Skocz do zawartości

PiotrekTPI

Zarejestrowani
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d / e60 535d / e90 320d
  • Lokalizacja
    Świętokrzyskie
  • Zawód
    fff

Osiągnięcia PiotrekTPI

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ciepławe, u mnie przed wymianą panela leciał ogień i na nogi i na szybę, a z środkowych zimne, nawet jak przestawiałem na gorące to z nich leciało zimne, a na nawiew od szyby jak położyłem rękę to parzyło wręcz, nie dało się tam ręki trzymać, po wymianie panela jest ok, był on u mnie uszkodzony i mam na to 100% pewności, bo ten uszkodzony panel włożyłem do innego auta i teraz tam jest ten problem.
  2. Wątpie, żeby on miał coś do tego, załatwi w sobie jekiś 100% sprawny panel do sprawdzenia, zanim zaczniesz wymieniać czujniki tak jak ja, na szczęście ja kupiłem zamienniki, więc nie poniosłem jakichś dożych kosztów, ale jednak zawsze to niepotrzebne koszta.
  3. u mnie jest ok z panelem z 525, a w 525 z panelem z 535 jest tak jak było z nim w 535 czyli u mnie na 100% panel był winny, po wymianie już jest ok, a z ciekawości, gdzie jest czujnik zaparowania?
  4. madseason no i jak się sprawy mają? Bo u mnie ten '' uszkodzony'' panel, który przełożyłem z 535d do 525d pochodził kilka dni i znowu sie "wysypał" i mam to samo co miałem w 535 teraz w 525, więc klasyfikuje panel do wymiany... Ale chociaż doszedłem do tego co jest uszkodzone, co prawda po wymianie elektrozaworow i dwuch czujników nagrzewnicy, ale panel to był element, który ostatni brałem pod uwagę :-)
  5. U mnie akurat to się stało jak jechałem zimą, grzanie na max, chciałem sobie obniżyć temperaturę z mojej strony, przekręciłem lekko pokrętło w dół i nagle zaczęło lodowate lecieć na mnie i tak już zostało, wszędzie ciepłe, a na twarz zimne. Widzę, że co do śrubeczki rozkręciłeś, ja tylko z kurzu ten czujnik z wiatraczkiem,
  6. MADSEASON jak zrobisz to koniecznie daj znać tutaj w temacie czy pomogło
  7. A więc nowe wieści, przełożyłem panel klimy z 525d do 535d w którym to właśnie jest a raczej był problem, bo już go nie ma, nawiewy dzialaja tak jak trzeba, co więcej w 525d '' niedziałający'' panel też działa, dodam tylko, że w obu panelach wyszyściłem z tyłu ten' '' wiatraczek'' w obu przypadkach był masakrycznie zakurzony, a jest to tzw dmuchawa z czujnikiem temperatury wewnętrznej, możliwe, że to pomogło. RAIZOR spróbuj u siebie wyczyścić ten czujnik, on jest z tyłu panelu klimy, wymontowanie panelu to jest 20 minut roboty, wymontuj, wyczyść i napisz tutaj, czy coś się poprawiło.
  8. W pierwszym poście masz link z numerami edit. Deski nie ściągnąłem, czujnik numer 3 wymieniony, niestety bez zmian, kombinuje, aby dostać się jakoś do czujnika temperatury parownika bez ściągania całej deski. RAIZOR a czy jak ustawisz nawiew na szybę na max i na najniższą temperaturę, to wszędzie na szybę leci ciepłe, na kierowce i na pasażera, czy na szybę od pasażera zimne? edit. A więc sprawa ma się tak, czujniki obydwa wymienione, żeby wymienić czujnik parownika, należy odkręcić plastik pod kierownicą (ten nad nogami kierowcy) zdemontować tunele nawiewu wychodzące z nagrzewnicy do kratki tylnej (w podłokietniku) nagimnastykować się, ale da radę. Problem jednak pozostał i tak jak leciało na szybę i nogi ciepłe, tak dale leci, więc dwa czujniki i elektrozawory wyeliminowane, co jeszcze może mieć wpływ na taki stan rzeczy? może ten czujnik co est pod szybą na desce rozdzielczej obok głośnika, czy on może mieć z tym coś wspólnego?
  9. elektrozawory są ok dodam, że w zimie gdy nawiewy ustawione są na ciepłe, to wszędzie leci ciepło tylko z nawiewu kierowcy zimne, przewód który dochodzi do elektrozaworów jest wtedy zimny, ale gdy odłączam kostkę od elektrozaworów to po chwili przewód robi się ciepły i z nawiewu też leci już ciepłe, także sterowanie na elektrozawory jest, problem będzie więc chyba w tych czujnikach, a głównie podejrzewam czujnik parownika, ale kupiłem obydwa bo są to groszowe sprawy, jakieś 150zł za dwa oczywiście zamienniki, ale wysokiej jakości. Nie mam na razie czasu się za to zabrać niestety.
  10. Tak, klima high, wartości czujników nie mam jak sprawdzić, nie mam programu, a błedów mam w ihka 5 9C54, 9C77, 9C78, 9C79, 9C55
  11. Mam problem z ogrzewaniem i klimą, bez względu na ustawienie temperatury nawiewu, z kratek na nogi i na szybę zawsze leci ogień, elektrozawory są ok, podmieniany z innego auta, u mnie to samo, a mój w innym działa ok, postanowiłem wymienić czujniki temperatury w nagrzewnicy, a dokładnie czujnik 2 i 3 myślę, że one są odpowiedzialne za tę sytuację https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=NC91-EUR-06-2006-E60-BMW-535d&diagId=64_1352 Czy ktoś już wymieniał te czujniki, może ktoś miał podobną lub tę samą usterkę? jak się zabrać za ściąganie deski rozdzielczej? :8) Pozdro
  12. Oki, czyli czeka mnie wyjmowanie mechanizmu, dzięki za pomoc. Pozdro
  13. Aha, czyli jego tam nie powinno być w tym miejscu?? Czyli jak go wyczyszcze to tam nie trzeba dawac żadnego smaru?
  14. guzior2 dzięki za linka, gadałem z godzine temu ze znajomym mechanikiem i też mówił o tym zgěstniałym smarze i powiedział, że mogę spróbować wd40 jakoś tam zalać aby trochę rozpuściło ten smar, ale to tak prowizorycznie, bo bez wyciągania się nie obejdzie, aby zrobić to należycie. I mam pytanko jak to poczyściłeś z tego masła, to jakiego użyłeś później do tego smaru, tzn. Jaki rodzaj?
  15. Ale co dokładnie wymieniłeś?? Edit. Problem dziś się nasilił, wycieraczki podczas jazdy same się wyłączały i nie dało się włączyć ich ponownie, czasem po kilku minutach się dało ale tylko czasami, dodatkowo gdy się tak stało że się same wyłączyły to nawet spryskiwacz nie działał na szybe, pryskały tylko na lampy... Co myślicie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.