa parametrami oleje OEM i to wszystko;)
  9. Rivasi trochę mylisz pojęcia :) słowo krótki nie oznacza ,że ten olej traci swoje właściwości tylko że przy tej specyfikacji 5w40 gdy go się używa w sporcie to jest olej nadający się na krótsze odcinki sportowej jazdy w większych silnikach np powyżej 2.0 a nie że się utlenia szybciej ;) gdy ktoś chce się ścigać na dłuższych rajdach wyścigach należy stosować 10W50 10w60 zresztą jest to dokładnie opisane na każdym ich oleju a nie jedna etykieta jak to w przypadku innych marek bez wględu na użytkowanie;) Ten olej najnowszy to najnowszy wyrób jest i oprócz 3estrów PAO ma nanocząsteczki za co jako jedyny olej dostał nagrody światowe.CFS jest bardziej odporny na utlenianie niż seria właśnie z racji że bardziej czyści silnik to zatruwa bardziej środowisko niż mid sapy;)Zresztą wszystko jest opisane na stronach Millers dużo osób zalewa do eMek ten olej 10w60 w porównaniu do szajsu castrola sobie millersa chwalą jedyny minus to nie jest olej longlife na 30tys km;)
  10. Zmieniłem po 12tys km jazdy Millers EE longlife 5w40 LL04 na Millers CFS 5w40 i jedyny minus przy sportowych olejach w benzynowym cywilnym aucie to, że częściej do 10tys-12 tys km max trzeba je wymieniać bo katalizator bardziej dostaje w kość ,a po za tym same plusy jak zapewniło Millers Polska ten olej bardziej chroni części mechaniczne niż fabryczny LL01 czy LL04 zalecany który musi sprostać i środowisku i ochronie jako takiej w silniku :wink: Ciekawe jest to że sportowy olej nie mogą polecać tylko muszą to co jest w katalogu firmy dla danego modelu ,a reszta na odpowiedzialność właściciela :wink: :)
  11. MaxiA7

    Glosny Ulter

    Wspawać jakiś dodatkowy tłumik środkowy który jeszcze coś wyciszy
  12. Mam to samo przy przebiegu 164tys wymieniłem łączniki ori Lemforder na tureckie zamienniki lemforder i pierwszy wytrzymał z prawej strony niecałe 9tys km założyłem kolejny taki sam i napisałem do lemforder polska w tej sprawie ,że tureckie są słabej jakości odp była że niemają reklamacji na ten łącznik i tyle.Chyba trzeba zamienić alu na stal Meyle HD może dłużej wytrzymają.Pewnie szybciej pada z prawej strony bo drogi są zawsze lepsze na środku a po bokach nierówności i dziury tak sobie tłumacze bo stab jest prosty z nowymi Ori Bmw gumami.
  13. Dla benzyny instrukcja dopuszcza LL01 i LL04 dla Diesla LL04 lub alternatywnie LL01 Z racji że N46 żeby jechał trzeba go kręcić wysoko stosuje 5W40 by lepiej się sprawował przy wyższych obrotach i temperaturze. 5w30 to do spokojniejszych silników diesla raczej.Teraz zaleje Millers CFS 5w40 który to olej przewyższa normy OEM i będe miał porównanie do EE
  14. Millers EE Longlife 5W40 i wymiana co 12tys km
  15. A przed montażem na serii różnicy nie było? Bo oprócz wady nowych sprężyn w co wątpie przy Eibach'u może wcześniej była wada nadwozia po dzwonku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.